spoedrit politiemotor in mist

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

wil51
Type: R850RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Heemstede

spoedrit politiemotor in mist

Ongelezen bericht door wil51 »

Spoedrit politie Amsterdam naar ongeval met motorrijder in Uithoorn in de mist. Er werden snelheden van 180 km gehaald. Bij aankomst bleek de politiemotor niet nodig te zijn voor begeleiding. Ik vind het doodeng hoe hij rijdt. Volle snelheid over witte markeringen die glad zijn.
[media]rLtjH2qw7fk[/media]
HansD
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Re: spoedrit politiemotor in mist

Ongelezen bericht door HansD »

Ik vind het wel mee vallen. Je ziet dat hij zich constant qua snelheid aanpast aan de omstandigheden, zoals meer of minder zicht en stoplichten. Bij een rood stoplicht gaat de snelheid er bijna helemaal uit. Ook denk ik dat het zicht van de camera minder is dan van de agent. De camera beslaat langzaam met mist, en wordt bij tegenlicht helemaal overbelicht.
Die gevaarlijke witte markeringen hebben ik niet echt gezien. Waar in het filmpje zie je die?
ciske
Type: Overig R-serie
Bijz: R1200GSA
Woonplaats of omgeving: twente

Ongelezen bericht door ciske »

Meningen verschillen, dat maakt het leven boeiend. Ik ben van mening dat deze diender -op een enkel schoonheidsfoutje na- uitstekend zijn eigen veiligheid bewaakt. Zoekt erg goed de ruimte op, zorgt dat het snelheidsverschil niet al te groot is, kortom zorgt er voor dat hij de bestemming bereikt en ook anderen niet in gevaar brengt. Ik zou als ik hem was wel pissig zijn als de mk mij onderweg niet zou hebben doorgegeven dat de haast eraf was.

gr v Ciske
PaPinkelman
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW F800GT
Woonplaats of omgeving: Helmond

Ongelezen bericht door PaPinkelman »

Ook ik vind het nogal meevallen. Natuurlijk, de agent rijdt (zeer) stevig) door, maar daar worden ze ook op getraind. Zicht was niet al te belabberd, en de momenten dat het camerabeeld zeer slecht was, waren inderdaad opnames met veel tegenlicht en dat kan de camera niet mee bijregelen.
Verder blijkt hieruit dat motoren veel meer kunnen dan je denkt, ook op natte wegen! Blij dat ik die grenzen niet hoef op te zoeken...
Groeten,
Frank

BMW F800GT / Sena 20s / Zumo 590 / GPSmap 62s
wil51

HansD schreef:.
Die gevaarlijke witte markeringen hebben ik niet echt gezien. Waar in het filmpje zie je die?
op 3.05 gaat hij over een wit stuk. Maar omdat ik zelf wel eens een wegglijdend achterwiel heb gehad op witte markering ben ik er wat huiverig voor.
HansD

wil51 schreef:
HansD schreef:.
op 3.05 gaat hij over een wit stuk. Maar omdat ik zelf wel eens een wegglijdend achterwiel heb gehad op witte markering ben ik er wat huiverig voor.
Aah, ik zie het: dat kan erg nat zijn en dan ben je de motor zo maar even kwijt! Ook daar zie je weer de ervaring: hij steekt de witte lijnen zo schuin mogelijk over. Waardoor hij zo kort mogelijk op het wit rijdt.
concours
Bijz: R1100GS + R1150RT + R1200GS Adventure + K1100LT
Woonplaats of omgeving: Tussen zee en Zaan

Ongelezen bericht door concours »

Prachtig uitgevoerde en professioneel gereden spoedrit. Zal idd wel een adrenaline verhogende rit zijn geweest. Witte markeringen op de weg kunnen glad zijn, maar als je er niet (vol) accelererend, of hard remmend, overheen rijdt, loop je weinig gevaar. Niettemin zal ik zijn rit niet graag nadoen ;)
R1100RT; R1150RT; R1100GS; R1200GSA; K1100LT (ex. Jos WRSM)
Viaantje
Type: R1150RT
Bijz: een standaard BWM
Woonplaats of omgeving: Vianen

Ongelezen bericht door Viaantje »

