feest adres voor de 20e september
Moderator: RT_Patrick
- HenkvanR
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: Spanje
- Woonplaats of omgeving: Torrox Costa
Re: feest adres voor de 20e september
Helaas, het gaat niet lukken om mee te gaan ik wens jullie en vooral Ruud een plezierige dag en maak er wat moois van voor Ruud.
Groet Henk
Hartelijk groeten van iPad aan alle forumleden
Groet Henk
Hartelijk groeten van iPad aan alle forumleden
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
HenkvanR

-
- Type: R1200RT
- Bijz: Model 2011, full option
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Noord Holland
Taal noch teken van Wierenga.Jekihero schreef:Dan sturen we toch een mailtje naar Restaurant Wierenga................(edit: inmiddels gedaan)Ton1959 schreef: Ik stuurde Ruud een tijd terug al een mailtje maar niks terug gehad. Ruud heeft problemen met zijn pc heb ik vernomen van Herman Sietsma.
Zij zullen Ruud dan wel informeren als we daarom vragen.
Ronald
Heb Ruud nu een SMS gestuurd.
Ronald
- Ton1959
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R80
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Toch heel raar. Ik hoop nog iets te horenJekihero schreef:Taal noch teken van Wierenga.Jekihero schreef:Dan sturen we toch een mailtje naar Restaurant Wierenga................(edit: inmiddels gedaan)Ton1959 schreef: Ik stuurde Ruud een tijd terug al een mailtje maar niks terug gehad. Ruud heeft problemen met zijn pc heb ik vernomen van Herman Sietsma.
Zij zullen Ruud dan wel informeren als we daarom vragen.
Ronald
Heb Ruud nu een SMS gestuurd.
Ronald

Ik hoop het ook voor jou, je moet nogal een flinke afstand daar voor afleggen die dag.Ton1959 schreef:Toch heel raar. Ik hoop nog iets te horen

- HansD
- Type: R1200RT/LC
- Woonplaats of omgeving: Rotterdam
Ik heb Ruud ook gemaild, en laat weten als ik een antwoord krijg.
-
Via Hella Wierenga telefoonnummer gekregen van Ruuds' nichtje Jamy Mansveld die alles voor hem regelt.
Ruud is al erg slecht.
Heb in de voicemail van Jamy een bericht met mijn 06 nummer achtergelaten en verteld dat ongeveer 15 motoren rond 16.45 uur in Castricum zullen aankomen.
Hella Wierenga; " Ruud zegt dat het feest te allen tijde doorgaat. desnoods met alleen zijn foto..............".
Ronald
Ruud is al erg slecht.
Heb in de voicemail van Jamy een bericht met mijn 06 nummer achtergelaten en verteld dat ongeveer 15 motoren rond 16.45 uur in Castricum zullen aankomen.
Hella Wierenga; " Ruud zegt dat het feest te allen tijde doorgaat. desnoods met alleen zijn foto..............".
Ronald
- Ton1959
Bedankt voor de info RonaldJekihero schreef:Via Hella Wierenga telefoonnummer gekregen van Ruuds' nichtje Jamy Mansveld die alles voor hem regelt.
Ruud is al erg slecht.
Ronald
- HansD
Ik vermoedde al dat er een reden was waarom Ruud maar af en toe reageert. We gaan zien zondag hoe het er mee is.
Ook laat ik daar van af hangen hoe lang ik blijf. Belangrijkste vind ik dat we ons gezicht laten zien en even wat motorlawaai maken voor Ruud.
Ook laat ik daar van af hangen hoe lang ik blijf. Belangrijkste vind ik dat we ons gezicht laten zien en even wat motorlawaai maken voor Ruud.
- JoJothefirst
- 2024
- Bijz: zumo XT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Groningen
Inderdaad, ik denk er precies zo over. Laten we zorgen dat we voor een gedenkwaardig afscheid zorgen!HansD schreef: Belangrijkste vind ik dat we ons gezicht laten zien en even wat motorlawaai maken voor Ruud.
JoJo
Have some courtesy, have some sympathy, have some taste. (Mick Jagger)
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Gerrit en ik sluiten ons hier helemaal bij aan . . . wij zijn er voor Ruud!
JoJothefirst schreef:Inderdaad, ik denk er precies zo over. Laten we zorgen dat we voor een gedenkwaardig afscheid zorgen!HansD schreef: Belangrijkste vind ik dat we ons gezicht laten zien en even wat motorlawaai maken voor Ruud.
JoJo
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
Helaas zal ik verstek moeten laten gaan, heb flinke griep te pakken.
Sorry!

