Ha forumleden,
Onlangs mijn motor voor een jaarlijkse beurt gebracht naar de vakman (voormalig BMW dealer in de buurt) en kreeg bij het ophalen te horen dat hun computer aangaf dat de ESA voorvering defect was

. Goede nieuws was dat de vering het nog wel deed maar niet meer elektronisch verstelde. Daar werd ik niet vrolijk van, motor is van 2011 en zit net 15d KM op. De Motoport dealer in de buurt gaf aan dat een nieuwe voorveer €1000,- moest kosten, excl inbouwen... Hier op het

de nodige info verzameld en in contact gekomen met JJSuspension in Mill. Aan de hand van het WPH en wat tips van JJ het plan opgevat om de veer zelf te verwijderen en op te sturen naar Mill, mogelijk dat het motortje defect zou zijn

Gisteren alle kappen eraf gehaald en wat schetste mijn verbazing, het stekkertje bij het balhoofd zat gewoon compleet los :roll: Deze met wat moeite weer vastgezet, terug naar de vakman voor een reset/check van de elektronica en alles werkt weer... Moraal van dit verhaal, soms valt het allemaal toch weer mee met de BMW... Dus op naar buiten en toeren maar weer