Maar even de bevestiging na maken , word vervolgd

Moderator: RT_Patrick
Gewoon ff laten 'water dippen'1-handed schreef:heb ze 2e hands bijna nog nooit gezien, anders had ik er we 1 gekocht
Dus maar zelf maken
Nou nee, dat hoeft nu ook niet. Dit traject lijkt mij te omslachtig.Inspector Gadget schreef:Ik kan helaas niet veel anders melden dan dat het een zelfbouw was, ooit aangeboden op eBai.
Ik kan proberen contact op te nemen met de maker (in de US of A).
Deze is inderdaad prachtig, je zou dit concept echter kunnen uitwerken in multiplex of watervaste MDF dan hoef je niet te kunnen lassen en de meeste onder ons kunnen wel wat houten plaatjes in elkaar lijmen en schroeven. Je zou het geheel nog kunnen voorzien van wieltjes onderaan, dat maakt het nog makkelijker verplaatsbaar met alle koffers erop en eraan.Dingeman schreef:Nou nee, dat hoeft nu ook niet. Dit traject lijkt mij te omslachtig.Inspector Gadget schreef:Ik kan helaas niet veel anders melden dan dat het een zelfbouw was, ooit aangeboden op eBai.
Ik kan proberen contact op te nemen met de maker (in de US of A).
Op mijn motorclub is een lid die ook een R1200RT rijdt en van beroep (sier)smid is. Ik zal de foto,s bewaren en met hem eens gaan overleggen of hij iets kan en wil betekenen in het maken van een soortgelijk rek.
Bedankt alsnog.
Knap1-handed schreef:Na het zijkofferophangsysteem is de topkoffer aan de beurt
Maar even de bevestiging na maken , word vervolgd
1-handed schreef:Na het zijkofferophangsysteem is de topkoffer aan de beurt
1-handed schreef:heb ze 2e hands bijna nog nooit gezien, anders had ik er we 1 gekocht
Dus maar zelf maken
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!