Ik zal me even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

daanb

Ik zal me even voorstellen

Ongelezen bericht door daanb »

Mijn naam is Daan Bomhof en ben woonachtig in Geesteren Gelderland.
Ben leraar en fotograaf van beroep en 36 jaar. Getrouwd en 2 jongens van 4 en 6 jaar.
Ik heb sinds een maand een R1200rt/p. Daarvoor heb ik GS gereden. 7 jaar lang een R1100GS waar ik ruim een ton op heb gezet, toen een 1150 adventure. Maar die was me te groot en te hoog. Toch de stap genomen en een R1200rt gekocht.
Ben er zeer content mee en hoop er nog veel mooie kilometers mee te maken. Maar stiekum mis ik de GS nog wel een beetje :mrgreen:
De RT is een ex politie van 2009 met 80K, loopt als de "brandweer" en rijd heel comfortabel en als het moet heel sportief. Ben nog bezig om de overbodige bedradingen te verwijderen, waarna hij een ander kleurtje zal krijgen. Verder heb ik hem voorzien van een Recyclizer, nieuw rubber, stationaire vrijloop op de rechterpit en nieuwe sapjes. 4 dagen Trier en omgeving hebben me de RT goed leren kennen in het bochten werk, en dat gaat nu al een stuk soepeler!
En natuurlijk de plaatjes.

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding
Michaelmiata89
Type: R1200RT
Bijz: '09 ex 1200 RT-P van korps Doetinchem
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Den Haag

Re: Ik zal me even voorstellen

Ongelezen bericht door Michaelmiata89 »

Welkom op het forum. Leuk weer een RT-P rijder erbij. Mooie foto's heb je van je fiets gemaakt.
Mocht je de extra schakelaars van je stuur afhalen tijdens het weghalen van de overige draden...dan houd ik me aanbevolen :D

Grt,
Michael
Afbeelding
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Woonplaats of omgeving: Drachten

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Daan,

Van harte welkom op ons unieke RT-forum en bedankt voor je introductie met mooie foto's! _004