http://www.anwbmotor.nl/nieuws/15-juni- ... k-day-2015
&
[media]-cOMR6T_LK4[/media]
Moderator: RT_Patrick

met woon-werk ritten.
  met woon-werk ritten.  
 ![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)

op de
  op de   .
 . langs bij MSA voor een kleine beurt.
 langs bij MSA voor een kleine beurt.

Ik wil toch graag het weekend vrij houden, als je het niet erg vindt.hv121456 schreef:Zoals alle dagen vandaag ook weer op RT naar het werk.
Elke dag is dus "Ride to work day" :mrgreen:

Mijn werkdag zit erop en met dit prachtige weer zelf een stukje omgereden op weg naar huis op deSnellecees schreef:Om niet te vergeten morgen
Ride to work day
groet
Cees

niet op de motor naar werk dus.
  niet op de motor naar werk dus. wat is Antwerpen een $%^#!-stad om 's morgens omheen te moeten rijden ! Normaal een uurtje, vanmorgen bijna 2,5uur onderweg geweest - en veel ingehaald door motorrijders met te hoge snelheid. Die gedragscode over filerijden is duidelijk nog niet doorgedrongen tot onze zuiderburen :shock:
 wat is Antwerpen een $%^#!-stad om 's morgens omheen te moeten rijden ! Normaal een uurtje, vanmorgen bijna 2,5uur onderweg geweest - en veel ingehaald door motorrijders met te hoge snelheid. Die gedragscode over filerijden is duidelijk nog niet doorgedrongen tot onze zuiderburen :shock:Klopt!AGVerheij schreef:..wat is Antwerpen een $%^#!-stad om 's morgens omheen te moeten rijden..

Dat viel mij ook op inderdaadAGVerheij schreef:en veel ingehaald door motorrijders met te hoge snelheid. Die gedragscode over filerijden is duidelijk nog niet doorgedrongen tot onze zuiderburen :shock:

(ja lekker combineren dat werken en de hobby
 (ja lekker combineren dat werken en de hobby   ).
  ).
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!