BMW vakman
Moderator: RT_Patrick
-
- Type: R1100RT
- Bijz: verhoogde kuipruit
BMW vakman
Voor de RT rijders die een goed vakman aan hun machines wil laten werken.
Ben nu een aantal malen bij motorservice Peeters in Lictenvoorde geweest -top-
Eigenaar Martin Peeters voorheen werkzaam bij Motoport Zelhem als chef werkplaats BMW is al weer een tijdje voor zichzelf begonnen.
Deze BMW man in hart en nieren weet waar hij over praat en met zijn gouden handen tot veel ondenkbare dingen in staat.
Wil hem niet de hemel in prijzen maar hij komt wel een heel eind,geeft goed advies mooie strakke werkplaats en snelle service.
Dus al met al een dikke pluim waard.
Deze BMW man is te vinden in Lichtenvoorde aan de Edisonstraat , en nee ik krijg er niets voor maar vond dat deze man onder de aandacht gebracht moest worden voor alle RT fans
Groetjes E.J .Hijink
Ben nu een aantal malen bij motorservice Peeters in Lictenvoorde geweest -top-
Eigenaar Martin Peeters voorheen werkzaam bij Motoport Zelhem als chef werkplaats BMW is al weer een tijdje voor zichzelf begonnen.
Deze BMW man in hart en nieren weet waar hij over praat en met zijn gouden handen tot veel ondenkbare dingen in staat.
Wil hem niet de hemel in prijzen maar hij komt wel een heel eind,geeft goed advies mooie strakke werkplaats en snelle service.
Dus al met al een dikke pluim waard.
Deze BMW man is te vinden in Lichtenvoorde aan de Edisonstraat , en nee ik krijg er niets voor maar vond dat deze man onder de aandacht gebracht moest worden voor alle RT fans
Groetjes E.J .Hijink
-
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Re: BMW vakman
Ik heb ook goede verhalen over hem gehoord!
Leuk , een BMW kei in keistad.

Leuk , een BMW kei in keistad.

-
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: BMW F800GT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Helmond
Allitereert mooi, maar Keistad is toch de bijnaam van Amersfoort 

Groeten,
Frank
BMW F800GT / Sena 20s / Zumo XT / GPSmap 62s
Frank
BMW F800GT / Sena 20s / Zumo XT / GPSmap 62s
-
- Type: R1200RT/LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Dan zijn er meer keisteden. Op de markt in Lichtenvoorde staat een grote sleepkei; restant van de laatste ijstijd die door de bewoners vanaf zijn vindplaats naar de markt is gesleept.PaPinkelman schreef:Allitereert mooi, maar Keistad is toch de bijnaam van Amersfoort
-
- Type: R1200RT
- Land: Nld
- Woonplaats of omgeving: A'foort
Off topic ..... Dat schijnt ook het verhaal achter de kei van Amersfoort te zijn.... Alleen was er na afloop van het gesleep een feest voor de harde werkers
.
Terug on topic.

Terug on topic.
-
- Type: R1150RT
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Gaanderen
Beste forumleden,
Ook ik heb dit verhaal over Martin Peeters van diverse mensen gehoord.
Dit zegt zeker iets over Martin in het kader van de mond-tot-mond hetgeen vaak de beste informatie geeft.
Anderszins zou dit ook iets over Motoport Zelhem kunnen zeggen, maar mijn ervaring met Motoport Zelhem zijn uitstekend. Ik ben altijd keurig, vriendelijk en met kennis van zaken geholpen.
Ik vind het wel zo fair om dat ook even te melden.
Gr. Clemens
Ook ik heb dit verhaal over Martin Peeters van diverse mensen gehoord.
Dit zegt zeker iets over Martin in het kader van de mond-tot-mond hetgeen vaak de beste informatie geeft.
Anderszins zou dit ook iets over Motoport Zelhem kunnen zeggen, maar mijn ervaring met Motoport Zelhem zijn uitstekend. Ik ben altijd keurig, vriendelijk en met kennis van zaken geholpen.
Ik vind het wel zo fair om dat ook even te melden.
Gr. Clemens
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!