Op de lijst voor dit jaar staan:
Techniek
- Olieën in blok (incl filter), bak en cardan
- Demontage overheids-steunframe en montage originele kuipsteunen van 'donormotor'
- Onderzoek en indien mogelijk verhelpen lekkage voorzijde motorblok
- Gasklephuisrevisie beide zijden op 'Roemeense wijze' (zie ander topic over gasklephuizen)
- Nodige afstellingen (oa gasklepstandsensor en synchronisatie)
Cosmetisch
- Stuurverhogers monteren (met dan aan Bert)
- Vervangen BMW-ruit door Nedplex variant (ook met dank aan Bert)
- Poetsen en kuisen
- Polijsten kofferdeksels van 'donormotor' ter vervanging van de city deksels
Gisteravond al met (forum-)vriend Georgio een open-hart-operatie op een kofferslot uitgevoerd. Met de restonderdelen van zijn reparatie (zie:
viewtopic.php?f=1&t=11590) ook mijn defecte slot kunnen repareren. Daardoor heb ik nu een complete 2e kofferset en hoef ik mijn oorspronkelijke plan om de deksels van de city-koffers uit te wisselen niet uit de voeren. Alleen nog even de cilinders aanpassen op de juiste sleutel.
Daarna kan de 'Groene Flits' weer de weg op
 
 Wat kan het leven toch mooi zijn!
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg) Michael
 Michael




 In de beschrijving wordt aangegeven om de uitstekende draad-eindjes te 'saboteren' door er met een kruiskop bovenop te slaan. Dit om de moertjes te allen tijde op de boutjes te houden. Maar te hard slaan verbuigt vermoedelijk de as dus voorzichtigheid geboden. Ik moet er niet aan denken dat zo'n moertje de cilinder in vliegt.
  In de beschrijving wordt aangegeven om de uitstekende draad-eindjes te 'saboteren' door er met een kruiskop bovenop te slaan. Dit om de moertjes te allen tijde op de boutjes te houden. Maar te hard slaan verbuigt vermoedelijk de as dus voorzichtigheid geboden. Ik moet er niet aan denken dat zo'n moertje de cilinder in vliegt.