even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- Martin2009
- Type: R1150RT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Spijkenisse
even voorstellen
Hallo Allemaal
Mijn naan is Martin ik ben 47 jaar en kom uit Spijkenisse'
rij nu tijdelijk een R1100 RT van 1999 van mijn broer haha
ik heb zelf een St 1100 Pan European 1999 ABS met hypro veren
Ook een fijne motor alleen zit ik na 2 jaar en diverse verschillende ruiten te hebben geprobeert nog steeds niet lekker uit de wind
altijd maar turbulentie om de Helm
Ik had wel eens vaker een stukje gereden op de Rt gereden naar nu rij ik er all een week mee
En ben ik redelijk gewend aan de RT
ik vind het een prettige motor, positief ben ik vooral over de Hooge verstelbare ruit met deze extra hoge ruit zit ik goed uit de wind
ik ben zelf 193 en zit beter uit de wind dan bij mijn St 1100 daar heb ik al heel veel ruit geprobeerd
De Rt remt zeer goed en stuurt zeer makkelijk maar dat wist ik al.zoals alle BMW's
Jammer dat er niet iets meer ver mogen in zit ,toch overweeg ik de st1100 in te ruilen voor een R1150rt
dit vanwege de ruit en zithouding en zeer weinig warmte ontwikkeling van het blok ,bij mijn Honda zit ik al gauw te zweten bij mooie weer.
Ook zit ik te denken om door te sparen voor een R1200RT wat ik ook een super mooie motor vind
maar dan komt weer de vraag of ik daar net zo uit de wind zal zitten als de r1100/r1150 wie kan mij hierbij advies geven!!
dan zullen we weer moeten gaan experimenteren met ruiten zoals ik nu op de ST1100 ook heb gedaan
eigenlijk ben ik daar wel klaar mee ,(een reden dat ik de st1100 wil verkopen)
ik heb op dit forum ook gelezen dat een ruit op de R1200rt een kwestie van proberen is.
Als ik een andere motor koop dan zit ik te twijvelen tussen een St1300 Pan European want het blijft een fijne motor
een r 1150 Rt goed betaalbaar of een R 1200 RT ook een super mooie motor de zeer fijn stuurt heb ik gelezen ....
Nou ja voorlopig doe ik hier van ervaring op over de BMW motor machines
Gr Martin
Mijn naan is Martin ik ben 47 jaar en kom uit Spijkenisse'
rij nu tijdelijk een R1100 RT van 1999 van mijn broer haha
ik heb zelf een St 1100 Pan European 1999 ABS met hypro veren
Ook een fijne motor alleen zit ik na 2 jaar en diverse verschillende ruiten te hebben geprobeert nog steeds niet lekker uit de wind
altijd maar turbulentie om de Helm
Ik had wel eens vaker een stukje gereden op de Rt gereden naar nu rij ik er all een week mee
En ben ik redelijk gewend aan de RT
ik vind het een prettige motor, positief ben ik vooral over de Hooge verstelbare ruit met deze extra hoge ruit zit ik goed uit de wind
ik ben zelf 193 en zit beter uit de wind dan bij mijn St 1100 daar heb ik al heel veel ruit geprobeerd
De Rt remt zeer goed en stuurt zeer makkelijk maar dat wist ik al.zoals alle BMW's
Jammer dat er niet iets meer ver mogen in zit ,toch overweeg ik de st1100 in te ruilen voor een R1150rt
dit vanwege de ruit en zithouding en zeer weinig warmte ontwikkeling van het blok ,bij mijn Honda zit ik al gauw te zweten bij mooie weer.
Ook zit ik te denken om door te sparen voor een R1200RT wat ik ook een super mooie motor vind
maar dan komt weer de vraag of ik daar net zo uit de wind zal zitten als de r1100/r1150 wie kan mij hierbij advies geven!!
dan zullen we weer moeten gaan experimenteren met ruiten zoals ik nu op de ST1100 ook heb gedaan
eigenlijk ben ik daar wel klaar mee ,(een reden dat ik de st1100 wil verkopen)
ik heb op dit forum ook gelezen dat een ruit op de R1200rt een kwestie van proberen is.
Als ik een andere motor koop dan zit ik te twijvelen tussen een St1300 Pan European want het blijft een fijne motor
een r 1150 Rt goed betaalbaar of een R 1200 RT ook een super mooie motor de zeer fijn stuurt heb ik gelezen ....
Nou ja voorlopig doe ik hier van ervaring op over de BMW motor machines
Gr Martin
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Re: even voorstellen
Van harte welkom op ons mooie
! Je zult hier heel veel, vaak heel erg eerlijke, inside-information vinden over de verschillende modellen RT die in de afgelopen decennia gemaakt zijn. Veel leesplezier toegewenst.
Bert M