Mooi filmpje, ben blij dat er personen bestaan die hun "leven" in de waagschaal leggen voor die van de gewone burger.
Zie je gelijk dat hun eisen voor een betere CAO niet voor niets is, en bij noodgevallen gaan ze er gewoon voor.
BTW, verder worden ze er bijzonder goed op getraind.
Harro
Bijz: linksrijder
Woonplaats of omgeving: Amersfoort

Ongelezen bericht door Harro »

Bijzonder om te zien, dank voor het delen van het filmpje. De stukken waar ik het meest over aarzelde waren het rechts inhalen voor het uitvoegen. Vaak zie je mensen half in paniek naar rechts schuiven als ze een sirene horen en dat wil je dan niet meemaken. En de stukken op de 80 km-wegen waarbij tussen zowel meegaand verkeer en tegenliggers in volle snelheid wordt gereden, leek me ook niet iets om zelf mee te maken.
R 75/5 (1973) - R75/6 (1976 met kuip)- K75RT (1992) -R1100RT (1997) -R1200RT (2006) - R1200RT lc (2014)
Mazda 323 (1977)- Lada 1200S (1981) - Saab 900 (1979) - Saab 900GL (1982) - Fiat Croma (1992) - Saab 9000 (1990) - Saab 900 2.3i (1994) -Saab 900 Turbo (1987) - Lancia Thema (1988) - Citroën XM V6 (1992) - Saab 9-3 HPTurbo (1998) - Porsche 911/964 (1992) - Porsche 911/993 (1995) - Porsche Boxter S (2001) - Volvo 850 Estate T5 (1994) - BMW 530D Touring (2001) - Peugeot 407SW (2007)
Erwan
Type: R1200RT
Bijz: R 1200RT-P
Woonplaats of omgeving: West-Friesland

Ongelezen bericht door Erwan »

Mooie rit om naar te kijken en ondanks de mist nog aardig zicht. Het duurt best lang voordat hij er is, je zou er maar liggen.
Hopelijk komt onze motorbroeder er goed vanaf.
[groet]
blackers
Type: Ik heb geen motor (meer)
Woonplaats of omgeving: Flevoland

Ongelezen bericht door blackers »

Elke keer als ik zo een filmpje zie, ben ik erg onder de indruk.

[groet]
Kreidler 1972-1974
K100LT 1995-1998
R100RT 2002-2003
R1150RT 2003-2009
R1200RT 2009-2019
motorloos 2019-heden
Why don't we call it a day before we call it a nightmare
ArnoR
Type: R1250RT
Bijz: Wit, alle opties behalve radio
Woonplaats of omgeving: Philippine

Ongelezen bericht door ArnoR »

Was wel een genot om te kijken (even wegblijvend van de reden natuurliojk), die mannen kunnen wel rijden zeg
Menno_Motor

Ongelezen bericht door Menno_Motor »

Zo spannend is het niet. Goede cursussen met het rijden met regen of zeer nat wegdek zeker een aanrader als je dit al doodeng vindt...
En tussen de oren zit het meeste... Veel motorrijders zie je ook rijden alsof ze een wiel missen in de bochten bij regen of nat wegdek.

Er zitten goede KNMV of oud-agenten die dergelijke cursussen geven. Ik heb er zelf twee gehad (2x 3 dagen) Hierna durfde ik pas echt
een bocht veilig, met hogere snelheid te nemen bij nat wegdek. Dan pas ervaar je hoeveel de motor kan hebben... Je leert in de cursus
-althans ik- goed te rijden met een veiligheidsreserve.

En de zin die ik nooit meer vergeet... olie of ander glijmiddel zie je in de zomer niet en is vaak dodelijker in een bocht dan regen...
ErikS
2024
2024
Bijz: met TFT en nu ook met Android auto en MRA
Woonplaats of omgeving: West Veluwe-Vallei
Contacteer:

Ongelezen bericht door ErikS »

Ben het helemaal met de laatste spreker eens.
Mooie rit op de film. en daar heb je dus je trainingen voor gehad. Zag eigenlijk geen onvolkomenheden. Zelf met regelmaat zo moeten rijden.

