Verlaagde budy bestuurder
Moderator: RT_Patrick
- Snellecees
- Type: R1200RT
- Bijz: en een 33 jaar oude BMW R100rt
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Breda
Verlaagde budy bestuurder
Heeft hier iemand ervaring met een verlaagde budy. Ik vind het standaard zadel eigenlijk net iets te hoog, ik kan wel met beide voeten aan de grond als ik op mijn tenen steun en dat is normaal voldoende maar het geeft niet helemaal een veilig gevoel. Een of twee centimeter lager is al voldoende denk ik.
Heeft iemand daar ervaring mee en hoe voelt het zadel als je er enkele uren achter elkaar op zit.
Groet
Cees
Heeft iemand daar ervaring mee en hoe voelt het zadel als je er enkele uren achter elkaar op zit.
Groet
Cees
Re: Verlaagde budy bestuurder
Mijn 1200RT kwam af-fabriek met het verlaagde zadel, dus ik kan niets zeggen over het verschil met het reguliere zadel.
Nu zijn de OEM zadels niet je-van-het qua comfort, maar viel het, in vergelijk met mijn vorige 1100RT, wel mee.
Nog beter zat het BMW Comfort zadel.
Maar uiteindelijk ben ik gegaan voor het Corbin zadel.
In alle gevallen kon ik met de voeten & hakken op de grond, iets wat voor mij een eis is om het veilig te kunnen doen en houden.
Nu zijn de OEM zadels niet je-van-het qua comfort, maar viel het, in vergelijk met mijn vorige 1100RT, wel mee.
Nog beter zat het BMW Comfort zadel.
Maar uiteindelijk ben ik gegaan voor het Corbin zadel.
In alle gevallen kon ik met de voeten & hakken op de grond, iets wat voor mij een eis is om het veilig te kunnen doen en houden.
- WaltzingMatilda
- Type: R1250RT
- Bijz: Triumph 900 GT PRO en een Moto Guzzi V85 TT
- Land: LUXEMBOURG
- Woonplaats of omgeving: Kautenbach
Re: Verlaagde budy bestuurder
Een ander alternatief zou kunnen zijn een paar Daytona M star GTX laarzen.
Deze zijn speciaal voor de wat kleinere laarzen en zijn per laars zo'n 2,5 cm hoger.
Scheelt zomaar in totaal 5 cm.
Bovendien zijn deze laarzen waterdicht en gaan ze zeker 10-15 mee, mits natuurlijk goed onderhouden.
Deze zijn speciaal voor de wat kleinere laarzen en zijn per laars zo'n 2,5 cm hoger.
Scheelt zomaar in totaal 5 cm.
Bovendien zijn deze laarzen waterdicht en gaan ze zeker 10-15 mee, mits natuurlijk goed onderhouden.
Just like surfing the web has nothing to do with the ocean, you will never feel the thrill of twisting the throttle from behind a desk..
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht