ik moet nog langs BMW België voor een keuring voor dat ik hem kan inschrijven!Dave schreef:Dat belooft veel goeds! De motor is in ieder geval tijdig klaar voor het treffen in april dan.
maar ik zal mijn best doen!
groet G
Moderator: RT_Patrick
ik moet nog langs BMW België voor een keuring voor dat ik hem kan inschrijven!Dave schreef:Dat belooft veel goeds! De motor is in ieder geval tijdig klaar voor het treffen in april dan.
Gefeliciteerdhoogwerker schreef:de homologatie is geslaagd.
kost wel 100 euro om de chassis-nummer te nakijken!
.mvg gert
dat is waar ja.Henk schreef:Ziet er weer mooi uit.
Proficiat, zal een voldaan gevoel geven.
groet, Henk
weliswaar op dehoogwerker schreef:hey
heeft er iemand wat tips waar een tomtom rider te monteren op mijn r850rt:
wat de beste plaats is de kuip of op de kroonplaat:
gert
je kunt ook eens kijken op:hoogwerker schreef:hey
heeft er iemand wat tips waar een tomtom rider te monteren op mijn r850rt:
wat de beste plaats is de kuip of op de kroonplaat:
gert
Zo op afstand: kromme klepsteel, een van de klepveren defect: compressie eens meten om iets meer te weten te komen.hoogwerker schreef:hoi,
ondertussen heb ik al 700km gereden zonder problemen.
maar zit nog met 1 vraagstuk nl telkens dat ik op 3000t/m kom is er een duidelijk getik te horen aan de linkerkant.
de kettingspanner is al vernieuwd de axiale tuimelaarsas speling is ook goed en de klepspeling ook.
iemand nog wat tips?
groeten gert
inderdaad, die was ik nog vergeten. Bij mijn XS750 was het getik van de kromme klepstaal pas hoorbaar vanaf een paar duizend toeren, vandaar.vioma schreef:Ruime klepgeleiders: als het getik bij warme motor harder is dan bij koude motor is de kans groot dat het de klepgeleiders zijn .
Peter
hoogwerker schreef:bedankt voor de tips.
klepstelen zijn recht en klepveren te slap zou resulteren tikken op hogere toeren toch?
mvg gert
ps van waar ben je juist in breda
das idd vlakbijBaird schreef:hoogwerker schreef:bedankt voor de tips.
klepstelen zijn recht en klepveren te slap zou resulteren tikken op hogere toeren toch?
mvg gert
ps van waar ben je juist in breda
je hebt een pb,
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!