Het enige wat belangrijk is, is je eigen tekortkomingen tijdig te herkennen. En dat is wel eens moeilijk.
volg een rijvaardigheidstraining, omdat motorrijden altijd beter (en veiliger) kan!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
met een Sena SC2 in de helm en Zumo XT op de R1250RT-TFT met radio en BMW navigatie. En met My Route App en een Carpuride 702 voor Android Auto motor!!
John Beemer

Ongelezen bericht door John Beemer »

Los staand van het feit dat deze diender trainingen voor het rijden met blauw of de SRO opleidingen heeft genoten wil nog niet zeggen dat je je zo hoeft te gedragen vanaf Amsterdam naar Uithoorn. Het leek mij bij aankomst incident dat er genoeg hulpdiensten aanwezig waren. De meldkamer zou dan in de gelegenheid geweest zijn om deze spoed rit eventueel af te blazen waardoor de veiligheid van de diender en de overige weggebruikers gewaarborgd was. Des al niet te min respect voor de motor dienders. [groet]
Viaantje
Bijz: een standaard BWM
Woonplaats of omgeving: Vianen

Ongelezen bericht door Viaantje »

John Beemer schreef:Los staand van het feit dat deze diender trainingen voor het rijden met blauw of de SRO opleidingen heeft genoten wil nog niet zeggen dat je je zo hoeft te gedragen vanaf Amsterdam naar Uithoorn. Het leek mij bij aankomst incident dat er genoeg hulpdiensten aanwezig waren. De meldkamer zou dan in de gelegenheid geweest zijn om deze spoed rit eventueel af te blazen waardoor de veiligheid van de diender en de overige weggebruikers gewaarborgd was. Des al niet te min respect voor de motor dienders. [groet]
Welk gedrag bevalt jou niet dan? Zie geen situaties waarbij hij andere weggebruikers in gevaar brengt _001
Verder ziet deze motoragent pas ter plaatse dat er andere hulpverleners (en collega's) aanwezig zijn, die communicatie had misschien doorgegeven moeten worden.
Maar aan de andere kant laat zo'n filmpje wel de dynamiek zien van zo'n spoedrit! Dit doen deze mensen uit liefde voor hun beroep, en voor iedereen!
Harro schreef:En de stukken op de 80 km-wegen waarbij tussen zowel meegaand verkeer en tegenliggers in volle snelheid wordt gereden, leek me ook niet iets om zelf mee te maken.

Er is genoeg ruimte hoor tussen 2 rijstroken in hoor...
mikanos
Land: Zuid-Holland
Woonplaats of omgeving: Gorinchem

Ongelezen bericht door mikanos »

Erg mooie spoedrit.
Dat zijn heel wat trainingsuurtjes Big RT Smile
2014-Heden BMW R1200 RT, Full options
2009 - 2014 Honda VFR uit 2002
John Beemer

Ongelezen bericht door John Beemer »

De spoedrit ziet er inderdaad zeer professioneel uit. Alleen je ziet bij de verkeerslichten waar hij rechtsaf gaat door het rood terwijl daar een fietser staat te wachten terwijl deze waarschijnlijk groen licht heeft. Je ziet ook dat er een voertuig stil staat voor een rode verkeerslicht om linksaf te slaan waar de motorrijder vandaan komt. Dat zou kunnen betekenen dat de fietser groen licht kreeg om over te steken. Vanaf hier worden er geen licht en geluidssignaal meer gevoerd tot dat hij aankomt bij plaats incident door de motoragent. Vervolgens zie je dat plaats van ongeval is veilig gesteld dmv pionnen en zijn/haar collega. Maar nogmaals, het ziet er spectaculair uit en wordt door de leiding van de verkeersdienst naar buiten gebracht. Ik vraag me alleen welke doelstelling het korps hiermee wil bereiken?
HansD

Pfft, het is ook niet gauw goed, he!?
Als ik daar met mijn motor op de grond lag, zou ik het niet erg vinden als er een motoragent of ambulance teveel kwam.
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

HansD schreef:Pfft, het is ook niet gauw goed, he!?..
Inderdaad, Nederland telt 16,929,326 scheidsrechters en rechters, lijkt het wel. ;)
John Beemer schreef:.. Alleen je ziet bij de verkeerslichten waar hij rechtsaf gaat door het rood ... Vanaf hier worden er geen licht en geluidssignaal meer gevoerd tot dat hij aankomt bij plaats incident door de motoragent.
Een hulpverleningsvoertuig wordt een prioriteitsvoertuig op het moment dat er optische en geluidssignalen gevoerd worden.
Maar het is al eens eerder forum ter sprake gekomen en er zijn ook publieke filmpjes van beschikbaar, dat de politie willens en wetens toegestaan is verkeersovertredingen (w.o. ook zware) te plegen, zonder zelfs optische en geluidssignalen te voeren. Maar pas als die signalen aan staan moet je het als prioriteitsvoertuig alle ruimte en voorrang geven.
Maar zonder die signalen mag de politie allerlei verkeersovertredingen begaan, dat is bij wet en regelgeving geregeld.

