Van FJR naar RT

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

vioma

Van FJR naar RT

Ongelezen bericht door vioma »

FF voorstellen ,mijn naam is peter .Ik rij reeds 34 jaar motor en heb in die jaren veel merken bereden.Na een dik jaar Yamaha FJR 1300 te hebben gereden ben ik sinds 08-08-2009 overgestapt naar een 1150 rt 2003 (22000km)omdat deze motor mij meer rijcomfort bied dan een fjr. Kwa motor vermogen wel een stapje terug, maar op mijn leeftijd kun je die 50 pk wel missen. Ik hoop dat ik veel nuttige info over de rt vindt op dit forum.
Vr gr Peter
Laatst gewijzigd door vioma op 22 apr 2012, 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Stingray

Re: Van FJR naar RT

Ongelezen bericht door Stingray »

Welkom, en uiteraard een verstandige keuze om het Japanse achter je te laten. We komen elkaar ongetwijfeld een keer tegen in onze gemeente. Je mede RT rijder uit het buurdorpje Siebengewald. :D
**AC**

Ongelezen bericht door **AC** »

Welkom en veel plezier hier!@
Gr. Milan
Stoffel

Ongelezen bericht door Stoffel »

Beste Vioma,

Ik hoor graag je ervaringen! Ik kijk altijd met een schuin oog naar de FJR. Hij valt voorlopig buiten mijn budget maar ben wel zeer benieuwd naar hoe zij/hij zich verhoudt met een RT.

Groet,
Stoffel
vioma

Ongelezen bericht door vioma »

Een fjr rijdt goed ,stuurt goed ,motor vermogen super goed . Zithouding slecht .Windgeleiding kuip en ruit zeer slecht.
Zeer veel turbulentie die je met geen enkele ruit wegkrijgt, ja 1 van een meter hoog waar je achter verdwijnt ,maar dat staat weer voor geen meter. De rt is veel comfortabeler. Vandaag weer 500 km gereden met de rt en zo fris als een hoentje stap ik weer af, met de fjr was ik na 500 km bekaf. Maar een fjr is gebruikt goedkoper dan een rt . Als je een fjr wilt kopen ga dan in ieder geval een proefrit maken van een paar honderd km ,en dan zeg je misschien wel doe me toch maar een RT. Tenzij je van snel rijden houd want 265 haal ik met de rt niet en met een fjr haal je dat wel (op de teller) ;)

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”