Nieuw forum lid

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

klaas
Type: R1150RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Duiven

Nieuw forum lid

Ongelezen bericht door klaas »

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Klaas en ik kom uit Duiven. Ik ben 41 jaar en ik heb sinds 1,5 maand mijn motorrijbewijs.
Vanaf het moment dat ik ging les rijden (op een Kawa ER7) wist ik al wat voor motor ik 'ooit' zou willen kopen: een BMR R1150R(T). Ik weet niet precies waarom, misschien was het 'liefde op het eerste gezicht' of de charme van een 2-cilinder met het karakeristieke BMW geluid, maar ik ben ondanks de overweldigende keus aan motoren nooit geswitcht.

Sinds 3 weken ben ik de trotse bezitter van een prachtige donkerblauwe -1150- uit 2002 en ik kan je zeggen dat ik blij ben dat ik vasthoudend ben gebleven in mijn keus voor BMW. Mijn vasthoudendheid laat zich ook zien in het feit dat ik al vanaf de tweede dag dat ik de motor heb problemen heb met de ABS. Ik heb 2,5 week van alles geprobeerd om uit te zoeken wat het probleem is, maar uiteindelijk heeft MSA in Ede mij uit de droom geholpen; de ABS pomp is kapot en moet worden gereviseerd. Eerlijk gezegd was mijn primaire reactie dat ik er helemaal klaar mee was, maar toen de vorige eigenaar aanbood om de motor weer terug te nemen besefte ik dat ik al zodanig 'verliefd geworden was' dat ik er niet over peinsde om de motor weer terug te verkopen. Ik heb dus besloten om de boel te laten reviseren in de hoop en verwachting dat ik er daarna voor jaren veel plezier aan zal beleven.

Op de foto zie je 'm redelijk 'naked', aangezien ik er nog een topkoffer bij heb en 2 zijkoffers. Tenzij ik dit functioneel nodig heb laat ik de koffers niet standaard op de motor zitten; ik vind dat zelf ten koste gaan van de stoere uitstraling van de motor.

Ik wens jullie met het steeds beter wordende weer veel rijplezier en wellicht tot ziens, op het forum of op het asfalt (ik zal in dat geval wel ff zwaaien).
BMW-R1150RT.png
(128.59 KiB) 112 keer gedownload
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuw forum lid

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Klaas,

Van harte welkom op ons RT-forum en gefeliciteerd met jouw keuze om een hele mooie -1150- aan te schaffen! Ik kan mij goed voorstellen dat het even behoorlijk slikken is als de ABS pomp gereviseerd moet worden. Je laat dat doen bij MSA en bij Kenny en Niels ben je aan het goede adres. En ja, ook ik heb vorig jaar bij MSA mijn ABS pomp laten reviseren. Het is balen, maar troost je met de gedachte dat de pomp weer helemaal wordt nagelopen en "als nieuw" in jouw RT wordt gezet.

Heel veel plezier hier op het forum en uiteraard vele plezierige kilometers toegewenst! Big RT Smile

[groet] Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Beste Klaas,

welkom op het enige echte RT-forum en gefeliciteerd met je mooie -1150- . Je hebt een goede keuze gemaakt want het is een prima toerbuffel.
Wellicht tot ziens op het BMW RT Treffen >>.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
basplehn
Type: R1200RT/LC
Bijz: Tourscherm, Topkoffer en NAV V
Woonplaats of omgeving: Heesch

Ongelezen bericht door basplehn »

icon_welcome Klaas,

Veel plezier en veilige kilometers toegewenst met jouw -1150-
In iedergeval is zij bij MSA in goede handen _004

[groet]
Bas
BMW K1200GT (2003) Graugrun Metallic
BMW R1200RT LC (2014) Kalistograu Metallic Matt
Franky
Type: R1150RT
Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Ongelezen bericht door Franky »

Welkom, heel veel plezier en veilige kilometers gewenst ;)
Grts Franky
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

Mooi Intro!
icon_welcome

[groet]
Luc
ruudalmelo
Type: R1100RT
Bijz: Tomtom, Sena SMH5, Actioncam ACT-ACAM-002
Land: nl
Woonplaats of omgeving: Almelo
Contacteer:

Ongelezen bericht door ruudalmelo »

Ook welkom ik kan mij goed voorstellen dat jij ook al zo enthousiast bent. Ikzelf ook pas bezitter van en Beemer ben ook reeds besmet.
Groeten Ruud

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”