Voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Dennis1974

Voorstellen

Ongelezen bericht door Dennis1974 »

Hallo allemaal,

Ik ben reeds 3 jaar lid en lees regelmatig dit forum, ter inspiratie, om (technische) kennis op te doen, als vermaak, maar vooral omdat ik stapelgek ben op m'n RT. Met enige schaamte geef ik toe dat ik me nooit heb voorgesteld .... Bij deze dus alsnog!

Ik ben Dennis Evers, woon met m'n gezin in Valkenswaard en ben 40. Als klein ventje wist ik het zeker: ik zou politieagent worden op een motor... Vanwege de motor. Politieagent ben ik niet, maar toen ik 3 jaar geleden mijn motorrijbewijs haalde (op woensdag) reed ik Zaterdag bij de dealer weg op een RT uit 2008. Die stond wat raar te kijken... Niet veel mensen kopen een RT als eerste motor, maar ja, voor mij was het een droom die uitkwam en ik heb er absoluut geen spijt van gehad!
Inmiddels rij ik een RT uit 2011 (ostra grau), en elke keer als ik er op zit voel ik me zoals ik me dat 30-35 jaar geleden voorstelde! Daar staat nu zo'n 28.000 km op.

Mijn dochters (12 en 10) rijden regelmatig mee en daarom heb ik een Starcom1 Digital communicatie set. Bekabeld, en hierop is ook een portofoon (TTI) aangesloten. Ik was niet zo tevreden met een Scala draadloze set ivm teveel storingen, met kinderen achterop moet je altijd kunnen communiceren zonder problemen, vind ik.
De Starcom1 en mijn navigatie (zumo 660) zijn beide aangesloten op een Fuzeblocks geschakeld zekeringkastje, die zijn schakelmoment haalt uit de accessoire aansluiting achter het dashboard. (PDM60 leek me eigenlijk beter, maar vond ik net iets te prijzig)... Al dit n.a.v. de verschillende forumdiscussies alhier!
Ook heb ik hier eea gelezen over een nieuwe toeter (ook die van mij klonk als een verkouden eend). Vandaar onlangs de Wolo Very Loud & Black twin set, aangeschaft en geïnstalleerd... Mijn hemel, wat een HERRIE!!!

In de planning zit nog het inbouwen van nieuwe helmspeakers ivm betere kwaliteit (tork xpro), maar ik zal het zo doen dat ik ook eventueel oordopjes/hoofdtelefoon (In Ear Monitors) kan gebruiken... Met behoud van beugelmicrofoon ivm spraak.
Daarnaast nog een USB aansluiting ivm opladen telefoon, ook deze wordt aangesloten op de Fuzeblocks.

Zo, dat was 'm na 3 jaar... Eindelijk is het er uit!

Sent from my iPad aan alle forumleden
basplehn
Type: R1200RT/LC
Bijz: Tourscherm, Topkoffer en NAV V
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Heesch

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door basplehn »

icon_welcome Dennis,

Veel plezier met je -1200- en veilige kilometers met je dochters gewenst _004

Mijn eerste motor op latere leeftijd was ook een zware namelijk een K1200GT en heb mede daardoor goede motor beheersing geleerd.
Hiermee berijd ik de R1200RT LC alsof het een lichte motorfiets is Big RT Smile

[groet]
Bas
BMW K1200GT (2003) Graugrun Metallic
BMW R1200RT LC (2014) Kalistograu Metallic Matt
EileRT
Erelid
Erelid
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Woonplaats of omgeving: Drachten

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Dennis,

Van harte welkom op het RT-forum en een fries gezegde luidt: "Better let as net" (beter later dan helemaal niet) voorgesteld! ;)

Wat leuk dat jouw dochters graag willen meerijden, mijn zoon van twaalf vindt het ook prachtig achterop de motor. Mooi om dat samen met je kinderen te beleven (in jullie geval met een goede intercom, dat is iets wat ik nog wil aanschaffen).

Veel plezier hier op 't forum en misschien wil een van je dochters wel mee naar het treffen2015 ! Mijn zoon en ik
zijn bij het treffen van dit jaar geweest en dat was een fantastische ervaring en we kijken nu al weer uit naar het volgende treffen. _004

[groet] Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Bert M
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: F650GS
Land: Verenigd Koninkrijk
Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire

Ongelezen bericht door Bert M »

Van harte welkom (alsnog) op ons mooie RT-forum ! Ook ik was een laatbloeier die als eerste fiets een -1100- kocht. Geen seconde spijt van gehad. Kortom lekker van blijven genieten en bedankt dat je jezelf toch nog even leuk geïntroduceerd hebt!

[groet]

Bert M
Met vriendelijke motorgroet
Bert M

Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Erteetje

Ongelezen bericht door Erteetje »

je mag je dan laat voorgesteld hebben maar het was in ieder geval uitgebreid _004

icon_welcome
Luc
japachap
Type: R1150RT
Bijz: LEDs en reflectors, Fans en Farkles
Woonplaats of omgeving: Enschede

Ongelezen bericht door japachap »

Heel leuk voorstellingsverhaal! icon_welcome
En mooie avatar... -top-
(excuuses als mijn taalgebruik niet altijd goed is- Nederlands is mijn tweede taal, maar ik verbeter het snel!)

Voorheen- Yamaha RXS100, Honda CB450DX-K, Yamaha XJ900F-4BB2
Nu- BMW R1150RT Twinspark 2003
Dennis1974

Ongelezen bericht door Dennis1974 »

Dankjewel allemaal voor jullie reakties! Mocht ik qua werk met het RT treffen mee kunnen rijden met één van m'n kids doe ik dat zeker....

Sent from my iPhone aan alle forumleden
Franky
Type: R1150RT
Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Ongelezen bericht door Franky »

Welkom, heel veel plezier en veilige kilometers gewenst ;)
Grts Franky
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Dennis

Leuk dat je je alsnog even voorstelt aan ons. -top-
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”