Sorry!
- AGVerheij
- Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw
- Woonplaats of omgeving: Utrecht
Aaah, jammer. Beterschap !
Ik ben overigens ook aan het snotteren en niezen, zit er weer een golf aan te komen?
Ik ben overigens ook aan het snotteren en niezen, zit er weer een golf aan te komen?
Groets, GerbeRT
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
- HansD
Beterschap.Inspector Gadget schreef:Helaas zal ik verstek moeten laten gaan, heb flinke griep te pakken.![]()
Sorry!
Dank!
Ik wil ook niemand ziek maken met mijn bacillen.
Ik wil ook niemand ziek maken met mijn bacillen.
- Ton1959
Ik zal er zijn op zondag maar ben rond 15.00 uur in Castricum.
- FredM
- Woonplaats of omgeving: Rijswijk
Heren, ik zie meerdere tijden langskomen. Klopt het dat we tussen 16.30 en 16.45 verzamelen bij de BP in Castricum? Groet, Fred
- HansD
Fred, ja, klopt.FredM schreef:Heren, ik zie meerdere tijden langskomen. Klopt het dat we tussen 16.30 en 16.45 verzamelen bij de BP in Castricum? Groet, Fred
Ton gaat op eigen initiatief. De groep uit Biddinghuizen vertrekt daar om 15:00 en komt bij BP in Castricum langs tussen 16:30 en 16:45.
- Benji
- Type: R1150RT
- Land: België
- Woonplaats of omgeving: Limburg
Kan mij iemand dit GDB bestand van HansD misschien omzetten naar GPX of itn. Thanks.
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
- FredM
- Woonplaats of omgeving: Rijswijk
Dan zorg ik dat ik om 1630 bij de BP sta. Tot zondag, grt Fred
- Baird
- 2024
- Bijz: R1200GS LC
- Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda
U vraagt en wij draaienBenji schreef:Kan mij iemand dit GDB bestand van HansD misschien omzetten naar GPX of itn. Thanks.

- Bijlagen
-
- Ruud2.gpx.rar
- (23.25 KiB) 11 keer gedownload
Met vriendelijke motorgroet
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
ooit:
- Benji
Bedankt.Baird schreef:U vraagt en wij draaienBenji schreef:Kan mij iemand dit GDB bestand van HansD misschien omzetten naar GPX of itn. Thanks.
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
- HansD
Lekke band
ik ben er niet bij vandaag.

- Ton1959
Vandaag naar Ruud 's feest geweest. Ik ben heel blij dat ik gegaan ben en het was leuk om zoveel forum leden te zien op het feest. Bedankt voor de uitnodiging Ruud en heel veel sterkte. Ik denk aan je.
Met vriendelijke groet Ton
Met vriendelijke groet Ton

- JoJothefirst
- 2024
Ik sluit me hier bij aan. Dank, Ruud, voor het feest ter ere van het leven. Jij moedige man, het was prettig om kennis met je te maken maar wrang om meteen afscheid van je te moeten nemen. Ik ben blij dat we je met onze kleine acte de présence nog zo hebben kunnen steunen. Veel sterkte voor de komende tijd en ik hoop dat je nog lang van deze dag mag nagenieten
JoJo
JoJo
- Baird
- 2024
- Bijz: R1200GS LC
- Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda
Kippenvel ....
Er bleek later uit de gesprekken met de familie van Ruud hoeveel belang hij er aan hechtte dat we van het Forum onze neuzen lieten zien, het feest was pas ècht geslaagd als we er waren. En als je dan voorop de groep aan komt rijden en je ziet een nichtje staan te juichen en z'n zus het bekende YES-gebaar ziet maken en wij vervolgens een claxon concert geven: dan heb je kippenvel en natte ogen.
Ruud zit inmiddels in een rolstoel en heeft rijles van z'n zus gekregen, die heeft daar helaas meer ervaring mee. Het was een echt Feest
.
Ruud: bedankt voor je uitnodiging, ik heb geen seconde spijt dat ik op je feestje ben geweest! Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.
Er bleek later uit de gesprekken met de familie van Ruud hoeveel belang hij er aan hechtte dat we van het Forum onze neuzen lieten zien, het feest was pas ècht geslaagd als we er waren. En als je dan voorop de groep aan komt rijden en je ziet een nichtje staan te juichen en z'n zus het bekende YES-gebaar ziet maken en wij vervolgens een claxon concert geven: dan heb je kippenvel en natte ogen.
Ruud zit inmiddels in een rolstoel en heeft rijles van z'n zus gekregen, die heeft daar helaas meer ervaring mee. Het was een echt Feest

