feest adres voor de 20e september

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

3deBMWmotor

feest adres voor de 20e september

Ongelezen bericht door 3deBMWmotor »

Goede morgen Forum leden ,
allereerst mijn motor is verkocht aan herman Sietsema van het forum, :cry: _004 dat was moeilijk maar ook weer een must.
Maar dan nu weer iets vrolijks;
ik wil jullie graag uitnodigen voor een feest ter ere van het leven. Op 20 september geef ik een feest en zou het kicken vinden als er een aantal van mijn geliefde BMW's door mijn dorp zouden rijden en dan geparkeerd worden voor het terras alwaar er gegeten en gedronken gaat worden door uitgenodigden . Het begint vanaf 1500 uur tot 1900uur wel heb ik een inschrijf datum ivbm de organisatie en inkoop dus meld U allen aan voor de 6e september en met hoeveel je komt laten we hopen op een mooie dag en mooi motor geronk Big RT Smile .
het adres is Restaurant Wierenga Bakkerspleintje 26 1901EZ in Castricum mijn 06 = 13262973 en = @mail [email protected]. ps laat ook even weten qua vega en wat niet meer voor wensen er zijn.

EDIT: HansD

Hierbij het voorstel voor de route voor zondag van Biddinghuizen naar het feest van Ruud in Castricum.

We beginnen en eindigen op een provinciale weg, het tussenstuk is snelweg. We verzamelen 14:45 op de parkeerplaats van Flevonice waar de BMW Motorrad days zijn; om stipt 15:00 vertrekken we.
- op de eerste provinciale weg zit een Shell station
- hier stoppen we alleen als je dat op de parkeerplaats bij Flevonice hebt aangegeven dat je moet tanken
- we mijden de A6 (vanwege werkzaamheden en regelmatig file de laatste tijd) en rijden iets om via Laren A1 / knooppunt Eemnes
- in Castricum stoppen we bij BP tankstation aan de Soomerwegh (viapunt) om mensen op te pikken die rechtstreeks naar Castricum rijden
(hier sta ik bij slecht weer als ik NIET naar Biddinghuizen ga, dat zal ik dan zaterdag hier melden)
- we rijden indien mogelijk het plein bij het restaurant op (om een beetje indruk te maken)
- daarna parkeren we op het plein, of bij de Xenos voor het plein

Tot zondag!

Lijst van verwachte deelnemers:

HermansSietsma
Ton1959 (gaat eerder en rechtstreeks)
Benji
Hazeldonk
Baird
Hansd
Viaantje (misschien)
Jojothefirst
AGVerheij
Eilert en Gerrit
Jekihero
FredM
Bijlagen
Ruud2.GDB.zip
Route van Biddinghuizen naar Castricum (aangepast)
(18.95 KiB) 9 keer gedownload
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: feest adres voor de 20e september

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Ruud,
Hartelijk dank voor je uitnodiging.
Graag hadden we aan je wens gehoor gegeven, helaas valt die datum gelijk met de BMW Motorrad Day waarbij BMW Motorrad Nederland ons een tent ter beschikking heeft gesteld.
Zij verwachten dat wij daarbij de gehele dag aanwezig zullen zijn.
Ik hoop echter dat vele andere forumleden je uitnodiging accepteren, wellicht in combinatie met hun bezoek aan de BMW Motorrad Day en aanwezig kunnen zijn bij je feest.
Het is je van harte gegund.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Franky
Type: R1150RT
Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Ongelezen bericht door Franky »

Wij kunnen niet aanwezig zijn omdat we op die dag in Kroatie zitten maar wensen alle die wel kunnen, ofwel een fijn feest of een leuke dag op de BMW dag
Laatst gewijzigd door Franky op 26 aug 2015, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Grts Franky
HermanSietsma
Forumsponsor
Forumsponsor
Woonplaats of omgeving: Beilen
Contacteer:

Ongelezen bericht door HermanSietsma »

