Kevin uit dordt stelt zich voor
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1150RT
- Bijz: Hoog scherm, Corbin zadel
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Dordrecht
Kevin uit dordt stelt zich voor
Heey iedereen!
Ik ben dus kevin, kom uit 87, heb een dochter van 3,5 en een vriendin. Heb in december mn eerste motor gekocht... Een k1100rs. Na 3000km dordogne vorige maand stiekum wezen kijken naar andere en luxere opties. Heb nu een r1150rt gekocht met 120.000 uit 2004 met een abs issue (volgens de vorige eigenaar) Dat je knippers allemaal constant branden, dat hoord? Dat is voor mij totaal nieuw.
Remmen functioneren prima, intergraal verdeel systeem ook, maar nadat de abs aangegrepen heb dien ik het contact ff opnieuw in te schakelen om daarna de storing er uit te krijgen. Tijdens normaal rijden brand er nix en hij eem als een grote!
Ik hoop alle ervaringen hier met elkaar te kunnen delen zodat we allemaal wijzer worden van elkaar!!
Ik ben dus kevin, kom uit 87, heb een dochter van 3,5 en een vriendin. Heb in december mn eerste motor gekocht... Een k1100rs. Na 3000km dordogne vorige maand stiekum wezen kijken naar andere en luxere opties. Heb nu een r1150rt gekocht met 120.000 uit 2004 met een abs issue (volgens de vorige eigenaar) Dat je knippers allemaal constant branden, dat hoord? Dat is voor mij totaal nieuw.
Remmen functioneren prima, intergraal verdeel systeem ook, maar nadat de abs aangegrepen heb dien ik het contact ff opnieuw in te schakelen om daarna de storing er uit te krijgen. Tijdens normaal rijden brand er nix en hij eem als een grote!
Ik hoop alle ervaringen hier met elkaar te kunnen delen zodat we allemaal wijzer worden van elkaar!!
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Re: Kevin uit dordt stelt zich voor
Hallo Kevin,
Van harte welkom op ons fantastisch mooie
. . . TOP dat je een
hebt aangeschaft . . . een fijne toermotor!
Over een goed werkend ABS het volgende: bij het aanzetten van het contact knipperen de ABS lampen in het display om en om. Wanneer je gaat rijden gaan de lampen uit en blijven ze uit. Bij een ABS storing knipperen beide lampen tegelijk. Kijk ook even op de "zoekfunctie" (rechtsboven in de menubalk) op ons forum. Daar staat al het nodige beschreven over de werking of storing van het ABS.
Hoe dan ook veel plezier op ons forum en leren doen we hier van elkaar!
Eilert
Van harte welkom op ons fantastisch mooie

Over een goed werkend ABS het volgende: bij het aanzetten van het contact knipperen de ABS lampen in het display om en om. Wanneer je gaat rijden gaan de lampen uit en blijven ze uit. Bij een ABS storing knipperen beide lampen tegelijk. Kijk ook even op de "zoekfunctie" (rechtsboven in de menubalk) op ons forum. Daar staat al het nodige beschreven over de werking of storing van het ABS.

Hoe dan ook veel plezier op ons forum en leren doen we hier van elkaar!

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Van harte welkom op ons mooie
! Veel lees- en natuurlijk nog veel meer rijplezier toegewenst
Bert M

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
- WernerB
- Type: R1200RT
- Bijz: Midland BT next/TomTom 550
- Woonplaats of omgeving: Tholen
Van harte welkom op dit magistraal mooie forum!
Geniet ervan en van je RT.
Geniet ervan en van je RT.

Have a nice BMW-day!
WernerB
.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)

WernerB
.....Nil Nobis Absurdum....Dus: Penderyn whisky, mooie sigaren en Italiaanse Amarone-wijn! (Niet noodzakelijkerwijs in die volgorde......)

- jpauwels
- Type: R1200RT
- Bijz: Saphir Schwarz Metallic
- Woonplaats of omgeving: Riel
Welkom plaatsgenoot, veel plezier op het forum en met je mooie r1150
Sent from my iPad aan alle forumleden
Sent from my iPad aan alle forumleden
Om te beginnen natuurlijk welkom op het Rt forum
Over ABS problemen is al het een en ander gezegd dus een zieokopdracht doet wonderen
En wat er niet staat kun je altijd vragen. Er is een hoop kennis hier op het forum.
Luc

Over ABS problemen is al het een en ander gezegd dus een zieokopdracht doet wonderen

En wat er niet staat kun je altijd vragen. Er is een hoop kennis hier op het forum.
Luc
- Franky
- Type: R1150RT
- Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Welkom, heel veel plezier en veilige kilometers gewenst 

Grts Franky
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!