Ruud: bedankt voor je uitnodiging, ik heb geen seconde spijt dat ik op je feestje ben geweest! Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd.
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
ooit:
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
ooit:
- HansD
-
- Bijz: een standaard BWM
- Woonplaats of omgeving: Vianen
Wil mij aan de woorden van Baird aansluiten, kippevel. Bizar om met iemand kennis te maken, die zulke mooie verhalen heeft en kan vertellen, zoveel plezier in het leven heeft en dit bruut van hem word afgenomen door die vreselijke ziekte
En je tevens afscheid van hem neemt als ware vrienden...
Maar deze gebeurtenis zal altijd in mijn gedachten blijven dwalen. Zoals Ruud zelf zei, je doet een verzoek en je hoopt dat deze wordt gehonoreerd.
Bij deze
Zet mij direct aan het denken wat we doen als we een onvermijdeijk bericht zullen ontvangen, gaan we er dan naartoe om dit forumlid een laatste eer te bewijzen!
Wetende dat Ruud dit ook zou waarderen?

Maar deze gebeurtenis zal altijd in mijn gedachten blijven dwalen. Zoals Ruud zelf zei, je doet een verzoek en je hoopt dat deze wordt gehonoreerd.
Bij deze

Zet mij direct aan het denken wat we doen als we een onvermijdeijk bericht zullen ontvangen, gaan we er dan naartoe om dit forumlid een laatste eer te bewijzen!
Laatst gewijzigd door Viaantje op 28 sep 2015, 00:59, 2 keer totaal gewijzigd.
- JOS WRSM
- Erelid
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Wat fijn om te lezen dat het toch een succes geworden is.
Helaas waren wij, als forumbeheerders, met handen en voeten gebonden anders waren we er zeker bij geweest.
Veel sterkte en alle kracht gewenst, Ruud . . .
Helaas waren wij, als forumbeheerders, met handen en voeten gebonden anders waren we er zeker bij geweest.
Veel sterkte en alle kracht gewenst, Ruud . . .
Jos WRSM
Jos WRSM
- EileRT
- Erelid
Beste Ruud,
Wat heeft deze dag een onvoorstelbare indruk op mijn zoon Gerrit en mij gemaakt. De momenten zoals de forumvrienden inmiddels hebben beschreven zijn eigenlijk met geen pen te beschrijven. En jij Ruud bent een moedige man en geeft een feest ter ere van het leven. Wij wensen jou heel veel sterkte en kracht . . . wij houden van jou Ruud!
Deze dag zullen wij nooit vergeten!
Een motorgroet van jouw forumvrienden Gerrit en Eilert
Wat heeft deze dag een onvoorstelbare indruk op mijn zoon Gerrit en mij gemaakt. De momenten zoals de forumvrienden inmiddels hebben beschreven zijn eigenlijk met geen pen te beschrijven. En jij Ruud bent een moedige man en geeft een feest ter ere van het leven. Wij wensen jou heel veel sterkte en kracht . . . wij houden van jou Ruud!
Laatst gewijzigd door EileRT op 21 sep 2015, 00:41, 2 keer totaal gewijzigd.
Eilert
Eilert