Ik kom zeker. Op verzoek van Ruud zal ik zijn "oude" -1200- meenemen, voor een rondje door en rond het dorp

Vrgr Herman
Eigenaar Motorhuis Zwolle
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Mooi initiatief Herman, ik hoop dat er meerdere forumleden komen.
HermanSietsma schreef:Ik kom zeker. Op verzoek van Ruud zal ik zijn "oude" -1200- meenemen, voor een rondje door en rond het dorp

Vrgr Herman
Jos WRSM
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Als (ex)mede-genoot vindt ik dit persoonlijk vele male belangrijker dan de BMW dag (die zal volgend jaar nog wel weer komen, van deze feestdag van het leven, tja...), dus ik ben van plan te komen.
Liefst op de motor maar dat valt nog te bezien na bijna 3 jaar geen motor meer hebben kunnen rijden.
Anders kom ik wel met de auto, als het niet anders kan.

Het is iemands laatste wens, letterlijk, en dan vindt ik dat we er massaal gewoon ff er moeten zijn, dat is in mijn optiek pas echt een RT-forum gevoel.
Maar dat is mijn persoonlijke mening, niet geheel onbevooroordeeld omdat ik weet wat het betekend.
Er is geen "ik" in mijn verhaal, maar een "wij".
Laatst gewijzigd door Inspector Gadget op 24 aug 2015, 01:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Ton1959
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: R80

Ongelezen bericht door Ton1959 »

Ik zal er zijn, vanaf het moment dat ik dit las dacht ik al bij mezelf hier moet ik naar toe. Ruud zijn verhaal heeft mij diep geraakt misschien omdat ik veel mensen in mijn directe omgeving ken en gekend heb die vechten of gevochten hebben tegen deze vreselijke ziekte. En dan zeg ik net zoals Rob dat is nou een echt forum gevoel. Hier maak ik tijd voor.
Benji
Land: België
Woonplaats of omgeving: Limburg

Ongelezen bericht door Benji »

Hier heb ik effe over moeten nadenken, natuurlijk wil ik hier graag bij zijn, maar wat moet ik zeggen als ik jouw de hand schud? Iedereen kent wel iemand in de nabije omgeving met deze vreselijke ziekte en je laatste wens wil ik helpen realiseren, hopelijk melden zich nog wat forum leden aan.
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
Hazeldonk
Type: R1200RT
Bijz: Xenon verlichting, valbeugels, HyperPro veren.
Woonplaats of omgeving: Dordrecht
Contacteer:

Ongelezen bericht door Hazeldonk »

IJs en weder dienende zal ik er zijn

Ben
R 1200RT 2005 met Pilot Xenon 5000K, Zumo 350LM, SHOEI MULTITEC, SENA SMH5 headset, Nikon D60 en Sony Cyber-shot. Lid BMW Club Nederland, ANWB, WW.

Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT

Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
Inspector Gadget

Benji schreef:Hier heb ik effe over moeten nadenken, natuurlijk wil ik hier graag bij zijn, maar wat moet ik zeggen als ik jouw de hand schud?
Ikzelf denk dan aan zoiets als, "een aangename dag", "dank je wel voor de uitnodiging", "het stikt hier van de BMW's, apart!"
Maar alle gekheid op een stokje, een "Hallo Ruud!" zal ook volstaan, schat ik in.
Soms hoeven er geen woorden uitgesproken te worden om elkander te begrijpen.
Baird
2024
2024
Bijz: R1200GS LC
Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda

Ongelezen bericht door Baird »

Ik probeer het te combineren met de BMW dag, in ieder geval bedankt voor je uitnodiging _004
BeRT

R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription

ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
HansD
Type: R1200RT/LC
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Ongelezen bericht door HansD »

