Er staan er verschillende met meer dan een ton aan kilometers. Is dat een problem voor een RT .
Is er verder iemand bekend met HP motoren uit eemnes ?? Daar staat er nmlk ook een die wel lijkt.
zie de reacties tegemoet....

Moderator: RT_Patrick
Is van een forumlid. Nu zegt dat ook niet alles, maar over het algemeen mag je aannemen dat forumleden wel aardig zorgen voor hun voertuig. Deze motor is vlgns betrokkene in onderhoud bij Kenny van MSA. En voor € 130 euro kun je de motor ook laten inspecteren bij Kenny. Als ik op het punt stond een motor te kopen, zou ik dit wel aandurven geloof ik.aartjan schreef:iemand bekent met deze motor ?
http://www.marktplaats.nl/a/motoren/mot ... ousPage=lr
Ben ook wel eens bij HP wezen buurten toen ik mijn cabrio wilde inruilen voor een racer voor er bij.aartjan schreef:Bij hp staat een zo best net ogende rt met rond de 75000 km uit 2006. De prijs is €.5950,- na het ea gelezen te hebben is idd de twijfel gekomen. Heb er zelf te weinig verstand van om dit te kunnen beoordelen.
Ik zou als eerste de motor bekijken. HP geeft aan dat de motor goed is onderhouden..ik zou naar bewijs vragen (onderhoudsfacturen [ door wie, wanneer]), of je info mag opvragen bij 1e eigenaar. Ook even goed opletten of er ook aanwijzingen zijn dat het een ex.overheidsfiets is. Aan de hand van het framenummer kun je dit nagaan in de data-base van BMW. Vraag of er een bezwaar is tegen een keuring (Kenny of Erik van Lent).aartjan schreef:Bij hp staat een zo best net ogende rt met rond de 75000 km uit 2006. De prijs is €.5950,- na het ea gelezen te hebben is idd de twijfel gekomen. Heb er zelf te weinig verstand van om dit te kunnen beoordelen.
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!