Mapinstall en Express
Moderator: RT_Patrick
- japachap
- Type: R1150RT
- Bijz: LEDs en reflectors, Fans en Farkles
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Enschede
Mapinstall en Express
Kleine vraag-
Ben bezig met een lenteschoonmaak op mijn laptop (wordt altijd nerveuze van...) maar als ik Garmin Express heb voor de kaartupdates (zowel op de GPS als op de laptops Basecamp programma), is de Garmin Mapinstall nog steeds nodig?
Ben bezig met een lenteschoonmaak op mijn laptop (wordt altijd nerveuze van...) maar als ik Garmin Express heb voor de kaartupdates (zowel op de GPS als op de laptops Basecamp programma), is de Garmin Mapinstall nog steeds nodig?
(excuuses als mijn taalgebruik niet altijd goed is- Nederlands is mijn tweede taal, maar ik verbeter het snel!)
Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
Re: Mapinstall en Express
Met MapInstall kan je selectief kaartdelen toevoegen en verwijderen.
Ook niet-Garmin kaarten zoals de geweldige OnRoute motorkaarten.
Garmin Express is bedoelt om de updates van je apparaat en je Garmin kaarten te beheren.
Ook niet-Garmin kaarten zoals de geweldige OnRoute motorkaarten.
Garmin Express is bedoelt om de updates van je apparaat en je Garmin kaarten te beheren.
- japachap
- Type: R1150RT
- Bijz: LEDs en reflectors, Fans en Farkles
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Enschede
Dankjewel! Mapinstall is dus niet nodig- maar wel handig als de GPS geheugen bijna vol is om de groote van de kaarten een beetje te verminderen.
(excuuses als mijn taalgebruik niet altijd goed is- Nederlands is mijn tweede taal, maar ik verbeter het snel!)
Tenzij je (ook) OnRoute routekaarten hebt & gebruikt, dan heb je MapInstall nodig.
Of het (ook) in een dergelijk geval kan met BaseCamp, weet ik niet.
Het manipuleren van OnRoute motorkaarten kon vroeger volgens mij ook met MapSource volgens mij, maar dat is al weer zo lang geleden voor mij.
En ik heb mijn kaarten geunlocked en met voldoende ruimte in de meeste van mijn Garmin's staan ze er allemaal op.
MapInstall, WebUpdater, MapManager en de JaVaWa-tools familie staan bij mijn computers er altijd op, voor het geval Garmin Express haar eigen willetje toont. :shock:
Of het (ook) in een dergelijk geval kan met BaseCamp, weet ik niet.
Het manipuleren van OnRoute motorkaarten kon vroeger volgens mij ook met MapSource volgens mij, maar dat is al weer zo lang geleden voor mij.

En ik heb mijn kaarten geunlocked en met voldoende ruimte in de meeste van mijn Garmin's staan ze er allemaal op.
MapInstall, WebUpdater, MapManager en de JaVaWa-tools familie staan bij mijn computers er altijd op, voor het geval Garmin Express haar eigen willetje toont. :shock:
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
-
Nieuw bericht Nieuwe versie van Garmin MapInstall -> v4.1
door Inspector Gadget » » in Over: GPS en navigatie - 0 Reacties
- 1380 Weergaves
-
Laatste bericht door Inspector Gadget