Ton1959 schreef:Ik zal er zijn, vanaf het moment dat ik dit las dacht ik al bij mezelf hier moet ik naar toe. Ruud zijn verhaal heeft mij diep geraakt misschien omdat ik veel mensen in mijn directe omgeving ken en gekend heb die vechten of gevochten hebben tegen deze vreselijke ziekte. En dan zeg ik net zoals Rob dat is nou een echt forum gevoel. Hier maak ik tijd voor.
+1
Ik heb er even over na moeten denken, omdat ik Jou, Ruud, helemaal niet ken. Maar eigenlijk ben ik het helemaal met Rob en Ton eens. Ik ga net als anderen mijn bezoek aan de bmw motorrad days combineren met een bezoek aan Castricum, en probeer rond 17:00 langs te komen.
Ton, Rob, hoe laat gaan jullie, kunnen we dit combineren en samen rijden ?(Rob natuurlijk afhankelijk van of je met motor of auto gaat).
Inspector Gadget

HansD schreef:Ik heb er even over na moeten denken, omdat ik Jou, Ruud, helemaal niet ken.
Heel begrijpelijk!
Ik ken Ruud ook helemaal niet maar gun het hem daarom juist.
HansD schreef:Ton, Rob, hoe laat gaan jullie, kunnen we dit combineren en samen rijden ?(Rob natuurlijk afhankelijk van of je met motor of auto gaat).
Ik wil proberen zo rond 15:30 ~ 16:00 er te zijn.
Liefst op de motor, afhankelijk van het weer en of ik deze nog gestart krijg. Laatste keer ging dat helaas wat erg moeizaam.
En op korte termijn een beurt regelen is mij helaas niet gelukt, jammer genoeg.
Viaantje
Bijz: een standaard BWM
Woonplaats of omgeving: Vianen

Ongelezen bericht door Viaantje »

Ik denk er ook over om te komen, afhankelijk van mijn gesteldheid van mijn rug of ik na de BMW Motorrad dagen doorrijd of van huis af rijd.
Ton1959

Viaantje schreef:Ik denk er ook over om te komen, afhankelijk van mijn gesteldheid van mijn rug of ik na de BMW Motorrad dagen doorrijd of van huis af rijd.
Ik ken het gevoel mijn rug weet het ook niet zeker of het wel gaat lukken. Al was het een paar weken geleden een niersteen die de rugpijn gaf deze keer. Hopelijk niet nog een nu. :(
Benji

HansD schreef:
Ton1959 schreef:Ik zal er zijn, vanaf het moment dat ik dit las dacht ik al bij mezelf hier moet ik naar toe. Ruud zijn verhaal heeft mij diep geraakt misschien omdat ik veel mensen in mijn directe omgeving ken en gekend heb die vechten of gevochten hebben tegen deze vreselijke ziekte. En dan zeg ik net zoals Rob dat is nou een echt forum gevoel. Hier maak ik tijd voor.
+1
Ik heb er even over na moeten denken, omdat ik Jou, Ruud, helemaal niet ken. Maar eigenlijk ben ik het helemaal met Rob en Ton eens. Ik ga net als anderen mijn bezoek aan de bmw motorrad days combineren met een bezoek aan Castricum, en probeer rond 17:00 langs te komen.
Ton, Rob, hoe laat gaan jullie, kunnen we dit combineren en samen rijden ?(Rob natuurlijk afhankelijk van of je met motor of auto gaat).
Is het misschien een optie om samen vanaf de BMW motorrad day te vertrekken?
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
HansD

Benji schreef: Is het misschien een optie om samen vanaf de BMW motorrad day te vertrekken?
Dat vind ik een goed idee.
Mijn voorstel: 15:00 uur verzamelen op de parkeerplaats bij de Motorraddays?
sacuL
Bijz: een mooie zwarte met LED daglicht verlichting.
Woonplaats of omgeving: Utrecht

Ongelezen bericht door sacuL »

Dag RT-ers,

Misschien een oproep tot een massale ondersteuning aan Ruud en zijn geleefde leven voor de gene die niet aanwezig (kunnen) zijn op zijn ..
Om hem en zijn naasten via dit forum een blijk van medeleven te tonen en daarbij al zijn lotgenoten hierin mee te gedenken.
En ook eens te kijken of in de komende tijd er in plaats van de Clini Clowns er geld naar het KWF kan gaan en deze forum-geste de naam van RUUD te geven :idea:
Dus geef allen uw reactie op dit draadje aan en voor RUUD het zal hem zeker tot steun zijn.

