Voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Voorstellen
Hallo,
Ik ben Bram, 58 jaar oud, docent en heb sinds mijn 56ste het motorrijbewijs. Reden was dat mijn zoon het motorrijbewijs gehaald had en tsja, dan kriebelt het. Na heT bij jullie vast bekende overleg met de partner, was de keuze snel gemaakt.
Mijn rij-ervaring is gestart op een nieuwe Suzuki GSX-650F en ik heb mijzelf nog nooit zo on- veilig gevoeld. Ondanks mijn zoon (die een GSA uit 2010 (nieuwe blok) en een Triumph Street Triple R heeft) destijds de GSA kocht, ik er veel op heb gereden, was ik er vrij snel uit, het zou en moest een BMW worden.
Een goed onderhouden (Duits) exemplaar gevonden met alle opties aangevinkt, met een rits aan wünderlicht opties en zitgedeelte en snel bij de RDW ingevoerd. Nu na 7500km heb ik de juiste keuze gemaakt en ben ik verknocht aan mijn BMW.
Zelf woon ik in het zuiden van Limburg, dus als iemand wil rijden, PM en ik ben altijd in voor een leuk, ontspannen ritje.
Wie weet tot ooit!
Ik ben Bram, 58 jaar oud, docent en heb sinds mijn 56ste het motorrijbewijs. Reden was dat mijn zoon het motorrijbewijs gehaald had en tsja, dan kriebelt het. Na heT bij jullie vast bekende overleg met de partner, was de keuze snel gemaakt.
Mijn rij-ervaring is gestart op een nieuwe Suzuki GSX-650F en ik heb mijzelf nog nooit zo on- veilig gevoeld. Ondanks mijn zoon (die een GSA uit 2010 (nieuwe blok) en een Triumph Street Triple R heeft) destijds de GSA kocht, ik er veel op heb gereden, was ik er vrij snel uit, het zou en moest een BMW worden.
Een goed onderhouden (Duits) exemplaar gevonden met alle opties aangevinkt, met een rits aan wünderlicht opties en zitgedeelte en snel bij de RDW ingevoerd. Nu na 7500km heb ik de juiste keuze gemaakt en ben ik verknocht aan mijn BMW.
Zelf woon ik in het zuiden van Limburg, dus als iemand wil rijden, PM en ik ben altijd in voor een leuk, ontspannen ritje.
Wie weet tot ooit!
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Re: Voorstellen
Van harte welkom op ons mooie
! Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst
Bert M

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Hallo Bram,
welkom op het forum, en houdt zelf de ritten in de gaten, ik neem vaker het voortouw om met wat mensen te gaan rijden in de Eifel ofzo.
Ook nu staat er een langere rit op het programma, datum staat nog niet helemaal vast, maar zal wel 11 juli worden ivm allerlei andere ritten.
Groet, Aad
welkom op het forum, en houdt zelf de ritten in de gaten, ik neem vaker het voortouw om met wat mensen te gaan rijden in de Eifel ofzo.
Ook nu staat er een langere rit op het programma, datum staat nog niet helemaal vast, maar zal wel 11 juli worden ivm allerlei andere ritten.
Groet, Aad
beckysmile schreef:Hallo Bram,
Groet, Aad
Leuk! Elf juli komt mij goed uit en ga graag mee! Als het zeker is mag je mij PM-en :-)
- basplehn
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Tourscherm, Topkoffer en NAV V
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Heesch

Ik wens jou veel leesplezier en veilige kilometers toe met jouw

M.b.t. toertochten kun je het beste t.z.t. op het forum aangeven als je mee wilt rijden.
Dus houd het

Bas
BMW K1200GT (2003) Graugrun Metallic
BMW R1200RT LC (2014) Kalistograu Metallic Matt
BMW R1200RT LC (2014) Kalistograu Metallic Matt
- marcel72
- Type: R1200RT
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Heerlen
Hoi Bram,
veel plezier hier op het forum en met je
.
gr.
Marcel
veel plezier hier op het forum en met je

gr.
Marcel
Eerst: Yamaha FJ1200, toen: BMW K1100LTSE en R1200RT. Nu K1600GT
ContourGPS, Zumo 660, Autocom pro-M1, Starcom LP-4502
ContourGPS, Zumo 660, Autocom pro-M1, Starcom LP-4502
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Hallo Bram,
Van harte welkom op ons
en vele plezierige kilometers toegewenst op jouw
!
Eilert
Van harte welkom op ons

Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- Franky
- Type: R1150RT
- Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!