Barry wil zich even voorstellen (R1150R)

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Barry

Barry wil zich even voorstellen (R1150R)

Ongelezen bericht door Barry »

Goedendag,

Mijn naam is Barry, 39 jaar, getrouwd, 2 kinderen en woonachtig ik Swifterbant.
In 1998 mijn a rijbewijs gehaald en ben ik begonnen op een Honda Rebel 450, een 2-in-lijn blokje die veel plezier opgeleverd heeft.
Deze heb ik van de hand gedaan, omdat ik op mijzelf ging wonen en het niet meer kon betalen om een motor naast een auto te hebben.
Paar jaar later kon ik voor een betrekkelijke prikkie een Honda Magna V30 (VF500C) kopen, waaraan ik nog meer plezier beleefd heb.
Dit betrof een 4 cilinder in v opstelling, welke verschikkelijk soepel liep.
Eigenlijk was deze motor te klein voor mij, maar heb er toch jaren op gereden en uiteindelijk toch van de hand gedaan.

En toen........ jaren niets dan gekriebel.
De motor die voor mij op de eerste plaatst stond, was de Yamaha MT01. 1670cc V-twin, maar degene die ik wilde was niet toereikend.
Dus ben ik driftig gaan zoeken naar de andere motor die op mijn lijstje stond, de BMW R1150R en deze heb ik gevonden.
Januari opgehaald in Lisse, dus dat was een koude rit naar huis, maar zeker de moeite waard.

Het is een import vanuit de USA, maar de man waarvan ik hem gekocht heb, had de gehele map met alle bonnen en dergelijke. (ook alles vanuit de USA)
Bouwjaar is 2004 en de gehele history is bekend en dat gaf mij een erg prettig gevoel, al voordat ik ging proefrijden.

Mijn eerste BMW en eerste boxer motor, maar wat een fijne motor is dit!!!!!

Ik vind het leuk om zoveel mogelijk onderhoud zelf te doen en zoveel mogelijk van de motor te leren en ik hoop dat ik naast de ervaringen ook technische ondersteuning kan vinden op dit forum.

Dat was het in een vogelvlucht.

Groetjes,
Barry
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Barry wil zich even voorstellen (R1150R)

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Barry,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. Fijn dat jouw R1100R vanuit de USA bekend is met de hele onderhoudshistorie. Dat geeft natuurlijk een bijzonder goed gevoel. Je bent in ieder geval lekker enthousiast over je BMW en ik hoop van harte dat je er vele plezierige kilometers mee gaat rijden. Ook wens ik je veel genoegen op ons forum waar je ook je ervaringen kan delen! _004

Als je zin hebt om jouw R te laten zien en bovenal een gezellige dag wilt beleven, kom dan naar ons treffen2016 ! _004

[groet] Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Re: Barry wil zich even voorstellen (R1150R)

Ongelezen bericht door Bert M »

Van harte welkom op ons mooie RT-forum! Veel leesplezier en natuurlijk fijne en veilige kilometers toegewenst _004

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”