Je mag van deze beroepsridders verwachten dat ze ook 's avonds graag weer heel en in 1 stuk aan tafel aanschuiven, ze nemen echt niet onnodige risico's die hun levens of degene in den buurt, onnodig in gevaar brengen. Het zijn geen kamikaze-piloten en hebben een bovengemiddelde rijopleiding op de motor genoten, hun vaardigheden zou ik graag willen bezitten.
Zo leren ze inderdaad het rijden op plekken zoals verdrijvingsvlakken, vluchtstroken en dergelijke, maar ook tegendraads (spookrijden) en diverse andere technieken.
Ze kunnen motorrijden zoals jij en ik onze schoenen veteren. ;)

En ondanks dat de opname zwaar overbelicht is (en inderdaad beslaat de camera ook), wat je kunt zien door de overmatig "doorbloeden" van (o.a) de achterlichten en verkeerslichten in de opname, geeft het een redelijk indruk. Maar zeker niet een goed volledig beeld noch beeldvorming, maar slechts een indruk.
En de redenen kunnen we daarom alleen maar naar gissen, we hebben geen volledig beeld.

Het geeft een stukje inkijk in hun keuken, maar dan weten we nog niet hoe het gerecht proeft. ;)
Maar ieder zijn eigen mening natuurlijk!
RendeRT
2024
2024
Woonplaats of omgeving: Stiens

Ongelezen bericht door RendeRT »

John Beemer schreef:Los staand van het feit dat deze diender trainingen voor het rijden met blauw of de SRO opleidingen heeft genoten wil nog niet zeggen dat je je zo hoeft te gedragen vanaf Amsterdam naar Uithoorn. Het leek mij bij aankomst incident dat er genoeg hulpdiensten aanwezig waren. De meldkamer zou dan in de gelegenheid geweest zijn om deze spoed rit eventueel af te blazen waardoor de veiligheid van de diender en de overige weggebruikers gewaarborgd was. Des al niet te min respect voor de motor dienders. [groet]
Je hebt inderdaad gelijk John, dat er kennelijk genoeg hulpdiensten ter plaatse waren, om de noodzakelijke werkzaamheden op de plaats van het ongeval te verrichten. De motoragent werd echter niet ter plaatse gestuurd, om aldaar werkzaamheden te verrichten. Het was zijn taak om de ambulance te begeleiden naar de spoedeisende hulp van een ziekenhuis. Vaak hoor je mensen dan roepen dat dat onzin is, omdat een ambulance ook voorzien is van een installatie voor optische- en geluidssignalen, zodat de ambulancechauffeur zichzelf heel goed zelf kan redden. Dat is niet altijd waar.

Het doel van een ambulancebegeleiding is niet zozeer het met grote snelheid overbrengen van de patiënt naar een spoedeisende hulp. Veel belangrijker is dat de ambulance, met patiënt, met een, zoveel mogelijk, constante snelheid kan rijden, dus zo weinig mogelijk accelereren en afremmen. Om dit te bereiken wordt een ambulance meestal begeleid door meerdere motoragenten, die ieder hun eigen taak hebben bij de begeleiding. Een of meerdere motoragenten rijden ver voor de ambulance, om het verkeer op kruisingen te regelen. Na het passeren van de ambulance, verlaten zij de kruising weer om hun positie aan de kop van het transport in te nemen. Hierbij kan het voorkomen dat de motoragenten met hoge snelheid rijden, alles ten behoeve van een vlot en veilig transport van de patiënt naar een spoedeisende hulp.