- JOS WRSM
- Erelid
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
+1 -top-
EileRT schreef:Beste Ruud,
Wat heeft deze dag een onvoorstelbare indruk om mijn zoon Gerrit en mij gemaakt. De momenten zoals de forumvrienden inmiddels hebben beschreven zijn eigenlijk met geen pen beschrijven. En jij Ruud bent een moedige man en geeft een feest ter ere van het leven. Wij wensen jou heel veel sterkte en kracht . . . wij houden van jou Ruud!
Jos WRSM
Jos WRSM
- Benji
Om 7U00 ben ik in Hoeselt vertrokken en om 22U00 was ik weer thuis, had er 730 km op zitten, het was een leuke dag en een vermoeiende dag, eentje die ik zeker NIET had willen missen. Het BMW motorrad day 2015 zal binnen een aantal weken in het geheugen vergeten zijn, maar 20 september in Castricum op het Bakkersplein zal ik nooit meer vergeten.
Toen Ruud, familie en vrienden stonden te juichen toen we het pleintje opreden, moest ik mijn tranen bedwingen. We werden ontvangen hoe vrienden, al kende ik hem tot vandaag persoonlijk niet, Ruud het gaat je goed.
Toen Ruud, familie en vrienden stonden te juichen toen we het pleintje opreden, moest ik mijn tranen bedwingen. We werden ontvangen hoe vrienden, al kende ik hem tot vandaag persoonlijk niet, Ruud het gaat je goed.
- AGVerheij
De rit en aankomst met tientallen RT's (en een paar andere) was mooi
De MotorradDay was interessant en gezellig
Maar wat er op dat kleine pleintje in Castricum gebeurde was onvergetelijk.
Forumleden, bedankt voor het samenrijden en gezelligheid.
Feestgangers, bedankt voor de hartelijke ontvangst toen wij met veel kabaal arriveerden
Ruud, bedankt voor de uitnodiging voor jouw feest.
Ik wens jou en jouw naasten alle goeds toe voor de komende tijd.
De MotorradDay was interessant en gezellig
Maar wat er op dat kleine pleintje in Castricum gebeurde was onvergetelijk.
Forumleden, bedankt voor het samenrijden en gezelligheid.
Feestgangers, bedankt voor de hartelijke ontvangst toen wij met veel kabaal arriveerden
Ruud, bedankt voor de uitnodiging voor jouw feest.
Ik wens jou en jouw naasten alle goeds toe voor de komende tijd.
Als ik ook maar een heel klein beetje in de gelegenheid ben: JA !Viaantje schreef:Zet mij direct aan het denken wat we doen als we een onvermijdelijk bericht zullen ontvangen, gaan we er dan naartoe om een forumlid een laatste eer te bewijzen!
Groets, GerbeRT
- Ton1959
Mooi geschrevenJos WRSM schreef:+1 -top-
Wat heeft deze dag een onvoorstelbare indruk om mijn zoon Gerrit en mij gemaakt. De momenten zoals de forumvrienden inmiddels hebben beschreven zijn eigenlijk met geen pen beschrijven. En jij Ruud bent een moedige man en geeft een feest ter ere van het leven. Wij wensen jou heel veel sterkte en kracht . . . wij houden van jou Ruud!

