Dolomieten Tour

Vertel over je motorritten en -vakanties.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Beamietoo

Dolomieten Tour

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Hoi allemaal,

Ik wou wat foto's laat zien van een hele mooie 6 dagen toerrit. 1)Autozug naar Innsbruck, met motor verder naar Gardameer, 2x overnachten in Tenna bij Levico meer. 2) dag alpen passen, 3) Door zuid tyrol naar Davos en overnacten in Bad Ragaz in Zwitzerland, 4) Via Lichtenstein en Bodensee(Lindau) naar Zwartewoud met overnachting in Titisee, Duitsland 5) Door zwartewoud naar Bacherach am Rhein. 6) 2 uren door bergen bij Koblenz en daarna de A61 opgepakt richting Venlo.
Zoals gewoonlijk hou ik het tot een handjevol fotos om een indruk te geven. Erbij kan ik vertellen dat het weer werkte mee en het genoot was zeer groot !

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Geslaagd op het halen van Passo di Stelvio

Afbeelding
Afbeelding
Giau Pas

Afbeelding
Blik van kamerbalcon Hotel da Remo in Tenne (Eigenarese is een Nederlandse)

Afbeelding
Laatste overnacting in Bacherach am Rhein
EuropeRider
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Sinds 2017 een GS1200LC e
Land: Italie
Woonplaats of omgeving: Umbrie
Contacteer:

Re: Dolomieten Tour

Ongelezen bericht door EuropeRider »

Mooi Ken !!! Door tijdgebrek haalden we de Stelvio niet, dat heb e mooi voor ons opgelost ! ;-)
Francois A. 'Navman' Dumas
writer, photographer, guide & gopher

The Man's Blog
.... and EuropeRides.com !!!
peijsj
Type: R1100RT

Ongelezen bericht door peijsj »

Hoi Kenny,

Hier past dezelfde reactie als die ik op de Dolomietentrip van Francois heb gemaakt. Prachtige foto's. Heb de Stelvio ook enkele keren gereden en dat blijft een feest
Groet,
Jan
Stingray

Ongelezen bericht door Stingray »

Mensen niet te veel van die foto's!! ;) ;) Dan wil ik weer te graag daar heen en ik moet nog zo lang wachten!. Helaas hebben wij hier thuis dit jaar niet zulke goede herinneringen aan de Stelvio. Ik was al boven en het duurde wel verdacht lang voordat mijn vrouw ook boven was. Ik dacht die zal wel foto's aan het maken zijn. Komen er andere mensen van de groepsreis aan en die roepen dat ze hem op de kant heeft moeten leggen en niet meer verder durfde omdat de rem hendel volledig was afgebroken. Dus ik (1.70m en 65kg)) met een reisgenoot (2m+ en 100kg+) achterop naar beneden. Ze stond in bocht 16 dus dat waren er 25 naar beneden en daar zat ze te balen :twisted: Mijn vrouw achterop bij die reisgenoot op mijn RT en ik haar R1 zonder voorremhendel :shock: de 43 tornanti zijde omhoog. Aan de andere kant heeft ze hem zelf heeeeeeeel voorzichtig naar beneden gereden en in een dorpje verderop vonden we een zaakje waar ze iets van een remhendel geimproviseerd hebben zodat zein ieder geval weer kon rijden. Uiteindelijk hebben 5 medereisgenoten samen met ons bij dat zaakje staan wachten (TOP!!) en ipv dat we om 17:00 bij het hotel waren, was 21:30u. Wel weer een verhaal om te vertellen, dat dan weer wel.
Beamietoo

Ongelezen bericht door Beamietoo »

Wel even balen maar met goede vrienden en reisgenoten komt iedereen veilig naar bestemming toe. Ook als je ver van huis bent moet je soms improviseren en dat noem ik de McGyver factor. Des de hoger des de beter om eerder je bestemming te behalen. ;)

Gr,
Kenny

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Over motorritten en -vakanties”