RUUD een welgemeend tot ziens [groet] sacuL.
"LEKKER DUURT ALTIJD TE KORT"
Baird
2024
2024

HansD schreef:
Benji schreef: Is het misschien een optie om samen vanaf de BMW motorrad day te vertrekken?
Zoals ik hier eerder schreef ga ik proberen dit te combineren, ik zag mezelf in mijn uppie de BMW dag verlaten terwijl jullie daar aan de BBQ zaten, ben blij dat er meer met dit idee spelen. Het wordt dus een groepsrit van 15:00 uur naar Castricum _004
BeRT

R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx

ooit:
JoJothefirst
2024
2024
Bijz: zumo XT
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: Groningen

Ongelezen bericht door JoJothefirst »

Baird schreef:
HansD schreef:
Zoals ik hier eerder schreef ga ik proberen dit te combineren, ik zag mezelf in mijn uppie de BMW dag verlaten terwijl jullie daar aan de BBQ zaten, ben blij dat er meer met dit idee spelen. Het wordt dus een groepsrit van 15:00 uur naar Castricum _004
Ik sluit mij graag aan _004

[groet]

JoJo
Have some courtesy, have some sympathy, have some taste. (Mick Jagger)
AGVerheij
Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw

Ongelezen bericht door AGVerheij »

Ik heb ook aan een rit vanaf de BMW-dag zitten denken, maar Benji is mee net voor door het in de groep te gooien.
In principe sluit ik me aan, moet nog wel even de agenda nakijken......

Sent from my HTC One X aan alle forumleden
Groets, GerbeRT

"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Woonplaats of omgeving: Drachten

Ongelezen bericht door EileRT »

Gerrit en ik gaan ook met jullie mee . . . het wordt al een aardige groep. Ik heb vanavond tegen Gerrit gezegd dat ik samen met een aantal mensen van ons forum eerder wil vertrekken van de BMW dag naar Ruud. Ik heb hem verteld dat hij heel erg ziek is en dat hij niet meer beter gaat worden. Zijn laatste wens is om zijn forumvrienden en hun motoren nog eenmaal te zien en horen en dat hij dat wil vieren. Ik heb tegen hem gezegd dat het een lange rit gaat worden. Hij zei: papa, ik ga met jou mee en wij zijn er voor Ruud! _004
JoJothefirst schreef:
Baird schreef:
HansD schreef:
Ik sluit mij graag aan _004

[groet]

JoJo
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
HansD

Nou Ruud, het wordt wat drukker... :D
Inspector Gadget

HansD schreef:Nou Ruud, het wordt wat drukker... :D
Big RT Smile -top- _004 (applaus-smilie)
Benji

HansD schreef:
Vertrekken om 15U00 is een mooie tijd, ik weet niet hoelang je rijd tot Castricum? Hopelijk wordt het een grote groep. Heeft er misschien iemand een route voor de GPS van het BMW motorrad day naar Castricum, is misschien interessant als we allemaal dezelfde route hebben, ingeval als je iemand onderweg kwijt speelt. Ik ben in die regio niet zo goed bekent en als ik zelf de route maak, denk ik gewoon begin en eindpunt ingeef en dan de kortste route kies.
HansD

Ik denk dat de kortste en snelste route via Amsterdam is, maar we kunnen ook via Enkhuizen rijden (iets om, maar wel leuker). Via Adam is het ongeveer 1 uur 15 min, van Biddinghuizen naar Castricum.
Wat willen we?
Baird
2024
2024

