Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

bert hegeman

Even voorstellen

Ongelezen bericht door bert hegeman »

Goedemorgen
ik heb me zojuist aangemeld op het forum en wil me even voorstellen.

Mijn naam is Bert Hegeman, 58 jr en woonachtig in Alphen aan den Rijn. Ik ben werkzaam als Operations manager in de logistieke dienstverlening (CEVA Logistics).

Toen ik 18 was ben ik begonnen op een BMW R25/3 uit 1954. Die kwam bij een buurman/boer uit de schuur.
Mijn eigen bouwjaar is 1958. Ruim een jaar op gereden maar die motor kreeg te veel mankementen. Ik had de R25 moeten behandelen als een 'old timer' maar ja, je bent achttien ........... Daarna nog op een Suzuki T 500 gereden, na een ongeval, motor total loss, was het over met de motorpret. Studeren, geen geld voor een andere. En daarna kwam het er niet meer van; trouwen, kinderen, lease auto......... (die is weer ingeleverd)
Eind 2014, 38 jaar later, de draad weer opgepakt en een R850 RT aangeschaft. Een rijles nog genomen en nu rij ik sinds 1,5 jaar op een BMW R850 RT uit 2002. Deze motor heb ik gekocht bij Boxersteen in Serooskerke, een eenmanszaak met zeer grote kennis van BMW motoren. Bij aanschaf stond er net geen 30.000 km op de teller. Ik ben inmiddels 20.000 km verder en Ik gebruik de motor elke dag voor woon-werk verkeer tot volle tevredenheid. Omdat ik op zoek ben naar een topkoffer voor de motor kwam ik op het forum terecht.

ik ga er komende zomer mee naar de Stelvio pas om daar met de motor en een racefiets (fietsen is mijn sport) de omgeving te verkennen.
Hiervoor wil ik een Tomtom 400 aanschaffen.

tot slot:
ik ben nog op zoek naar ervaringen met blue tooth head set (solo), ik lees goede berichten over de Midland Next Conference.

vr gr

Bert Hegeman
Alphen aan den Rijn
Laatst gewijzigd door bert hegeman op 05 mar 2016, 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Bert

Welkom op het RT-forum . Succes met het zoeken naar een geschikte topkoffer. Momenteel wordt er bij ons door leden niet een aangeboden.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Bert,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en vele plezierige kilometers toegewenst op jouw -850- ! Big RT Smile

[groet] Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
bert hegeman

Ongelezen bericht door bert hegeman »

Beste forumleden

ik heb via Marktplaats vanmiddag een hele mooie topkoffer gekocht - voor een hele schappelijke prijs- en onmiddellijk opgehaald in Heerhugowaard.

gr Bert
EileRT
Erelid
Erelid
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Woonplaats of omgeving: Drachten

Ongelezen bericht door EileRT »

Super Bert . . . een topkoffer maakt je RT compleet! _004
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Ongelezen bericht door Bert M »

Van harte welkom op ons mooie RT-forum! Nog veel rij- en leesplezier toegewenst _004

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
SLSLNL
Bijz: In de RS kleur gespoten
Woonplaats of omgeving: Alblasserwaard
Contacteer:

Ongelezen bericht door SLSLNL »

Hoi Hoi,

welkom op het forum :)
BMW R1100RT (96)
BMW R1100RT-p (00)
Goldwing 1500
Goldwing 1200
Goldwing 1100
Goldwing 1000

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”