Als motoragent krijg je voortgezette rijopleidingen. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het prachtige opleidingen zijn. Naast het toepassen van verschillende surveillancetechnieken wordt er veel aandacht besteed aan het veilig rijden op hoge(re) snelheden, al dan niet gebruik makend van optische- en geluidssignalen. Ook wordt er getraind in het begeleiden van (spoed)transporten.
Laatst gewijzigd door RendeRT op 10 nov 2015, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Nu: R1250RT. Daarvoor R1200RT (2011), R1200RT (2005). K1100LT (2x privé, 1 x zakelijk) en K75 RT (1 x privé, 3 x zakelijk); Garmin Zumo XT; Shoei Neotec 2;Sena SRL2; Rukka.
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Als je een unieke kijk wilt hebben in dergelijke handelingen (Verkeerstechnische begeleiding, VTB) en wat er zoal bij komt kijken;
https://www.youtube.com/user/TeamVerkeerDH
Bert M
Erelid
Erelid
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Ongelezen bericht door Bert M »

Ik kan er heel kort over zijn: één van de redenen dat mijn echtgenote nog elke dag aan mijn zijde is, ligt in het feit dat er politiebegeleiding toegepast wordt bij ambulance spoedritten. Ik had altijd al en sinds die dag (bijna twee jaar geleden) nog veel meer, een enorm respect voor deze mannen en vrouwen, die met hun kennis en kunde deze ritten willen en kunnen maken. Het zijn echt geen cowboys of kamikazepiloten. Ik ben elke dag dankbaar dat ze dit doen!

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Arjan W
2024
2024
Bijz: De bestuurder
Woonplaats of omgeving: Amersfoort

Ongelezen bericht door Arjan W »

Bert M schreef:Ik ben elke dag dankbaar dat ze dit doen!

Hierbij sluit ik me aan.
De rit is altijd het mooist, na de warme thuiskomt!Liever tien keer neon-yellow, dan een keer niet gezien.
WaltzingMatilda
Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
Land: LUXEMBOURG
Woonplaats of omgeving: Kautenbach

Ongelezen bericht door WaltzingMatilda »

HansD schreef:Ik vind het wel mee vallen. Je ziet dat hij zich constant qua snelheid aanpast aan de omstandigheden, zoals meer of minder zicht en stoplichten. Bij een rood stoplicht gaat de snelheid er bijna helemaal uit. Ook denk ik dat het zicht van de camera minder is dan van de agent. De camera beslaat langzaam met mist, en wordt bij tegenlicht helemaal overbelicht.
Ben het wel met HansD eens. Ook ik denk dat het wel meevalt.
Op die gefilmde beelden zien het er m.i. ook sneller uit omdat je niet echt ver vooruit kunt kijken.
Ook is zo de afstand tot een voorligger niet goed in te schatten. Er blijft aan de linkerkant altijd wat extra marge vanwege de redresseerstrook.
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Woonplaats of omgeving: Drachten

Ongelezen bericht door EileRT »

Ik heb al eens eerder een soortgelijk filmpje op ons forum gezien en zei toen: "Respect voor de hulpdiensten!"

En dat zeg ik nu weer. We zijn een forum en een ieder mag reageren. Ik onthoud mij echter van ieder commentaar over hoe de hulpdiensten rijden. Ik beschik niet over de kennis en vaardigheden om op een dergelijke manier te rijden en om dergelijke verkeerssituaties in te schatten. Zoals Inspector Gadget al zei: "Zij kunnen motorrijden zoals wij onze schoenen veteren".

We hadden voor onze oudste dochter die toen nog maar net een jaar was, thuis met spoed medische hulp nodig. De hulpdiensten (ambulance en politie) kwamen zeer snel tegelijkertijd aan. Gelukkig is het met onze dochter goed gekomen.
Die dag zullen wij nooit meer vergeten. En ook ik had voor die tijd al veel respect voor de mannen en vrouwen van de hulpdiensten en dat is vanaf die dag ongekend groot!

[groet] Eilert
Bert M schreef:Ik kan er heel kort over zijn: één van de redenen dat mijn echtgenote nog elke dag aan mijn zijde is, ligt in het feit dat er politiebegeleiding toegepast wordt bij ambulance spoedritten. Ik had altijd al en sinds die dag (bijna twee jaar geleden) nog veel meer, een enorm respect voor deze mannen en vrouwen, die met hun kennis en kunde deze ritten willen en kunnen maken. Het zijn echt geen cowboys of kamikazepiloten. Ik ben elke dag dankbaar dat ze dit doen!