HansD schreef:Ik denk dat de kortste en snelste route via Amsterdam is, maar we kunnen ook via Enkhuizen rijden (iets om, maar wel leuker). Via Adam is het ongeveer 1 uur 15 min, van Biddinghuizen naar Castricum.
Wat willen we?
Ongeveer 105 km /1:22 uur, boven A'dam langs.
Dijk Enkhuizen: 116 km/1:43 uur
BeRT

R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx

ooit:
AGVerheij
Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw

Ongelezen bericht door AGVerheij »

HansD schreef:Ik denk dat de kortste en snelste route via Amsterdam is, maar we kunnen ook via Enkhuizen rijden (iets om, maar wel leuker). Via Adam is het ongeveer 1 uur 15 min, van Biddinghuizen naar Castricum.
Wat willen we?
Iets tussen snelweg (saai) en toertocht (kleine weggetjes) in heeft mijn voorkeur. Verder maakt het me niet zo heel veel uit.
Groets, GerbeRT

"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
HansD

Ok, ik denk dat via Enkhuizen te lang gaat duren. Hetzelfde geldt voor helemaal binnen door rijden. Een flink stuk snelweg is gewoon het handigst. Ik maak wel een route voorstel...
EileRT
Erelid
Erelid

Goed plan Hans . . . laten we als groep de kortste route rijden en laten we vooral gezamenlijk arriveren in Castricum.
HansD schreef:Ok, ik denk dat via Enkhuizen te lang gaat duren. Hetzelfde geldt voor helemaal binnen door rijden. Een flink stuk snelweg is gewoon het handigst. Ik maak wel een route voorstel...
Eilert
Viaantje
Bijz: een standaard BWM
Woonplaats of omgeving: Vianen

Ongelezen bericht door Viaantje »

sacuL schreef:Dag RT-ers,

Misschien een oproep tot een massale ondersteuning aan Ruud en zijn geleefde leven voor de gene die niet aanwezig (kunnen) zijn op zijn ..
Om hem en zijn naasten via dit forum een blijk van medeleven te tonen en daarbij al zijn lotgenoten hierin mee te gedenken.
En ook eens te kijken of in de komende tijd er in plaats van de Clini Clowns er geld naar het KWF kan gaan en deze forum-geste de naam van RUUD te geven :idea:
Dus geef allen uw reactie op dit draadje aan en voor RUUD het zal hem zeker tot steun zijn.

RUUD een welgemeend tot ziens [groet] sacuL.
_004 _004 _004
Baird
2024
2024

Het opgegeven adres lijkt op een soort plein van een winkelcentrum, beetje lomp om met 25 motoren tussen het winkelend publiek door te gaan: kan een lokaal lid het juiste bestemmings-waypoint hier geven, is handig voor de route van HansD.
BeRT

R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx

ooit:
Jekihero
Bijz: Model 2011, full option
Woonplaats of omgeving: Noord Holland

Ongelezen bericht door Jekihero »

Wij zullen vanzelfsprekend ook om 15.00 uur klaar staan om in het zwaantje naar Castricum te rijden.

Via Enkhuizen is idd een veel leukere route, maar tussen Enkhuizen en Hoorn zullen de verkeerslichten het moeilijk maken bij elkaar te blijven.

Ronald en Helga.

NB,
1) Omdat Ruud vroeg voor 6 september je op te geven, is het dan niet raadzaam er nu een mailtje aan te wagen?
2) Restaurant Wierenga vragen waar de motoren te laten zodat Ruud er wat aan heeft?
Jekihero

Baird schreef:Het opgegeven adres lijkt op een soort plein van een winkelcentrum, beetje lomp om met 25 motoren tussen het winkelend publiek door te gaan: kan een lokaal lid het juiste bestemmings-waypoint hier geven, is handig voor de route van HansD.

