Litouwen
Moderator: RT_Patrick
- Lexrt
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: BMW nav V, San Marino blue metallic/granitgrau
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Best
Litouwen
Beste rters, ik ben een route aan het plannen richting Litouwen, kom er nu achter dat ik een deel van Litouwen mis in basecamp en BMW nav 5, het is het gebied rond Kaliningrad tot aan de kust. Vilnius en Litouwen oost staan er wel op.
Ik heb de laatste nieuwe update 2016.2 kaart op laptop en Garmin, kan dit kloppen of moet ik opnieuw updaten.
Groeten Lexrt
Ik heb de laatste nieuwe update 2016.2 kaart op laptop en Garmin, kan dit kloppen of moet ik opnieuw updaten.
Groeten Lexrt
- HansD
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Re: Litouwen
Kaliningrad is een Russische enclave tussen Polen en Litouwen, daar zal het wel mee te maken hebben.
- Hans Vaessen
- Type: Ik heb een andere motor
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Wierden
Klopt. Bij bepaalde zoom/detailinstelling kun je precies zien van welk gebied de detailkaarten ontbreken.
Twee mogelijke oplossingen:
- plan je routes in een planner die de regio wèl kent, bijv de motorplanner van www.routeyou.com en exporteer de routes als track naar je toestel. Je zult dan geen geproken aanwijzingen krijgen maar je kunt de route wel volgen.
- download de gewenste regio van http://garmin.openstreetmap.nl en plaats die in het toestel. Je kunt de kaart ook op de pc installeren en gebruiken om routes in basecamp te maken.
Zorg tzt onderweg wel dat je maar één van beide kaarten tegelijk hebt ingeschakeld.
Twee mogelijke oplossingen:
- plan je routes in een planner die de regio wèl kent, bijv de motorplanner van www.routeyou.com en exporteer de routes als track naar je toestel. Je zult dan geen geproken aanwijzingen krijgen maar je kunt de route wel volgen.
- download de gewenste regio van http://garmin.openstreetmap.nl en plaats die in het toestel. Je kunt de kaart ook op de pc installeren en gebruiken om routes in basecamp te maken.
Zorg tzt onderweg wel dat je maar één van beide kaarten tegelijk hebt ingeschakeld.
- Lexrt
- Bijz: BMW nav V, San Marino blue metallic/granitgrau
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Best
Heren hartelijk dank gaat goed komen.
Groeten Lexrt

Groeten Lexrt

- WaltzingMatilda
- Type: R1250RT
- Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
- Land: LUXEMBOURG
- Woonplaats of omgeving: Kautenbach
Hoi Lexrt,
Hou je ons ook een beetje op de hoogte van je avonturen in dat gebied?
Zou wel leuk zijn wat foto's e mooie verhalen, toch? :mrgreen:
Hou je ons ook een beetje op de hoogte van je avonturen in dat gebied?
Zou wel leuk zijn wat foto's e mooie verhalen, toch? :mrgreen:
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
- DesertStrom
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Noord Holland
En hou de tijd in de gaten, het is daar een uurtje later dan in Nederland.
Ik kwam er pas in Estland achter toen ik als laatste de ferry op reed terwijl ik toch echt in de veronderstelling was ruim op tijd te zijn.
Ik kwam er pas in Estland achter toen ik als laatste de ferry op reed terwijl ik toch echt in de veronderstelling was ruim op tijd te zijn.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!