feest adres voor de 20e september
Moderator: RT_Patrick
- Baird
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R1200GS LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda
Re: feest adres voor de 20e september
................
Dat je tank nooit leeg gaat, dat je banden nooit verslijten, dat de weg geen meter recht is en alleen uit mooie bochten bestaat en dat het asfalt perfect is, dat het altijd droog is en de zon je verwarmt, dat de glimlach niet van je gezicht verdwijnt, dat je eeuwig mag rijden ...............
Dat je tank nooit leeg gaat, dat je banden nooit verslijten, dat de weg geen meter recht is en alleen uit mooie bochten bestaat en dat het asfalt perfect is, dat het altijd droog is en de zon je verwarmt, dat de glimlach niet van je gezicht verdwijnt, dat je eeuwig mag rijden ...............
Met vriendelijke motorgroet
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
ooit:
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Drachten
. . . en jij rijdt ook altijd met ons mee Ruud . . .
Gerrit en Eilert
Gerrit en Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
-
- Type: R1150RT
- Bijz: een standaard BWM
- Woonplaats of omgeving: Vianen
Geen woorden voor, ben dankbaar dat ik kennis heb mogen maken met Ruud, zijn zus en dierbaren (fam. + vrienden). Als één van de rijders die daar aanwezig waren voelde ik mij hartelijk ontvangen en welkom. Heel bijzonder om dat mee te hebben mogen maken, schreef al eerder dat Ruud een fantastisch persoon is.
Het is bijzonder om met hem in deze hoedanigheid kennis te mogen maken, maar liever te laat als nooit.
In de mailwisseling die ik en Ruud eerder hadden, schreef ik hem dat we buiten motorrijden om nog iets bijzonders deelden. Helaas hebben we tijdens de ontmoeting niet over kunnen spreken.
Helaas is voor hem langzaam het doek gevallen, zal Ruud op mijn duozit meenemen, zoals er inmiddels al veel mensen in gedachten meerijden (teveel mensen die inmiddels aan de vreselijke k-ziekte zijn overleden).
Wens de naaste familie en vrienden heel veel sterkte toe met het verlies van Ruud.
Hoop dat er ruimte is om Ruud op een passende manier naar zijn laatste rustplaats te mogen begeleiden met zijn motorvrienden.
Het is bijzonder om met hem in deze hoedanigheid kennis te mogen maken, maar liever te laat als nooit.
In de mailwisseling die ik en Ruud eerder hadden, schreef ik hem dat we buiten motorrijden om nog iets bijzonders deelden. Helaas hebben we tijdens de ontmoeting niet over kunnen spreken.
Helaas is voor hem langzaam het doek gevallen, zal Ruud op mijn duozit meenemen, zoals er inmiddels al veel mensen in gedachten meerijden (teveel mensen die inmiddels aan de vreselijke k-ziekte zijn overleden).
Wens de naaste familie en vrienden heel veel sterkte toe met het verlies van Ruud.
Hoop dat er ruimte is om Ruud op een passende manier naar zijn laatste rustplaats te mogen begeleiden met zijn motorvrienden.
Laatst gewijzigd door Viaantje op 22 okt 2015, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Dan opent zich daar ineens het Ierse landschap, hij grijnst een tikje scheef en haalt zijn rechte schouder op. Zijn ogen glinsteren en met zijn handen stevig om het stuur geeft hij vol gas... Even racen!
Ruud Twigt | 3 juli 1958 - 21 oktober 2015
Graag nemen wij donderdag 29 oktober van 15:00-16:30 uur op geheel eigen wijze afscheid van Ruud onder het genot van een lekkere kop koffie. Ruud zal daarna in besloten kring naar het crematorium worden begeleid.
Een gezellig gesprek in plaats van speeches, een potje kruiden in plaats van bloemen...
Het afscheid zal plaatsvinden te uitvaartcentrum Castrium, Kramersweg 1, 1901 NP in Castricum.
Wij hadden begrepen dat een aantal van jullie een laatste salut wilde brengen aan Ruud. De mogelijkheid kan zijn dat jullie voor de kist uit van het afscheid naar het crematorium rijden (wij vertrekken om half 5, 20 minuten rijden). Mocht u dit willen, dan is dat helemaal fantastisch. Graag aanmelden bij Jamie (0611381956). Maar voel u niet verplicht, alles is helemaal goed.