Als ik op Google Earth kijk lijkt het mij dat we bij de Xenos aan de Dorpsstraat het binnenpleintje op kunnen draaien en daar is ruimte genoeg voor een 20-tal boxers...............

Ronald
HansD

1) ik denk idd dat Ruud van ieder van ons een mailtje verwacht, dus allemaal even een mailtje sturen
2) de Xenos is een goede parkeer plek zo te zien, maar als het rustig is (en het is op zondag, dus ik denk dat de winkels gesloten zijn) rijden we naar het midden van het plein. we zien het wel als we er zijn.

Oh, en voor de duidelijkheid: bij rotweer ga ik NIET naar Biddinghuizen, maar WEL naar Castricum. Maar voorlopig zijn de vooruitzichten goed (genoeg).
Ton1959

HansD schreef:1) ik denk idd dat Ruud van ieder van ons een mailtje verwacht, dus allemaal even een mailtje sturen
2) de Xenos is een goede parkeer plek zo te zien, maar als het rustig is (en het is op zondag, dus ik denk dat de winkels gesloten zijn) rijden we naar het midden van het plein. we zien het wel als we er zijn.

Oh, en voor de duidelijkheid: bij rotweer ga ik NIET naar Biddinghuizen, maar WEL naar Castricum. Maar voorlopig zijn de vooruitzichten goed (genoeg).
Ik stuurde Ruud een tijd terug al een mailtje maar niks terug gehad. Ruud heeft problemen met zijn pc heb ik vernomen van Herman Sietsma.
EileRT
Erelid
Erelid

Ik lees nu pas jouw bericht Ton . . . ik heb Ruud zojuist een mail gestuurd n.a.v. de oproep van Hans . . . ik hoop dat Ruud via ons forum op de hoogte blijft wie er komen.
HansD schreef:1) ik denk idd dat Ruud van ieder van ons een mailtje verwacht, dus allemaal even een mailtje sturen
Ton1959 schreef:Ik stuurde Ruud een tijd terug al een mailtje maar niks terug gehad. Ruud heeft problemen met zijn pc heb ik vernomen van Herman Sietsma.
Eilert
Jekihero

Ton1959 schreef: Ik stuurde Ruud een tijd terug al een mailtje maar niks terug gehad. Ruud heeft problemen met zijn pc heb ik vernomen van Herman Sietsma.
Dan sturen we toch een mailtje naar Restaurant Wierenga................(edit: inmiddels gedaan)

Zij zullen Ruud dan wel informeren als we daarom vragen.

Ronald
Baird
2024
2024

Op 5 september een mailtje aan Ruud gestuurd en antwoord gekregen.
BeRT

R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx

ooit:
Ton1959

Baird schreef:Op 5 september een mailtje aan Ruud gestuurd en antwoord gekregen.
Ik op 24-8 maar geen reactie erop gehad.
FredM
Woonplaats of omgeving: Rijswijk

Ongelezen bericht door FredM »

Graag sluit ik me aan bij het te vormen zwaantje. Ik ben niet van plan om naar B-huisen te gaan en kom dus rechtstreeks (vanuit Rijswijk) naar Castricum. Ik zal dit draadje volgen om te zien hoe jullie route is en waar jullie verzamelen in de buurt van Castricum. Groet, Fred
HenkvanR
Land: Spanje
Woonplaats of omgeving: Torrox Costa

Ongelezen bericht door HenkvanR »

Ik heb mij zojuist aangemeld voor de motorrad day en als ik daar ben ga ik ook mee naar Castricum, maar het is voor mij allemaal nog niet zeker het word laatste moment beslissen, helaas.
[groet]
HenkvanR -1200-
HansD

ik probeer vanavond de route Biddinghuizen/Castricum te maken en te posten, en zal een verzamelpunt en tijd in Castricum in de route opnemen. Ik schat dat dit 16:15 aankomsttijd Castricum gaat worden, als we 15:00 uit Biddinghuizen vertrekken. Ik laat weten waar mensen in Castricum kunnen aansluiten.

