Ik ook nieuw...

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Marc Lenssen
Type: R1100RT
Bijz: Opalblau..... mooi :-)
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Haarlem

Ik ook nieuw...

Ongelezen bericht door Marc Lenssen »

Hallo,

Marc uit Haarlem,

ik heb van de week mijn trouwe 1100 GS verkocht en ga vandaag mijn hopelijk net zo trouwe 1200 RT uit 2007 ophalen.
Het is een ex politie dus ik zal hier binnenkort ook wel komen snuffelen naar een achter buddy en bagagerek :-)
Ik heb voornamelijk Adventures gereden; Varadero, KTM en GS, maar er zat ook wat sport/tour tussen; VFR Vtec en 1100 S boxercup.
Dit wordt mijn vierde, en hopelijk fijnste, boxer; 1100S, 1100R. 1100GS en nu de 1200 RT. Ik heb de 1150 maar overgeslagen.

Afbeelding

Ik hoop hier actief te zijn nadat ik van het GS forum afscheid heb genomen en straks mijn RT ga ophalen.

Marc
Laatst gewijzigd door Marc Lenssen op 24 dec 2015, 19:19, 3 keer totaal gewijzigd.
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Ik ook nieuw...

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Marc,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en gefeliciteerd met de aanschaf van jouw vierde boxer een -1200- ! Big RT Smile

Er zijn op het forum meerdere leden die hun ex RT-P hebben omgebouwd naar burgeruitvoering. Er is in de verschillende draadjes over geschreven en gedocumenteerd. Veel plezier en succes met de ombouw! _004

[groet] Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Ongelezen bericht door Bert M »

Van harte welkom op ons mooie RT-forum! Veel rij- en leesplezier toegewenst _004

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
WaltzingMatilda
Type: R1250RT
Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
Land: LUXEMBOURG
Woonplaats of omgeving: Kautenbach

Ongelezen bericht door WaltzingMatilda »

Hoi Marc, gefeliciteerd met je nieuwe 1200RT, een echte motor en dus weer een boxer.
Veel plezier en veilige km's er mee _004
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”