allereerst mijn motor is verkocht aan herman Sietsema van het forum,

Maar dan nu weer iets vrolijks;
ik wil jullie graag uitnodigen voor een feest ter ere van het leven. Op 20 september geef ik een feest en zou het kicken vinden als er een aantal van mijn geliefde BMW's door mijn dorp zouden rijden en dan geparkeerd worden voor het terras alwaar er gegeten en gedronken gaat worden door uitgenodigden . Het begint vanaf 1500 uur tot 1900uur wel heb ik een inschrijf datum ivbm de organisatie en inkoop dus meld U allen aan voor de 6e september en met hoeveel je komt laten we hopen op een mooie dag en mooi motor geronk

het adres is Restaurant Wierenga Bakkerspleintje 26 1901EZ in Castricum mijn 06 = 13262973 en = @mail [email protected]. ps laat ook even weten qua vega en wat niet meer voor wensen er zijn.
EDIT: HansD
Hierbij het voorstel voor de route voor zondag van Biddinghuizen naar het feest van Ruud in Castricum.
We beginnen en eindigen op een provinciale weg, het tussenstuk is snelweg. We verzamelen 14:45 op de parkeerplaats van Flevonice waar de BMW Motorrad days zijn; om stipt 15:00 vertrekken we.
- op de eerste provinciale weg zit een Shell station
- hier stoppen we alleen als je dat op de parkeerplaats bij Flevonice hebt aangegeven dat je moet tanken
- we mijden de A6 (vanwege werkzaamheden en regelmatig file de laatste tijd) en rijden iets om via Laren A1 / knooppunt Eemnes
- in Castricum stoppen we bij BP tankstation aan de Soomerwegh (viapunt) om mensen op te pikken die rechtstreeks naar Castricum rijden
(hier sta ik bij slecht weer als ik NIET naar Biddinghuizen ga, dat zal ik dan zaterdag hier melden)
- we rijden indien mogelijk het plein bij het restaurant op (om een beetje indruk te maken)
- daarna parkeren we op het plein, of bij de Xenos voor het plein
Tot zondag!
Lijst van verwachte deelnemers:
HermansSietsma
Ton1959 (gaat eerder en rechtstreeks)
Benji
Hazeldonk
Baird
Hansd
Viaantje (misschien)
Jojothefirst
AGVerheij