ik stel me even voor: Lexrt
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
- Lexrt
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: BMW nav V, San Marino blue metallic/granitgrau
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Best
ik stel me even voor: Lexrt
Ik stel me even voor, mijn naam is Lex. Ik ben 57 jaar en rijd sinds 1994 motor puur als hobby en wat voor een hobby.
Ik ben met deze passie begonnen op een Yamaha diversion 600 cc, na 1 jaar deze motor ingeruild voor een BMW R 1100 R, vervolgens een BMW R 1100 RT, deze na 4 jaar ingeruild voor een BMW R 1150 rt en vorig jaar augustus heb ik een BMW R 1200 RT aangeschaft. Wat een fantastische machine.
Graag ga ik in de weekenden samen met mijn vrouw een gps route rijden en een maal per jaar, alleen, ga ik voor een week Europa in, daar rijden waar dit geweldig is, de Alpen, Dolomieten, Pyreneeen, Wales en afgelopen juni Schotland " geweldig ". Voor 2010 al het plan opgevat om eens richting Ierland tegaan.
Leuk dit forum, leuke gesprekken en prettig om de verhalen in dit forum te lezen.
Graag tot lezens groeten Lexrt
Ik ben met deze passie begonnen op een Yamaha diversion 600 cc, na 1 jaar deze motor ingeruild voor een BMW R 1100 R, vervolgens een BMW R 1100 RT, deze na 4 jaar ingeruild voor een BMW R 1150 rt en vorig jaar augustus heb ik een BMW R 1200 RT aangeschaft. Wat een fantastische machine.
Graag ga ik in de weekenden samen met mijn vrouw een gps route rijden en een maal per jaar, alleen, ga ik voor een week Europa in, daar rijden waar dit geweldig is, de Alpen, Dolomieten, Pyreneeen, Wales en afgelopen juni Schotland " geweldig ". Voor 2010 al het plan opgevat om eens richting Ierland tegaan.
Leuk dit forum, leuke gesprekken en prettig om de verhalen in dit forum te lezen.
Graag tot lezens groeten Lexrt
- Ralph Romein
- Bijz: Ebony Metallic 2015, Sena 10R
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn
Re: ik stel me even voor: Lexrt
Hallo Lex, welkom. Leuk om weer een 1200RT-er erbij te hebben.
Ik was in juni ook in Schotland. Heb je niet gezien geloof ik :lol: :lol: :lol:
Ralph
Ralph
Mvg, Ralph Romein

- Lexrt
- Bijz: BMW nav V, San Marino blue metallic/granitgrau
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Best
Ralph ik ben op vrijdag 5 juni vertrokken vanuit Ijmuiden - New Castle naar Ayr { Glasgow } vervolgens Oban - Isle of Sky - Ullapool - richting John OGroats [ niet helemaal gehaald ] daarna terug via Strathyre naar New Castle op zaterdag 13/6 de boot terug genomen naar Ijmuiden. Ik heb wel een blauwe 1200 RT gezien aan boord, deze meneer was lid van een motorclub uit Wormer geloof ik.Ralph Romein schreef:Hallo Lex, welkom. Leuk om weer een 1200RT-er erbij te hebben.
Ralph
groeten Lex
- Ralph Romein
- Bijz: Ebony Metallic 2015, Sena 10R
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn
Ik rolde 5 juni van de boot in IJmuidenRalph ik ben op vrijdag 5 juni vertrokken vanuit Ijmuiden

Mvg, Ralph Romein

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!