Reserve sleutel

Alle overige technische zaken.

Moderator: RT_Patrick

Gesloten
Erwan
Type: R1200RT
Bijz: R 1200RT-P
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: West-Friesland

Reserve sleutel

Ongelezen bericht door Erwan »

Dag Forum gebruikers,
Ik heb vandaag zo'n vermoeden dat ik teveel moet betalen voor het aanschaffen van een reserve sleutel voor mijn -1200- .
Volgens de sleutelboer gaat het 80,- euro kosten. Er moet een chip in gezet worden en het contact van de motor moet uitgelezen worden.
15 minuten werk, ik ben echter wel benieuwd of het een normale prijs is of dat hij er eigenlijk 2 zou moeten geven.
[groet]
Erwan
Type: R1200RT
Bijz: R 1200RT-P
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: West-Friesland

Re: Reserve sleutel

Ongelezen bericht door Erwan »

Nieuwe reserve sleutel via de dealer kost 46,00 euro uitgelezen en geslepen. Plaatselijke sleutelmaker schrok van het verschil is bezig om te bedenken hoe hij hiermee kan concurreren.
_oo_ het origineel :D
Laatst gewijzigd door Erwan op 10 jul 2015, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Inspector Gadget

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Inderdaad, via de dealeRT is het meest eenvoudig & snelst in mijn eigen ervaringen;
Mits je de voertuigpapieren & je rijbewijs bij je hebt, kan hij ze voor jou bestellen en die werken dan direct zelfs zonder inleren of andere "moeilijke" toestanden.
Althans, dat was bij mij het geval, binnen 3 dagen geleverd en gelijk werken. _004
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Ongelezen bericht door Bert M »

Inspector Gadget schreef:Inderdaad, via de dealeRT is het meest eenvoudig & snelst in mijn eigen ervaringen;
Mits je de voertuigpapieren & je rijbewijs bij je hebt, kan hij ze voor jou bestellen en die werken dan direct zelfs zonder inleren of andere "moeilijke" toestanden.
Althans, dat was bij mij het geval, binnen 3 dagen geleverd en gelijk werken. _004
Tja, als ik het verschil zo zie, zou ik toch sowieso de sleutels via de dealer doen. Sneller, veiliger gemakkelijker en blijkbaar goedkoper!

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Overige Techniek & Mechanica”