Introductie
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Introductie
Hallo,
Nadat ik 8 jaar tevreden eigenaar was van een tdm850, is deze gestolen en in brand gestoken door "joyriders". Was flink balen, maar gelukkig kreeg ik de dagwaarde ruimschoots terug van de verzekering. Met aardig wat centjes erbij kocht toen ik een r1150rt uit 2001, waar ik nu 2 jaar met veel plezier op rijd. Meestal gebruik ik hem voor woon werk verkeer, 20 km voornamelijk snelweg en soms een tourritje. Kwam toevallig op dit forum bij het zoeken naar info over verhoogd windscherm en banden. Ben erg onder de indruk van hoe makkelijk ik de info vond. Heb nu net op basis van dit forum nieuwe banden besteld, Michelin Pilot Road 4 GT. Ik denk nog veel van jullie te kunnen leren en zal jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen, bijvoorbeeld met de mpr4 gt. Groeten uit Eindhoven
Nadat ik 8 jaar tevreden eigenaar was van een tdm850, is deze gestolen en in brand gestoken door "joyriders". Was flink balen, maar gelukkig kreeg ik de dagwaarde ruimschoots terug van de verzekering. Met aardig wat centjes erbij kocht toen ik een r1150rt uit 2001, waar ik nu 2 jaar met veel plezier op rijd. Meestal gebruik ik hem voor woon werk verkeer, 20 km voornamelijk snelweg en soms een tourritje. Kwam toevallig op dit forum bij het zoeken naar info over verhoogd windscherm en banden. Ben erg onder de indruk van hoe makkelijk ik de info vond. Heb nu net op basis van dit forum nieuwe banden besteld, Michelin Pilot Road 4 GT. Ik denk nog veel van jullie te kunnen leren en zal jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen, bijvoorbeeld met de mpr4 gt. Groeten uit Eindhoven
- Bert M
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Re: Introductie
Bedank voor je introductie! Van harte welkom op ons mooie
! Veel lees- en rijplezier toegewenst.
Bert M

![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
- basplehn
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Tourscherm, Topkoffer en NAV V
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Heesch

Veel plezier en veilige kilometers toegewenst met o.a. jouw nieuwe MPR4 GT

Bas
BMW K1200GT (2003) Graugrun Metallic
BMW R1200RT LC (2014) Kalistograu Metallic Matt
BMW R1200RT LC (2014) Kalistograu Metallic Matt
Als je naar informatie zoekt ben je hier aan het juiste adres, dat heb je in ieder geval al zelf ervaren
Luc

Luc
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Woonplaats of omgeving: Drachten

Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
- Franky
- Type: R1150RT
- Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!