Hans
HansD

Hierbij het voorstel voor de route voor zondag van Biddinghuizen naar het feest van Ruud in Castricum.

We beginnen en eindigen op een provinciale weg, het tussenstuk is snelweg. We verzamelen 14:45 op de parkeerplaats van Flevonice waar de BMW Motorrad days zijn; om stipt 15:00 vertrekken we.
- op de eerste provinciale weg zit een Shell station
- hier stoppen we alleen als je dat op de parkeerplaats bij Flevonice hebt aangegeven dat je moet tanken
- we mijden de A6 (vanwege werkzaamheden en regelmatig file de laatste tijd) en rijden iets om via Laren A1 / knooppunt Eemnes
- in Castricum stoppen we bij BP tankstation aan de Soomerwegh (viapunt) om mensen op te pikken die rechtstreeks naar Castricum rijden
(hier sta ik bij slecht weer als ik NIET naar Biddinghuizen ga, dat zal ik dan zaterdag hier melden)
- we rijden indien mogelijk het plein bij het restaurant op (om een beetje indruk te maken)
- daarna parkeren we op het plein, of bij de Xenos voor het plein

Tot zondag!

Lijst van verwachte deelnemers:

HermansSietsma
Ton1959 (gaat eerder en rechtstreeks)
Benji
Hazeldonk
Baird
Hansd
Viaantje (misschien)
Jojothefirst
AGVerheij
Eilert en Gerrit
Jekihero
FredM

UPDATE: wegens omleiding bij N203 Castricum/Alkmaar is de route aangepast, zie aangepaste bijlage hier onder of in het update bericht verderop (beide routes zijn hetzelfde)
Bijlagen
Ruud2.GDB.zip
(18.95 KiB) 5 keer gedownload
Laatst gewijzigd door HansD op 18 sep 2015, 17:54, 4 keer totaal gewijzigd.
Ton1959

Ik zal rechtstreeks naar Castricum gaan en er waarschijnlijk al wat eerder zijn.
HansD

Ton1959 schreef:Ik zal rechtstreeks naar Castricum gaan en er waarschijnlijk al wat eerder zijn.
Prima, dan zien we je daar.
Inspector Gadget

Ik ga ook rechtstreeks naar Castricum & eerder aanwezig aldaar.
Al dan niet met de auto, afhankelijk van weer, mijn gesteldheid en de motor. :$
Laatst gewijzigd door Inspector Gadget op 16 sep 2015, 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.
wil51
Type: R850RT
Woonplaats of omgeving: Heemstede

Ongelezen bericht door wil51 »

Wegens werkzaamheden is de N203 naar Castricum afgesloten. Dit ter informatie voor degene die de route plannen.
http://www.noord-holland.nl/web/Project ... tgeest.htm
HansD

wil51 schreef:Wegens werkzaamheden is de N203 naar Castricum afgesloten. Dit ter informatie voor degene die de route plannen.
Dank je , ik ga er mee aan de slag en plaats een update op de route.
HansD

HansD schreef:
wil51 schreef:Wegens werkzaamheden is de N203 naar Castricum afgesloten. Dit ter informatie voor degene die de route plannen.
Dank je , ik ga er mee aan de slag en plaats een update op de route.
Hier is de aangepaste route die rekening houdt met de afsluiting en omleiding voor de N203 tussen Castricum en Alkmaar.
- we moeten wat omrijden
- het extra stuk is deels snelweg en provinciale weg
- we komen nog steeds langs het BP station in Castricum

Ik denk dat we nu minimaal 1,5 uur onderweg zijn, dus bij vertrek 15:00 ergens tussen 16:30 en 16:45 in Castricum.

Hans
Bijlagen
Ruud2.GDB.zip
(18.95 KiB) 14 keer gedownload

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”