Even voorstellen
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Even voorstellen
Ik ben Erik Reker en sinds vorige week in het bezit van een 1150RT. Ik heb een aantal jaren geen motor gereden omdat het er niet van kwam. Mijn vriendin, Sandra, had niets met motoren maar nadat we een paar weken geleden een motor hadden gehuurd (1200GS) vind ook zij het erg leuk. Toen ik dat hoorde heb ik direct besloten weer een motor aan te schaffen. Omdat de 12oGS erg goed beviel maar voor het comfort achterop nog niet helemaal perfect was heb ik gekozen voor de 1150 RT. In de korte tijd dat ik de motor nu heb ben ik al enthousiast. Nu eerst even bezig om de motor wat op te knappen, nieuwe banden (Michelin PR4 GT) eronder laten zetten en een grote beurt laten geven zodat we optimaal het nieuwe seizoen ingaan. Ik ben het forum met grote belangstelling gaan volgen en zie dat er diverse activiteiten zijn. Hier zal ik zeker aan gaan deelnemen.
De motor zelf betreft een voormalige KLPD motor uit 2004. In 2012 is deze via Domeinen verkocht en bij een particulier terecht gekomen die de motor voor woon-werk verkeer heeft gebruikt. Helaas was dit vanuit het centrum in Amsterdam en dit is op een aantal plekken nog wel te zien. Er zitten een paar vervelende beschadigingen op de kuip en spiegels. Deze wil ik zeker gaan herstellen. Verder is de motor nog prima en kan m.i. nog vele jaren mee. In ieder geval een heerlijke motor om deze mooie hobby weer op te pakken en heerlijke kilometers te maken.
Ik hoop jullie binnenkort ergens te treffen.
Groet,
Erik en Sandra
De motor zelf betreft een voormalige KLPD motor uit 2004. In 2012 is deze via Domeinen verkocht en bij een particulier terecht gekomen die de motor voor woon-werk verkeer heeft gebruikt. Helaas was dit vanuit het centrum in Amsterdam en dit is op een aantal plekken nog wel te zien. Er zitten een paar vervelende beschadigingen op de kuip en spiegels. Deze wil ik zeker gaan herstellen. Verder is de motor nog prima en kan m.i. nog vele jaren mee. In ieder geval een heerlijke motor om deze mooie hobby weer op te pakken en heerlijke kilometers te maken.
Ik hoop jullie binnenkort ergens te treffen.
Groet,
Erik en Sandra
- R1nus
- Type: R1200RT
- Bijz: Mistachterlicht, stang op stuur voor nav. e.d.
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Re: Even voorstellen
Erik en Sandra
Veel plezier en veilige kilometers toegewenst
Rinus

Veel plezier en veilige kilometers toegewenst

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Rinus
Een probleem is pas een probleem, als je er geen oplossing voor kunt vinden.
- basplehn
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Tourscherm, Topkoffer en NAV V
- Woonplaats of omgeving: Heesch

Ik wens jullie veel leesplezier en veilige kilometers toe met jullie

Bas
BMW K1200GT (2003) Graugrun Metallic
BMW R1200RT LC (2014) Kalistograu Metallic Matt
BMW R1200RT LC (2014) Kalistograu Metallic Matt
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Van harte welkom op ons mooie
!
Bert M

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Hallo Erik en Sandra,
Van harte welkom op ons enige echte
Ik wens jullie veel plezier hier . . . hoop jullie te zien bij een treffen en uiteraard vele fijne kilometers toegewenst op jullie
!
Eilert
Van harte welkom op ons enige echte

Ik wens jullie veel plezier hier . . . hoop jullie te zien bij een treffen en uiteraard vele fijne kilometers toegewenst op jullie

Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
Welkom hier!
Gezien het een ex KLPD motor is, en de vorige eigenaar er woon werk op gereden heeft. Is hij dan al door de vorige eigenaar voorzien van buddy? Of ga je dit zelf doen?
Gezien het een ex KLPD motor is, en de vorige eigenaar er woon werk op gereden heeft. Is hij dan al door de vorige eigenaar voorzien van buddy? Of ga je dit zelf doen?
Hoi Thieske,Thieske88 schreef:Re: Even voorstellen
door Thieske88 » 20 mei 2015, 23:10
Welkom hier!
Dit is al gebeurd. Hij is voorzien van een buddy en ook de koffers zijn er opgebouwd.
Ik heb nog wel een andere vraag. Waar kan ik terecht om het kuipwerk goed te laten herstellen? Dieze heeft wel de nodige plekjes die ik graag bij wil laten werken. Waarschijnlijk moet het daarna opnieuw gespoten worden waarbij ik dezelfde kleur wil behouden (Apineweiss)
Laatst gewijzigd door ErikR op 27 mei 2015, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Hallo Erik,
welkom, en nog veel plezier met je 1150RT. Als je even rondleest, z
kom je een post van mij tegen over een 1150RT van de Duitse politie met maar liefst 390.000km op het klokje, en still running strong. Je kunt dus nog even vooruit.
Groet, Aad
welkom, en nog veel plezier met je 1150RT. Als je even rondleest, z
kom je een post van mij tegen over een 1150RT van de Duitse politie met maar liefst 390.000km op het klokje, en still running strong. Je kunt dus nog even vooruit.
Groet, Aad
- Franky
- Type: R1150RT
- Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!