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Hallo Martin,
Van harte welkom op ons
en veel succes met je zoektocht naar een mooie RT!
Eilert
Van harte welkom op ons

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- siebke
- Type: R1200RT
- Bijz: 2009, import (D)
- Land: Nl
- Woonplaats of omgeving: Peel en Maas
Hallo Martin,
Welkom op dit mooie en informatieve forum. Wat de ruit betreft is het idd. uitproberen. Dat geldt niet alleen voor de R 1200 RT maar ook voor de
, is mijn ervaring. Op die laatste had ik eerst de standaard ruit vervangen voor een hogere. Daarna een Z-Tech Vstream aangeschaft, waar ik met mijn 190 cm wel beter uit de wind (en turbulentie rond de helm) zat, maar net tegen de bovenrand van de ruit keek. Dat vond ik weer minder bij de Z-tech.
De standaardruit van de R 1200 RT is best al een flinke lap, en daar zat ik mooi uit de wind, vergelijkbaar met de hoge ruit op de
. Deze ruit had wat steenslag en ik kon op dit forum en Z-tech Vstream van dezelfde hoogte overnemen. Prima ruit voor mij.
De R 1200 RT moet je beslist eens op rijden. Het verschil (ook in vermogen) is best wel groot t.o.v. de
en eigenlijk een compleet andere ervaring. Beide zijn, elk voor hun eigenschappen, gewoon fijne motoren, dat mag gezegd!
Welkom op dit mooie en informatieve forum. Wat de ruit betreft is het idd. uitproberen. Dat geldt niet alleen voor de R 1200 RT maar ook voor de

De standaardruit van de R 1200 RT is best al een flinke lap, en daar zat ik mooi uit de wind, vergelijkbaar met de hoge ruit op de

De R 1200 RT moet je beslist eens op rijden. Het verschil (ook in vermogen) is best wel groot t.o.v. de

As ut neet geit zoeas 't môt, dèn môt 't mèr zoeas ut geit
- Martin2009
- Type: R1150RT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Spijkenisse
siebke schreef:Hallo Martin,
Welkom op dit mooie en informatieve forum. Wat de ruit betreft is het idd. uitproberen. Dat geldt niet alleen voor de R 1200 RT maar ook voor de, is mijn ervaring. Op die laatste had ik eerst de standaard ruit vervangen voor een hogere. Daarna een Z-Tech Vstream aangeschaft, waar ik met mijn 190 cm wel beter uit de wind (en turbulentie rond de helm) zat, maar net tegen de bovenrand van de ruit keek. Dat vond ik weer minder bij de Z-tech.
De standaardruit van de R 1200 RT is best al een flinke lap, en daar zat ik mooi uit de wind, vergelijkbaar met de hoge ruit op de. Deze ruit had wat steenslag en ik kon op dit forum en Z-tech Vstream van dezelfde hoogte overnemen. Prima ruit voor mij.
De R 1200 RT moet je beslist eens op rijden. Het verschil (ook in vermogen) is best wel groot t.o.v. deen eigenlijk een compleet andere ervaring. Beide zijn, elk voor hun eigenschappen, gewoon fijne motoren, dat mag gezegd!
Hoi Siebke
Dank voor je reactie
ik zij nu op de R 1100 Rt met een hoge ruit hierbij zit ik perfect uit de wind, kan gewoon met 130 met open vizier rijden erg prettig heb ik vorig jaar gereden
op R1200RT heb ik vorig jaar gereden met een standaard ruit hierbij zat ik nog te veel in de wind dat wordt dus zoeken naar de juiste ruit
Gr MArtin
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!