Groeten Jamie & Kelly (nichtjes Ruud)
Ruud Twigt | 3 juli 1958 - 21 oktober 2015
Graag nemen wij donderdag 29 oktober van 15:00-16:30 uur op geheel eigen wijze afscheid van Ruud onder het genot van een lekkere kop koffie. Ruud zal daarna in besloten kring naar het crematorium worden begeleid.
Een gezellig gesprek in plaats van speeches, een potje kruiden in plaats van bloemen...
Het afscheid zal plaatsvinden te uitvaartcentrum Castrium, Kramersweg 1, 1901 NP in Castricum.
Wij hadden begrepen dat een aantal van jullie een laatste salut wilde brengen aan Ruud. De mogelijkheid kan zijn dat jullie voor de kist uit van het afscheid naar het crematorium rijden (wij vertrekken om half 5, 20 minuten rijden). Mocht u dit willen, dan is dat helemaal fantastisch. Graag aanmelden bij Jamie (0611381956). Maar voel u niet verplicht, alles is helemaal goed.
- JoJothefirst
- 2024
- Type: R1200RT
- Bijz: zumo XT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Groningen
Gecondoleerd met het verlies.
Ik hoop dat hij rust in vrede
JoJo
(Tapatalk op iPhone, dus geen emoticons
)
Ik hoop dat hij rust in vrede
JoJo
(Tapatalk op iPhone, dus geen emoticons

Have some courtesy, have some sympathy, have some taste. (Mick Jagger)
-
- Bijz: Model 2011, full option
- Woonplaats of omgeving: Noord Holland
Gecondoleerd.
Ik zal er zijn, maar helaas niet op motor.
Ronald
Ik zal er zijn, maar helaas niet op motor.
Ronald
Familie, vrienden en kennissen gecondoleerd met het verlies van jullie Ruud.
- Bert M
- Erelid
- Bijz: F650GS
- Land: Verenigd Koninkrijk
- Woonplaats of omgeving: Nottinghamshire
Soms schieten woorden te kort en kan slechts een herinnering troost bieden. Kijk terug op een mooi mens, die vandaag zijn vrijheid herwonnen heeft, na zo een destructief ziekbed.
Herinner Ruud en vier zijn leven!
Bert M
Herinner Ruud en vier zijn leven!
Bert M
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
Bert M
Le Làmh Làidir Bratach Bhan Chlann Aoidh
- Ton1959
- Bijz: R80
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Ik had het de afgelopen dagen vrij druk en ineens lees ik dit slechte nieuws. Dat het zo snel kon gaan ik schrok er van. Ik ben blij dat we de kans hadden om op Ruud zijn feest aanwezig te zijn. Toch weer moeilijk om de juiste woorden te vinden ben er gewoon weer behoorlijk door geraakt. Ik zal Ruud nooit vergeten en de blik in zijn ogen ook niet toen hij al de motoren zag verschijnen op het plein.
Gecondoleerd met dit groot verlies.
Gecondoleerd met dit groot verlies.
- HanTeRT
- 2023
- Type: Overig R-serie
- Bijz: Full Options
- Woonplaats of omgeving: Overijssel
Gecondoleerd met dit verlies.
Groet,
Han
Groet,
Han
Denk in oplossingen, niet in problemen.
- EileRT
- Erelid
- Type: R1100RT
- Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
- Woonplaats of omgeving: Drachten
Ook wij zijn diep geraakt door het verlies van Ruud. Zijn overlijden komt plotseling, maar ook wij wisten dat zijn ziekte vreselijk was en dat hij op een waardige manier afscheid wilde nemen. Wij hebben heel veel respect voor deze man. Een man die onze motorvriend is geworden. Ook wij zijn op zijn uitnodiging ingegaan om op 20 september zijn feest te vieren ter ere van het leven. Dat moment op het Bakkerspleintje is eigenlijk met geen pen te beschrijven. Voor ons allen was dat een emotioneel moment en ook een moment van verbondenheid. Verbonden door ons forum.
Ook zal ik het moment niet vergeten dat wij als forumvrienden een glas met Ruud gedronken hebben direct na aankomst op zijn feest. Wij stonden om Ruud heen en hebben met hem gesproken, over allerlei dingen en natuurlijk over motorrijden. Ik zei tegen hem: "Ruud, wij houden van jou". Ik gaf hem een knuffel en er stonden tranen in onze ogen.
Afgelopen zaterdag kreeg Gerrit die ook mee wilde naar Ruud, een heel mooi cadeau. Het was een schaalmodel van Ruud zijn eigen motor, zijn lievelingsmotor. Het feit dat hij daar aan dacht op een moment dat hij zo ziek was, geeft aan wie Ruud is geweest. Hij noemde Gerrit zijn grootste motorvriend. Het betekent heel veel voor mijn zoon en voor mij.
