 
 Ik heb afgelopen week een storing gehad tijdens het rijden in de schakelaar van de zijstandaard van mijn R1200RT-P 2009. Gelukkig liep het goed af maar met 130
 schrik je behoorlijk als de boel er opeens mee stopt. Na veel gelezen te hebben ben ik van mening dat ik dit niet nog een keer laat gebeuren. Ik heb nu nog geluk gehad. Ik wil het systeem voorgoed uitschakelen. Nou heb ik net het gesloten draadje gelezen over deze storing. Daar staan twee filmpjes op, die Inspector Gadget heeft geplaatst. Nou praten ze over verschillende draadjes doorknippen en verbinden. In het eerste filmpje wordt geadviseerd om de stekker te laten zitten en wit met geel/koper te verbinden. In het tweede filmpje knippen ze de kabel door en verbinden ze rood met wit. Het tweede filmpje (Globe-Riders) heeft mijn voorkeur. Maar voordat ik de boel doorknip wil ik graag nog even met jullie van gedachten wisselen. Kloppen beide filmpjes en maakt het dus niet uit waar je wit mee verbindt?
 schrik je behoorlijk als de boel er opeens mee stopt. Na veel gelezen te hebben ben ik van mening dat ik dit niet nog een keer laat gebeuren. Ik heb nu nog geluk gehad. Ik wil het systeem voorgoed uitschakelen. Nou heb ik net het gesloten draadje gelezen over deze storing. Daar staan twee filmpjes op, die Inspector Gadget heeft geplaatst. Nou praten ze over verschillende draadjes doorknippen en verbinden. In het eerste filmpje wordt geadviseerd om de stekker te laten zitten en wit met geel/koper te verbinden. In het tweede filmpje knippen ze de kabel door en verbinden ze rood met wit. Het tweede filmpje (Globe-Riders) heeft mijn voorkeur. Maar voordat ik de boel doorknip wil ik graag nog even met jullie van gedachten wisselen. Kloppen beide filmpjes en maakt het dus niet uit waar je wit mee verbindt? ![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg) Erwan
  Erwan
 :lol:
  :lol:  
 

 heb ik geel/bruin met wit verbonden en rood ongemoeid gelaten.
  heb ik geel/bruin met wit verbonden en rood ongemoeid gelaten.