Speakers off probleem
Moderator: RT_Patrick
Speakers off probleem
Het pairen via bluetooth van radio met sena20 verliep vlekkeloos. Het geluid gaat sindsdien door de sena in mijn helm.
Nu wil ik weer gewoon radio luisteren door de speakers van de motor maar dat lukt niet meer.
Ik krijg de melding "speakers off".
Via instelling audio - bt koppelingen - ontkoppel alles, hrb ik de sena ontkoppeld maar nog steeds dezelfde melding.
Ook nadat ik fabrieksinstellingen hersteld heb nog steeds hetzelfde.
Iemand?
Nu wil ik weer gewoon radio luisteren door de speakers van de motor maar dat lukt niet meer.
Ik krijg de melding "speakers off".
Via instelling audio - bt koppelingen - ontkoppel alles, hrb ik de sena ontkoppeld maar nog steeds dezelfde melding.
Ook nadat ik fabrieksinstellingen hersteld heb nog steeds hetzelfde.
Iemand?
- Lemoi
- Type: R1200RT/LC
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: 's-Hertogenbosch
Re: Speakers off probleem
BT uit zetten, staat ergens in het boekje
- jaapwess
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Marknesse
Een Kleine aanvulling voor toekomstige bezoekers van deze pagina, ik heb zelf even lopen zoeken namelijk.
Bluetooth gaat automatisch uit als je de speakers aanzet (Instellingen --> Audio --> Geluid), zelf zat ik eerst in de BT hoek te zoeken, en dat werkt dus niet.
Bluetooth gaat automatisch uit als je de speakers aanzet (Instellingen --> Audio --> Geluid), zelf zat ik eerst in de BT hoek te zoeken, en dat werkt dus niet.
---------------------------------------------------
'83 K100, '91 K75, '18 K1600GT, '18 F800GS
'83 K100, '91 K75, '18 K1600GT, '18 F800GS
En nog een kleine aanvulling;
Het is normaal en regulier dat het "normale" geluid uit gaat zodra je de BT-functionaliteit inschakelt op een apparaat en BT verbonden is.
Zo hoort het ook conform de BT standaarden.
Dat is zo bij GSM's, GPS-en en dus ook bij de BMW radio.
Dergelijke apparaten schakelen geheel automatisch het reguliere geluid-uit via de speakers uit zodra verbonden met BT, en kan je vaak via een menu/bediening schakelen tussen de verschillende "uitgangen".
PS: Het zou ook heel vervelend gaan worden als je zowel speakers alsook via BT geluid "gelijktijdig" aan zou hebben;
Geluid via BT is digitaal en dus altijd enige vertraging en krijg je dus een soort van echo-effect, wat als heel vervelend ervaren kan worden.
Het is normaal en regulier dat het "normale" geluid uit gaat zodra je de BT-functionaliteit inschakelt op een apparaat en BT verbonden is.
Zo hoort het ook conform de BT standaarden.
Dat is zo bij GSM's, GPS-en en dus ook bij de BMW radio.

Dergelijke apparaten schakelen geheel automatisch het reguliere geluid-uit via de speakers uit zodra verbonden met BT, en kan je vaak via een menu/bediening schakelen tussen de verschillende "uitgangen".
PS: Het zou ook heel vervelend gaan worden als je zowel speakers alsook via BT geluid "gelijktijdig" aan zou hebben;
Geluid via BT is digitaal en dus altijd enige vertraging en krijg je dus een soort van echo-effect, wat als heel vervelend ervaren kan worden.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 3838 Weergaves
-
Laatste bericht door Nigeldehavilland
-
- 0 Reacties