En zoals je zegt een dag die we nooit zullen vergeten.
-
En zoals je zegt een dag die we nooit zullen vergeten.[/quote]
+1
+1
-
Weinig aan toe te voegen.
Wat een vent die Ruud, belangstelling voor alles en iedereen terwijl hijzelf tot z'n watermerk in de miserie zit.
Ook voor de laatste eer ga ik m'n best doen er bij te zijn.
Ronald
Wat een vent die Ruud, belangstelling voor alles en iedereen terwijl hijzelf tot z'n watermerk in de miserie zit.
Ook voor de laatste eer ga ik m'n best doen er bij te zijn.
Ronald
- Hazeldonk
- Bijz: Xenon verlichting, valbeugels, HyperPro veren.
- Woonplaats of omgeving: Dordrecht
- Contacteer:
Zondagmiddag kwart voor drie op het terras van restaurant Wieringa aan het Bakkerspleintje in Castricum. Ik zit buiten op het terras aan de koffie als ik een rolstoelgebruiker in het gezelschap van een aantal mensen het restaurant zie naderen en dan komt het als een mokerslag bij me binnen "dat is Ruud" die daar aan komt rijden! Hij rijdt regelrecht naar binnen en langzaam komt ik een beetje bij van de schrik, dit had ik niet verwacht. Als ik na een halfuurtje binnen bij de bar zit komt een man een praatje maken en hij blijkt een oudere broer van Ruud te zijn. We kletsen over koetjes en kalfjes, motoren en de jeugdjaren van beiden waarin ze niet langer als een half uur in een ruimte kunnen zijn zonder slaande ruzie, tot ik hem vraag: wat is de exacte status van Ruud op dit moment? Die is dus absoluut niet goed en het wordt ook alleen maar slechter is het verbijsterende antwoord. Na een poosje komt Ruud naar me toegereden en we babbelen wat over motoren en wat we er mee gereden hebben, we worden er beiden een beetje emotioneel van, dan wordt hij weggeroepen naar andere gasten en ik blijf achter met een kater zonder alcohol te hebben gedronken. Ik raak aan de praat met een jeugdvriend van Ruud die samen met zijn broer ook gast is op dit merkwaardige feest en een forumlid uit Tilburg.
Dan komen de Forumleden die eerst de BMW Motorradday hebben bezocht het pleintje opgereden onder een geweldig oorverdovend lawaai van de claxon en een meisje van een jaar of tien schrikt daar zo van dat ze in een bijna niet te stoppen huilbui uitbarst. Maar voor Ruud is het geweldig en het ontroerd hem zichtbaar, ook alle andere gasten kunnen het waarderen en er klinkt applaus.
Afscheid nemen is nooit leuk maar nu? Ik neem (waarschijnlijk voor het laatst?) met een zeer stevige handdruk afscheid van Ruud en wens hem heel veel moed voor de komende zeer moeilijke tijd. Met een onrustig gevoel wat ik niet snel kwijt raak begin ik aan de terug reis naar huis, hier zal ik nog heel vaak aan terug moeten denken.
Ben
Dan komen de Forumleden die eerst de BMW Motorradday hebben bezocht het pleintje opgereden onder een geweldig oorverdovend lawaai van de claxon en een meisje van een jaar of tien schrikt daar zo van dat ze in een bijna niet te stoppen huilbui uitbarst. Maar voor Ruud is het geweldig en het ontroerd hem zichtbaar, ook alle andere gasten kunnen het waarderen en er klinkt applaus.
Afscheid nemen is nooit leuk maar nu? Ik neem (waarschijnlijk voor het laatst?) met een zeer stevige handdruk afscheid van Ruud en wens hem heel veel moed voor de komende zeer moeilijke tijd. Met een onrustig gevoel wat ik niet snel kwijt raak begin ik aan de terug reis naar huis, hier zal ik nog heel vaak aan terug moeten denken.
Ben
R 1200RT 2005 met Pilot Xenon 5000K, Zumo 350LM, SHOEI MULTITEC, SENA SMH5 headset, Nikon D60 en Sony Cyber-shot. Lid BMW Club Nederland, ANWB, WW.
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
- sacuL
- Bijz: een mooie zwarte met LED daglicht verlichting.
Dag Ruud,
Fijn dat je zo hebt genoten van ons als
vrienden
En voor ons allen fijn dat wij aan jou oproep gehoor konden geven.
Dit geld en gold ook voor de leden die niet bij jou feest konden zijn.
Ik weet zeker dat velen toch met hun hart aan jou hebben gedacht op deze 20e Sept.
En daar was ik er echt oprecht één van.
Ruud .......Veel sterkte en tot ziens in misschien wel .......een ander LEVEN.
Fijn dat je zo hebt genoten van ons als

En voor ons allen fijn dat wij aan jou oproep gehoor konden geven.
Dit geld en gold ook voor de leden die niet bij jou feest konden zijn.
Ik weet zeker dat velen toch met hun hart aan jou hebben gedacht op deze 20e Sept.
En daar was ik er echt oprecht één van.
Ruud .......Veel sterkte en tot ziens in misschien wel .......een ander LEVEN.
"LEKKER DUURT ALTIJD TE KORT"
- JoJothefirst
- 2024
Leuk Ben, om het verslag ook van 'de andere kant' te lezen.Hazeldonk schreef:Maar voor Ruud is het geweldig en het ontroerd hem zichtbaar, ook alle andere gasten kunnen het waarderen en er klinkt applaus.
....
Ben
JoJo
(Tapatalk op iPhone, dus geen emoticons