[groet]

Bert M
Laatst gewijzigd door EileRT op 12 nov 2015, 08:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
aantzeetje
Land: B
Woonplaats of omgeving: Oostduinkerke

Ongelezen bericht door aantzeetje »

Waar in het filmpje zie je die?
na 07:36 min glijdt hij eventjes weg op die driehoekjes. Niks ernstig komt wel vaker voor ook op wat los grind bv
Ton1959
Bijz: R80
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Die agent kan in ieder geval zeer goed rijden. Maar ik vraag me ook vaak af als er ergens een ongeluk gebeurd is zie ik van alle kanten politievoertuigern in de richting van het ongeluk gaan. Als ze dit allemaal doen met dit soort snelheden dan zullen hier wel regelmatig ongelukken bij voorkomen. En niet zozeer omdat de agenten het niet goed zou doen maar meer omdat overige verkeersdeelnemers schrikken en toevallig net uitwijken naar de verkeerde kant van de weg.
Het is dus ook belangrijk dat de communicatie zeer goed is en dan hoeft de agent het risico ook niet te nemen. Er hoeft er maar één voor zijn wielen te komen en dan wil ik niet denken aan de gevolgen bij die snelheid. Maar de agent doet zijn werk en beheerst zijn motor goed.
Tommeke
Land: België
Woonplaats of omgeving: Kluisbergen

Ongelezen bericht door Tommeke »

Bij het begin van dit filmpje wordt meegedeeld waarom de aanwezigheid van deze motoragent vereist was. Heeft niets te maken met signalisatie van het ongeval of beveiliging van de collega's.
Zijn opdracht was wel stand-by zijn voor het geval zijn begeleiding van de ziekenwagen naar het ziekenhuis vereist was. In dat geval probeer je dus zo snel mogelijk ter plaatse te gaan en kan het zijn dat je bij aankomst direct aan je taak kan beginnen of dat je al dan niet een hele tijd kan wachten tot de ziekenwagen opnieuw vertrekt. Een meldkamer zal een motard in zo'n geval niet direct terugfluiten, tenzij intussen zou gebleken zijn dat betrokkene is overleden.

Los van het bovenstaande hoor ik weinig tot niets meer van de radiocommunicatie eens ik prioritair aan snelheden boven de 140 rij. Dat ligt uiteraard aan onze uitrusting, maar is wel een realiteit waar wij ook mee geconfronteerd worden.
Dit laatste gewoon ter info ;) (je weet nooit dat de baas meeleest)

Hartelijk groeten van iPhone aan alle forumleden
R1nus
Bijz: Mistachterlicht, stang op stuur voor nav. e.d.
Woonplaats of omgeving: Amsterdam

Ongelezen bericht door R1nus »

Hier een filmpje van een andere spoedrit van de Braziliaanse politie zonder mist.
Om het benauwd van te krijgen.

http://www.dumpert.nl/mediabase/6699957/118b3d2c _004
Een probleem is pas een probleem, als je er geen oplossing voor kunt vinden.
WaltzingMatilda
Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
Land: LUXEMBOURG
Woonplaats of omgeving: Kautenbach

Ongelezen bericht door WaltzingMatilda »

R1nus schreef:Hier een filmpje van een andere spoedrit van de Braziliaanse politie zonder mist.

Kreeg het pas echt benauwd van al die getrokken pistolen gericht op 2 ongewapende verdachten die zich al overgegeven hadden.
Was ff bang voor die overtrokken reacties die Amerikaanse Cops altijd laten zien. :evil:
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
Dingeman
Bijz: Heb veel RT's t/m R1200RT (DOHC) gehad en gereden.
Woonplaats of omgeving: West Brabant

Ongelezen bericht door Dingeman »

WaltzingMatilda schreef:
R1nus schreef:Hier een filmpje van een andere spoedrit van de Braziliaanse politie zonder mist.

Kreeg het pas echt benauwd van al die getrokken pistolen gericht op 2 ongewapende verdachten die zich al overgegeven hadden.
Was ff bang voor die overtrokken reacties die Amerikaanse Cops altijd laten zien. :evil:
"altijd" ?????
Om kilometers te rijden, moet je eerst meters maken.
wil51

Beschermende kleding is ook nog minimaal. Zal het wel te warm voor zijn.

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”