De GT uitvoering van de BT30 EVO verschijnt in januari 2016.
Voor sommigen (ik dus) te laat en voor anderen misschien net op tijd.
En voor de mooi weer rijders, bestel alvast een setje in januari en laat het wegleggen tot april.

Moderator: RT_Patrick
€ 292,05 inclusief goedkoop genoeg?Viaantje schreef:Sta nog steeds in dubio met de bandenkeuze, twijfel tussen de een Duitse band (Road Attack 2 Evo GT) en Japanse band T30 Evo GT)...
Maar zou er interesse kunnen zijn om een group buy te doen, wellicht dat het interessant is om dit ergens voor te stellen (Schijndel, bandencentrale Breda, MSA). Normaliter ben je voor zo'n setje op de goedkopere adressen rond de 300-325 Euro kwijt (gewoon montage vanaf de motor, geen wielbrengen), ben benieuwd of het goedkoper kan.
Voor 8 euro rijdt ik niet helemaal naar Limburg en terug. Wel als het verschil groter wordt en dan inderdaad als een toerrit (gezellig).WaltzingMatilda schreef: € 292,05 inclusief goedkoop genoeg?
Met wat meer mensen zou het nog ietsje goedkoper kunnen.
Wel helemaal in Gronsveld/Zuid Limburg. Misschien combineren met een toerritje?
Waar in Aken is dit, heb je hier een adres van ?Menno_Motor schreef:Ik weet niet waar jullie de banden halen? Wat een prijzen!
Ik betaal 94 euro voor een Metzeler Z8 interact voorband en 129 euro voor een achterband; de Metzeler Z8 interact.
Deze prijzen zijn inclusief balanceren en hetmonteren. In aken (Duitsland).
Pak je de BT030 EVO's 2016 ben je zelfs nog 'n tientje goedkoper uit in totaal (collega heeft die set gekocht).
Zelf heb ik dus 223,- euro neergelegd en mijn collega 213,- eurootjes. Velg en band zelf loshalen en met de auto brengen.
Doe je dat niet betaal je 25 euro meer; totaal € 248,-. Ik vind het loshalen zelf doen prettig omdat ik alles kan poetsen.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!