Hi allemaal, ik wil iedereen van harte bedanken voor een onvergetelijk feest! Niets ten nadelen voor de gene die er niet bij konden zijn. Jammer maar helaas!
Op veler verzoek een update hoe het nu met mij gaat. Er begint een verloop te komen in mijn ziekte. Vermoeidheid, zicht, spraak beginnen te verslechteren... Allemaal te verwachten. Ik hou jullie op de hoogte.
Groet Ruud
Op veler verzoek een update hoe het nu met mij gaat. Er begint een verloop te komen in mijn ziekte. Vermoeidheid, zicht, spraak beginnen te verslechteren... Allemaal te verwachten. Ik hou jullie op de hoogte.
Groet Ruud
Beste Gerrit en Eilert,
Wat een ongelooflijk mooi bericht. Dank hiervoor. Graag ontvangen wij jullie adres. Ik heb namelijk een mooi cadeau voor mijn grootste motorvriend. Het adres mag je sturen naar [email protected].
Groet Ruud!
- EileRT
- Erelid
Beste Ruud,
Wat bijzonder dat je een cadeau aan Gerrit wilt geven . . . ik heb het hem zojuist verteld en hij vindt het heel mooi dat hij jouw grootste motorvriend is!
Een hartelijke groet van Gerrit en Eilert
Wat bijzonder dat je een cadeau aan Gerrit wilt geven . . . ik heb het hem zojuist verteld en hij vindt het heel mooi dat hij jouw grootste motorvriend is!
3deBMWmotor schreef:EileRT schreef:Beste Ruud,
Beste Gerrit en Eilert,
Wat een ongelooflijk mooi bericht. Dank hiervoor. Graag ontvangen wij jullie adres. Ik heb namelijk een mooi cadeau voor mijn grootste motorvriend. Het adres mag je sturen naar [email protected].
Groet Ruud!
Eilert
Eilert
- Franky
- Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
jammer genoeg konden wij ook niet aanwezig zijn.
woorden schieten hier tekort en het gemoed vol
Heel veel sterkte Ruud
woorden schieten hier tekort en het gemoed vol
Heel veel sterkte Ruud
Grts Franky
- EileRT
- Erelid
Beste Ruud,
Vandaag ontving Gerrit van jou een heel bijzonder cadeau. Hij kreeg het via de post, pakte het uit en werd er even heel erg stil van . . . het is een model op schaal van jouw eigen motor. Op de kaart staat dat deze voor jou altijd heel speciaal is geweest.
Namens Gerrit heel erg bedankt en hij zei tegen me dat dit voor hem ook altijd heel speciaal zal blijven.
Ruud, wij wensen jou alle sterkte en kracht in de zware tijd die voor je ligt en we zijn in gedachten bij je en jij rijdt altijd met ons mee!
Vandaag ontving Gerrit van jou een heel bijzonder cadeau. Hij kreeg het via de post, pakte het uit en werd er even heel erg stil van . . . het is een model op schaal van jouw eigen motor. Op de kaart staat dat deze voor jou altijd heel speciaal is geweest.
Namens Gerrit heel erg bedankt en hij zei tegen me dat dit voor hem ook altijd heel speciaal zal blijven.
Ruud, wij wensen jou alle sterkte en kracht in de zware tijd die voor je ligt en we zijn in gedachten bij je en jij rijdt altijd met ons mee!
3deBMWmotor schreef:EileRT schreef:Beste Ruud,
Beste Gerrit en Eilert,
Groet Ruud!
Laatst gewijzigd door EileRT op 17 okt 2015, 22:22, 6 keer totaal gewijzigd.
Eilert
Eilert
- Ton1959
Harstikke mooi toch van Ruud.
Een cadeau met een bijzondere waarde.
Een cadeau met een bijzondere waarde.

-
Vondt het al bijzonder om aanwezig te zijn geweest, maar om dan nog Gerrit te verrassen
Respect.

