hoewel de boxerroffel door een Laser of Akro demper erg mooi kan zijn, gaat er (in mijn bescheiden mening) niets boven goede muziek live uitgevoerd op een podium. Decibellen van een heel andere orde dus. Ik ben al jaren medewerker bij 'De Boerderij' in Zoetermeer en daar regelmatig te vinden als geluidstechnicus in de kleine zaal. Daar staan veelal bandjes uit de regio, maar in de grote zaal met een capaciteit van 750 bezoekers, spelen levende legendes uit de wereld van de Progressieve rock, Rock, Blues, Jazz, Soul en Funk. In de afgelopen jaren betraden muzikale grootheden als Peter Frampton, Steven Wilson, Marillion, David Crosby, Kansas, Steve Hackett, Mr. Big, Queensrÿche, Lisa Stansfield, Blof en De Dijk het podium. Blader maar eens door het fotoalbum.
Als medewerker heb ik vrije toegang tot bijna alle concerten, maar ik mag ook -onder bepaalde voorwaarden- iemand op de gastenlijst plaatsen om ze kennis te laten maken met de Boerderij. Die voorwaarden komen in het kort hier op neer:
- max 1 persoon op de gastenlijst per medewerker (dus een treffen organiseren gaat niet lukken

- min. twee werkdagen van tevoren de aanvraag indienen
- het is niet bij alle concerten mogelijk (uitverkocht, of verhuur)
- in principe moet ik ook aanwezig zijn bij dat concert (wordt niet heel strak op gelet, maar toch)
Kijk eens rond op de agenda, en als er iets tussen zit waar je belangstelling naar uit gaat stuur me een PM.