Voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Voorstellen
Hallo,
Ik ben Bram, 58 jaar oud, docent en heb sinds mijn 56ste het motorrijbewijs. Reden was dat mijn zoon het motorrijbewijs gehaald had en tsja, dan kriebelt het. Na heT bij jullie vast bekende overleg met de partner, was de keuze snel gemaakt.
Mijn rij-ervaring is gestart op een nieuwe Suzuki GSX-650F en ik heb mijzelf nog nooit zo on- veilig gevoeld. Ondanks mijn zoon (die een GSA uit 2010 (nieuwe blok) en een Triumph Street Triple R heeft) destijds de GSA kocht, ik er veel op heb gereden, was ik er vrij snel uit, het zou en moest een BMW worden.
Een goed onderhouden (Duits) exemplaar gevonden met alle opties aangevinkt, met een rits aan wünderlicht opties en zitgedeelte en snel bij de RDW ingevoerd. Nu na 7500km heb ik de juiste keuze gemaakt en ben ik verknocht aan mijn BMW.
Zelf woon ik in het zuiden van Limburg, dus als iemand wil rijden, PM en ik ben altijd in voor een leuk, ontspannen ritje.
Wie weet tot ooit!
Ik ben Bram, 58 jaar oud, docent en heb sinds mijn 56ste het motorrijbewijs. Reden was dat mijn zoon het motorrijbewijs gehaald had en tsja, dan kriebelt het. Na heT bij jullie vast bekende overleg met de partner, was de keuze snel gemaakt.
Mijn rij-ervaring is gestart op een nieuwe Suzuki GSX-650F en ik heb mijzelf nog nooit zo on- veilig gevoeld. Ondanks mijn zoon (die een GSA uit 2010 (nieuwe blok) en een Triumph Street Triple R heeft) destijds de GSA kocht, ik er veel op heb gereden, was ik er vrij snel uit, het zou en moest een BMW worden.
Een goed onderhouden (Duits) exemplaar gevonden met alle opties aangevinkt, met een rits aan wünderlicht opties en zitgedeelte en snel bij de RDW ingevoerd. Nu na 7500km heb ik de juiste keuze gemaakt en ben ik verknocht aan mijn BMW.
Zelf woon ik in het zuiden van Limburg, dus als iemand wil rijden, PM en ik ben altijd in voor een leuk, ontspannen ritje.
Wie weet tot ooit!