Respect.
Lieve motorvrienden,
Helaas kan Ruud niet meer persoonlijk dit bericht aan jullie doorgeven. Vandaar dat ik zijn motorstuur even van hem heb overgenomen.
De laatste weken is Ruud erg achteruit gegaan. Elke dag viel er weer een stukje weg. Hij putte kracht en vrolijkheid uit de kleinste momenten (je weet pas hoe leuk het is om boodschappen te doen, als dat je enige uitstapje is), maar zodra zijn lust voor eten ook verdween heeft hij ervoor gekozen om er een einde aan te geven. Een waardig einde.
Sinds gisteren ligt Ruud in een coma slaap waarna hij rustig weg zal vallen in een droom waaruit hij niet meer wakker zal worden. We weten niet hoelang het gaat duren, maar we hopen en gaan er vanuit dat hij eindelijk zijn rust heeft gevonden en nu bezig is met een tour door Ierland op zijn eigen motor.
Ik wil jullie als nichtje heel erg bedanken voor jullie steun afgelopen tijd. Niet alleen het feest maar ook de berichten hebben we meerdere malen herleefd en gelezen. Hij werd daar erg emotioneel door en voelde zich erg geliefd. En ook ik als nichtje moet zeggen dat ik het bijzonder vindt hoe jullie hier als forum niet alleen een forum vormen maar eerder een bondgenootschap die veel steun aan elkaar kunnen geven. Heel erg bedankt dat ik dat heb mogen zien en bedankt dat Ruud dat zo heeft mogen ervaren.
Namens Ruud (dit moest ik hem beloven voordat hij zijn ogen sloot),
Bedankt!
En Gerrit, jij bent een bijzondere kerel. Ruud vind het geweldig dat hij voortaan met jullie mee mag touren!
Helaas kan Ruud niet meer persoonlijk dit bericht aan jullie doorgeven. Vandaar dat ik zijn motorstuur even van hem heb overgenomen.
De laatste weken is Ruud erg achteruit gegaan. Elke dag viel er weer een stukje weg. Hij putte kracht en vrolijkheid uit de kleinste momenten (je weet pas hoe leuk het is om boodschappen te doen, als dat je enige uitstapje is), maar zodra zijn lust voor eten ook verdween heeft hij ervoor gekozen om er een einde aan te geven. Een waardig einde.
Sinds gisteren ligt Ruud in een coma slaap waarna hij rustig weg zal vallen in een droom waaruit hij niet meer wakker zal worden. We weten niet hoelang het gaat duren, maar we hopen en gaan er vanuit dat hij eindelijk zijn rust heeft gevonden en nu bezig is met een tour door Ierland op zijn eigen motor.
Ik wil jullie als nichtje heel erg bedanken voor jullie steun afgelopen tijd. Niet alleen het feest maar ook de berichten hebben we meerdere malen herleefd en gelezen. Hij werd daar erg emotioneel door en voelde zich erg geliefd. En ook ik als nichtje moet zeggen dat ik het bijzonder vindt hoe jullie hier als forum niet alleen een forum vormen maar eerder een bondgenootschap die veel steun aan elkaar kunnen geven. Heel erg bedankt dat ik dat heb mogen zien en bedankt dat Ruud dat zo heeft mogen ervaren.
Namens Ruud (dit moest ik hem beloven voordat hij zijn ogen sloot),
Bedankt!
En Gerrit, jij bent een bijzondere kerel. Ruud vind het geweldig dat hij voortaan met jullie mee mag touren!
Respect!
Zijn finale rit rijdt ik mee.
In ziel, gedachte en herinnering.
Zijn finale rit rijdt ik mee.
In ziel, gedachte en herinnering.
-
+1
Vol emotie.
Ronald
Vol emotie.
Ronald
- AGVerheij
. . . . . . . even geen woorden.
Groets, GerbeRT
- JoJothefirst
- 2024
Jeetje zeg, dit is echt heftig! Had geen idee dat het einde zo snel in zicht zou komen. Ik ben, op mijn beurt, blij toch nog kennis te hebben kunnen maken met Ruud, beelden van zijn ritten op de motor heb kunnen zien en afscheid van hem heb kunnen nemen. Ruud, een goede reis naar de plek waar pijn niet bestaat en waar een mooie motortoertocht eeuwig duurt.....
JoJo
)
JoJo

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2235 Weergaves
-
Laatste bericht door Ludo v e
-
- 7 Reacties