LS,
Ik heb enige tijd geleden een Duitse politiemotor gekocht - een R850RT. Zelf woon ik in Tsjechië en dus moet de motor een Tsjechisch kenteken hebben. Hiervoor moet hij eerst worden goedgekeurd en daarvoor is vanmiddag iemand van de - zeg maar Tsjechische TÜV of RDW - langs geweest.
De ambtenaar heeft o.a. het motornummer (dat is niet het typeplaatje bij het balhoofd) nodig.
Kan iemand mij vertellen, waar ik dat nummer kan vinden voordat ik morgen misschien de hele kuipbekleding voor niets demonteer?
Alvast bedankt,
Vossie1951
motornummer
Moderator: RT_Patrick
Re: motornummer
Vossie,
het motornummer is aan de rechterkant onder de cylinder verticaal in het carter geslagen.
Het zou kunnen dat je dit met hulp van wat extra licht kunt lezen, als alleen de onderzijde van de kuip verwijderd is, maar om zeker te zijn, kun je beter even de rechterzijde verwijderen.
Succes.
Aad
het motornummer is aan de rechterkant onder de cylinder verticaal in het carter geslagen.
Het zou kunnen dat je dit met hulp van wat extra licht kunt lezen, als alleen de onderzijde van de kuip verwijderd is, maar om zeker te zijn, kun je beter even de rechterzijde verwijderen.
Succes.
Aad
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
-
Nieuw bericht waar vind ik het motornummer van mijn r1100rt
door luc_motard » » in Overige Techniek & Mechanica - 1 Reacties
- 1421 Weergaves
-
Laatste bericht door PaPinkelman