Sinds kort 1 maand ben ik in het bezit van een R1200 RT uit 2006 met 26955 Km op de teller welke ik heb overgenomen van een collega, voor dat ik op de boxer stapte heb ik 25 jaar gereden op een BMW K100/2 uit 1990 welke ik toen nieuw heb aangeschaft. Op deze motor heb ik Europa van boven tot onder en van links naar rechts mogen bekijken en vooral berijden :).
Nu ik was 25 jaar werkzaam bij mijn huidige werkgever en mijn vrouw vond dat het tijd was voor een andere motor dus geen nieuw bankstel maar een andere motor omdat ik venam van de collega dat hij was gestopt met rijden en de motor voor een schappelijke prijs te koop stond hem van hem overgenomen mijn oude trouwe K100/2 met pijn in het hart verkocht aan een liefhebber.
Ik moet wel zeggen er is een aardig verschil in rijden zeker als je zo lang en zware dame hebt bereden en nu in vergelijk een ligtvoetige dame na 700 Km kon ik pas zeggen ja het gevoel is er. Moet wel eerlijk zijn bij snelheden tot 50 Km geef mij nog maar een K dat loopt meer als een elektromotor maar een boxer heeft karakter

Ik kan nog wel meer zwammen over mijn persoontje maar dan liever onder het genot van een biertje ik hoop een leuke tijd te gemoed te zien met jullie en wie weet tot ziens.
ps
Clinic clowns top actie van jullie