Even voorstellen Steve

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Steve

Even voorstellen Steve

Ongelezen bericht door Steve »

Na tijd alleen gelezen te hebben (forum was voorheen publiekelijk toegankelijk) zal ik me ook even voorstellen,
Naam Stefan , Geboren in 1981, getrouwd, en in Februari wordt de eerste kleine verwacht .
December 2008 mijn rijbewijs gehaald, en omdat het BMW-virus in het bloed zit meteen mijn eerste motor gekocht een blauwe 1100RT.
De eerste rit was ongeveer 80km naar huis met -10, erg prettig was de aanwezigheid van de handvatverwarming :D
In de tijd vaak dit forum bezocht voor informatie e.d.
Na paar weekjes kwam ik er achter dat de koppeling slipte :O , via dit forum had ik al het werplaatshandboek netjes afgedrukt,
een flinke dag werk maar alles gelukt (was overgens net op tijd, want niet te lang doorrijden als hij versleten is).

Verder erg veel plezier van deze motor, en kijk er iedere keer weer uit naar het weekend om weer een stukje te touren.
Woon helaas te dicht bij huis om met de motor te gaan :(

volgende (grote tour) Moesel-tocht 11 t/m 13 september 2009 hebben we al zin in :lol:

mvg. Stefan
HansD
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Re: Even voorstellen Steve

Ongelezen bericht door HansD »

Stefan,
Welkom op het forum en veel plezier met je RT - goeie keuze.

ik zou zeggen : gewoon een stukje omrijden, dan kan je toch met de motor maar je werk :D
Hans
Hub

Ongelezen bericht door Hub »

Steve schreef: Woon helaas te dicht bij huis om met de motor te gaan :(
Doen we dat niet allemaal??

Sorry, kon het niet laten :oops:

Hub
Steve

Ongelezen bericht door Steve »

Hub schreef:
Steve schreef: Woon helaas te dicht bij huis om met de motor te gaan :(
Doen we dat niet allemaal??

Sorry, kon het niet laten :oops:

Hub
Ja daar heb je 'n punt :lol:

(heb dit geschreven op t werk vandaar de tekst keuze)

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”