Ik zal me even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

daanb

Ik zal me even voorstellen

Ongelezen bericht door daanb »

Mijn naam is Daan Bomhof en ben woonachtig in Geesteren Gelderland.
Ben leraar en fotograaf van beroep en 36 jaar. Getrouwd en 2 jongens van 4 en 6 jaar.
Ik heb sinds een maand een R1200rt/p. Daarvoor heb ik GS gereden. 7 jaar lang een R1100GS waar ik ruim een ton op heb gezet, toen een 1150 adventure. Maar die was me te groot en te hoog. Toch de stap genomen en een R1200rt gekocht.
Ben er zeer content mee en hoop er nog veel mooie kilometers mee te maken. Maar stiekum mis ik de GS nog wel een beetje :mrgreen:
De RT is een ex politie van 2009 met 80K, loopt als de "brandweer" en rijd heel comfortabel en als het moet heel sportief. Ben nog bezig om de overbodige bedradingen te verwijderen, waarna hij een ander kleurtje zal krijgen. Verder heb ik hem voorzien van een Recyclizer, nieuw rubber, stationaire vrijloop op de rechterpit en nieuwe sapjes. 4 dagen Trier en omgeving hebben me de RT goed leren kennen in het bochten werk, en dat gaat nu al een stuk soepeler!
En natuurlijk de plaatjes.

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding
Michaelmiata89
Type: R1200RT
Bijz: '09 ex 1200 RT-P van korps Doetinchem
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Den Haag

Re: Ik zal me even voorstellen

Ongelezen bericht door Michaelmiata89 »

Welkom op het forum. Leuk weer een RT-P rijder erbij. Mooie foto's heb je van je fiets gemaakt.
Mocht je de extra schakelaars van je stuur afhalen tijdens het weghalen van de overige draden...dan houd ik me aanbevolen :D

Grt,
Michael
Afbeelding
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Woonplaats of omgeving: Drachten

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Daan,

Van harte welkom op ons unieke RT-forum en bedankt voor je introductie met mooie foto's! _004

Veel plezier hier en uiteraard met jouw -1200- -P . . . die heb je in de omgeving van Trier dus al leren kennen! Big RT Smile

[groet] Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Nico4sen
2023
2023
Type: R1200RT
Bijz: Ex-P met mudflap, V-Stream en Grip Puppies
Woonplaats of omgeving: Hartje Fryslân

Ongelezen bericht door Nico4sen »

Welkom op dit informatieve en gezellige RT-forum. Inderdaad zijn er hier meer RT-P bezitters, waaronder mijn persoontje :)
WaltzingMatilda
Type: R1250RT
Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
Land: LUXEMBOURG
Woonplaats of omgeving: Kautenbach

Ongelezen bericht door WaltzingMatilda »

Mooi foto's, onderste genomen in Luxemburg als ik mij niet vergis?
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Ongelezen bericht door Bert M »

Van harte welkom op ons mooie RT-forum ! Wij wensen je veel rij- en leesplezier toe _004

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
daanb

Ongelezen bericht door daanb »

Dank allen voor het welkom!
Michaelmiata89 schreef:Mocht je de extra schakelaars van je stuur afhalen tijdens het weghalen van de overige draden...dan houd ik me aanbevolen :D
Denk dat ze er nog even opblijven, wil nog ergens een paar verstralers monteren, dan kan ik wel een schakelaar gebruiken :)
WaltzingMatilda schreef:Mooi foto's, onderste genomen in Luxemburg als ik mij niet vergis?
Nee niet in Luxemburg, wel vlak erbij :) Dit was in de buurt van Zell Am See, 50km onder Trier, prachtige omgeving die idd sterk doet denken aan de Luxemburgse Ardennen.
Franky
Type: R1150RT
Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Ongelezen bericht door Franky »

Welkom, heel veel plezier en veilige kilometers gewenst ;)
Grts Franky

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”