Nieuw op dit forum
Geplaatst: 02 feb 2016, 22:12
Man, 71, Friesland, getrouwd, 4 k, eerste BMW (R26) in 1963, daarna R50, en in 1972 R75/5 met 700 km op de teller. Staat al 30 jaar stil.
In 1998 R1100R met 4000 op de teller, eind 2014 verkocht na aanschaf R1200RT ('07) met 22.000 gereden km. Zo boer ik steeds verder achteruit.
Eerste dat kapot ging na enkele maanden was de ABS pomp. Dealer kreeg bij importeur gedaan om pomp voor halve prijs plus 3 uur werktijd te vervangen. Zijn advies: geregeld de voetrem flink doortrappen, zodat pomp in werking treedt. Probleem is bij politiemotoren onbekend.
Kampeerauto, fiets, en oude auto's zijn enkele redenen dat ik minder motor rijd dan ik eigenlijk zou wilen, naast partner , tuin en huis. Zal velen bekend in de oren klinken.
In 1998 R1100R met 4000 op de teller, eind 2014 verkocht na aanschaf R1200RT ('07) met 22.000 gereden km. Zo boer ik steeds verder achteruit.
Eerste dat kapot ging na enkele maanden was de ABS pomp. Dealer kreeg bij importeur gedaan om pomp voor halve prijs plus 3 uur werktijd te vervangen. Zijn advies: geregeld de voetrem flink doortrappen, zodat pomp in werking treedt. Probleem is bij politiemotoren onbekend.
Kampeerauto, fiets, en oude auto's zijn enkele redenen dat ik minder motor rijd dan ik eigenlijk zou wilen, naast partner , tuin en huis. Zal velen bekend in de oren klinken.