Textiel Kleding

Radio/DVD, voetsteunen, wildfluitjes. valbeugels enz. enz.

Moderator: RT_Patrick

peterBig
Type: R1200RT

Textiel Kleding

Ongelezen bericht door peterBig »

Hoi ik ben nog niet zo lang aangesloten en pas weer aan het rijden.

Nu zoek ik een goede broek, maar ook weer niet te duur.

wie kan mij een "gouden" tip leveren?

Is dit wat???
broekie.jpg
Revit Engineered Skin Broek " Ultimate " XL Short
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Michl
Type: R1200RT

Re: Textiel Kleding

Ongelezen bericht door Michl »

als je geld wil sparen, moet je even bij een van de acties in bij de buren kijken...

...polo, louis, hein-gericke...

Groet,
Michael
Afbeelding
HansD
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door HansD »

Michl schreef:als je geld wil sparen, moet je even bij een van de acties in bij de buren kijken...

...polo, louis, hein-gericke...

Groet,
Michael
OF wachten op de voorjaarsbeurs in Utrecht, waar je heeeel veel korting krijgt
Hans
Dave

Ongelezen bericht door Dave »

Als je het inderdaad niet erg vind om in het model van afgelopen jaar te rijden, wachten op de beurs van Utrecht.

Verder: passen, passen, passen... Ervaren hoe kleding zit, ga in de winkel in ieder geval op een stoel zitten. Bij voorkeur even naar buiten op de motor zelf! Echt slechte wordt volgens mij niet meer gemaakt. Dus het is een kwestie van draagcomfort, voorzover je dat in 5 minuten kunt beoordelen, en het plaatje van het pak.

Zelf loop ik kans (random) gecontroleerd te worden bij het verlaten van het bedrijfsterrein. In dat geval is het handig om kunststof ritsen te hebben, dan hoef je niet je hele pak uit te trekken als je wordt gecontroleerd met een handscanner... Niet dat dat voor mij een overweging was bij de aanschaf, maar het overkwam me toevallig gisteren, en het bleek een onverwachte bonus van mijn pak te zijn!
Dave

Ongelezen bericht door Dave »

O ja, en zeer belangrijk:

Zorg ervoor dat er ergens ruimte is voor het opstikken van je BMW RT Forum badge! :D
Roadrunner

Ongelezen bericht door Roadrunner »

Handig zijn broeken waar je de thermo en regenvoering apart, maar ook samen, kan gebruiken. 's Winters alle voeringen er in en op warme dagen helemaal geen voeringen, waardoor je broek lekker doorwaait. Voor de zekerheid neem je dan de regenvoering in je koffer mee.

Tom.
Ralph Romein
Type: R1200RT/LC
Bijz: Ebony Metallic 2015, Sena 10R
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn

Ongelezen bericht door Ralph Romein »

Roadrunner schreef:Handig zijn broeken waar je de thermo en regenvoering apart, maar ook samen, kan gebruiken. 's Winters alle voeringen er in en op warme dagen helemaal geen voeringen, waardoor je broek lekker doorwaait. Voor de zekerheid neem je dan de regenvoering in je koffer mee.

Tom.
Wat ook handig is dat de pijpen makkelijk dicht te ritsen zijn onderaan (met laarzen aan). Die van mij (MQP) is een beetje strak onderin waardoor hij moeilijk dicht gaat en dat is lastig, zo lang op je kop staan :oops:

Gr, Ralph
Mvg, Ralph Romein

Afbeelding

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

• Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over: Overige accessoires”