Hallo alemaal daar ben ik dan: Perry

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

perry

Hallo alemaal daar ben ik dan: Perry

Ongelezen bericht door perry »

Hallo leden,

Ooit heeft bij mij via via het motor virus toegeslagen en het is - gelukkig :D - nooit meer weggegaan. Op mijn 19 de - nu 48 :$ - begonnen met een Kawa 200 cc daarna een Honda 350 cc. Jaren gestopt ivm huisje boompje beestje. En rond 2003 weer begonnen, Via collega een 1200GS gehuurt en ja hoor helemaal om.

Een tweede hands Honda Pan 1100 cc gekocht. Wel mooi maaaar ik stond voor de etalage bij motoport Hillegom en daar stond toen zo'n mooie R 1150 RT - een van de laatste - te pronken, ja dat model hé ronduit prachtig. Maar ook veel negatieve berichten gehoort over olie verbruik ed. Ik bleef verliefd, uiteindelijk veel op internet aan het lezen geweest en RT rijders aangesproken. Maar ook heel veel dealers gevraagd naar hun relaas.
Al met al toch de knoop doorgehakt. En ik heb er geen spijt van gehad. Heb er een paar gehad - ook nog de 1100 - en rij nu op een mooie donker blauwe 1150 die nog als nieuw oogt zelfs mijn edelstaal blinkt nog overal - uitlaat bochten ed - rij zomer en winter en met veel plezier. - woon, werk en vakantie - Nou dit was een kleine flits uit mijn zeer gelukkige BMW motor leven.

Allemaal den groeten, Perry.
Stingray

Re: Hallo alemaal daar ben ik dan

Ongelezen bericht door Stingray »

Nou van harte welkom op het forum. En veel veilige km nog toegewenst.
PeeWee

Ongelezen bericht door PeeWee »

Hallo Perry
welkom hier, en geniet van je fiets. Zo zie je dat als je eenmaal verliefd word ( op een BMW)gaat het niet meer over !
moh_fan
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: N-Br

Ongelezen bericht door moh_fan »

Nou, hallo dan!
Have fun hier.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
R1150RT - R1200RT '07 / '08 / '11 / '15
--- Lid BMW MC Vlaanderen ---
**AC**

Re: Hallo alemaal daar ben ik dan: Perry

Ongelezen bericht door **AC** »

Welkom hier en veel plezier met en op je RT!

Gr. Milan
DutchBear
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: lekker groot
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Apeldoorn

Re: Hallo alemaal daar ben ik dan: Perry

Ongelezen bericht door DutchBear »

ook welkom hier!

peter
R1200GSA 2010

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”