Roel Faasse, 49 jaar, woon in Alphen aan den Rijn. Rij op een

(bj. 2000). Hiervoor vanaf 1996 op een Honda VF750 (grijze import: V45 Sabre, bj. 1982), vanaf 2001 op een K100RS (bj. 1989), vanaf 2008 'eventjes' niet meer gereden en in maart dit jaar weer opgestapt. De motor is (net als vroeger) mijn vervoermiddel voor het jaar rond (auto weggedaan), maar doet ook dienst als middel voor de liefhebberij die ik met mijn vrouw, Marjoleine, deel, te weten: toeren! Ik stuur! Marjoleine verstaat het vak van 'de beste duo die er bestaat', snapt hoe de navigatie werkt en blijft rustig en opgewekt, ook als we tóch de weg kwijt zijn en als de tent lekt. Onze missie voor 2016 is 'lange weekenden toeren met motor en tent' en in de zomer 'drie weken richting Oost-Duisland/Tsjechië'. Dit jaar hebben we wegens andere bezigheden aan het toeren en kamperen slechts wat kunnen snuffelen (2 keer 4 dagen Limburg/België, aangevuld met dagtoertjes). Ervaring met langere en verdere motorvakanties is er dus nog niet echt, maar gaat komen! Lid geworden van

voor het contact met (qua motorrijden) min of meer gelijkgestemden (

) in de hoop niet alleen interessante, leuke en handige verhalen over het rijden met de diverse RT's te lezen, maar ook om leuke of minder leuke en toch nuttige eigen ervaringen met andere forumleden te kunnen delen. Niet over techniek, sorry, dat laten we toch echt heel graag over aan deskundigen, maar wel over 'goed of juist niet goed' rijden', 'mooie en lelijke gebieden en routes', 'campings, B&B's en de dingen waarop je zou kunnen letten, of juist beter niet, 'goed verdwalen' en het 'al dan niet goed kamperen en bepakken'. Wie weet zien en spreken we elkaar bij het

, of bij een andere toer of bijeenkomst.
Roel
Heee...ik betaal ook wegenbelasting, hoor!!!