Wij condoleren de familie en vrienden met het verlies van een bijzonder en fantastisch mens.
Gerrit en Eilert
Ook zal ik het moment niet vergeten dat wij als forumvrienden een glas met Ruud gedronken hebben direct na aankomst op zijn feest. Wij stonden om Ruud heen en hebben met hem gesproken, over allerlei dingen en natuurlijk over motorrijden. Ik zei tegen hem: "Ruud, wij houden van jou". Ik gaf hem een knuffel en er stonden tranen in onze ogen.
Afgelopen zaterdag kreeg Gerrit die ook mee wilde naar Ruud, een heel mooi cadeau. Het was een schaalmodel van Ruud zijn eigen motor, zijn lievelingsmotor. Het feit dat hij daar aan dacht op een moment dat hij zo ziek was, geeft aan wie Ruud is geweest. Hij noemde Gerrit zijn grootste motorvriend. Het betekent heel veel voor mijn zoon en voor mij.
Wij condoleren de familie en vrienden met het verlies van een bijzonder en fantastisch mens.
Gerrit en Eilert
Laatst gewijzigd door EileRT op 23 okt 2015, 00:32, 12 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert
Eilert
Familie, vrienden en kennissen, gecondoleerd met dit verlies.
Ik heb enorm veel respect voor zijn keuzes, hoe moeilijk dat ook is voor een ieder die achter blijft.
Groots is de indruk die hij achter laat.
Dat zal nooit worden vergeten.
Ik heb enorm veel respect voor zijn keuzes, hoe moeilijk dat ook is voor een ieder die achter blijft.
Groots is de indruk die hij achter laat.
Dat zal nooit worden vergeten.
Laatst gewijzigd door Inspector Gadget op 23 okt 2015, 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- JoJothefirst
- 2024
- Bijz: zumo XT
- Land: nederland
- Woonplaats of omgeving: Groningen
Ik weet dat hierover gesproken is in dit draadje en ik had persoonlijk graag meegedaan om op deze manier de laatste eer te bewijzen. Ik ga dat echter tot mijn grote spijt niet redden en troost mij met de gedachte dat ik nog op tijd persoonlijk afscheid van Ruud heb kunnen nemen.3deBMWmotor schreef: Ruud Twigt | 3 juli 1958 - 21 oktober 2015
Ik hoop dat er toch nog genoeg forumleden over blijven om dit initiatief gestalte te geven.
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
JoJo
Have some courtesy, have some sympathy, have some taste. (Mick Jagger)
- Hazeldonk
- Bijz: Xenon verlichting, valbeugels, HyperPro veren.
- Woonplaats of omgeving: Dordrecht
- Contacteer:
Een motorvriend heeft afscheid van het leven genomen, mij rest niets anders dan hem op zijn laatste tocht te begeleiden.
Ik hoop dat Ruud rust heeft gevonden en dat wij hem niet vergeten.
Ben
Ik hoop dat Ruud rust heeft gevonden en dat wij hem niet vergeten.
Ben
R 1200RT 2005 met Pilot Xenon 5000K, Zumo 350LM, SHOEI MULTITEC, SENA SMH5 headset, Nikon D60 en Sony Cyber-shot. Lid BMW Club Nederland, ANWB, WW.
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
http://www.r-1200rt-onderweg.nl
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
- Benji
- Land: België
- Woonplaats of omgeving: Limburg
Motorvriend rust in vrede.
Als er forum leden zijn, die naar het afscheid van Ruud gaan met de motor, kunnen jullie me dan wat laten weten.
Het zou mooi zijn, om op deze manier een laatste afscheid te nemen.
Als er forum leden zijn, die naar het afscheid van Ruud gaan met de motor, kunnen jullie me dan wat laten weten.
Het zou mooi zijn, om op deze manier een laatste afscheid te nemen.
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
- Hazeldonk
- Contacteer:
Ik moet wat gaan regelen maandag maar ik wil er wel heen.
Ben
Ben
R 1200RT 2005 met Pilot Xenon 5000K, Zumo 350LM, SHOEI MULTITEC, SENA SMH5 headset, Nikon D60 en Sony Cyber-shot. Lid BMW Club Nederland, ANWB, WW.
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
- Benji
- Land: België
- Woonplaats of omgeving: Limburg
Ok, dat moet ik maandag ook nog doen.Hazeldonk schreef:Ik moet wat gaan regelen maandag maar ik wil er wel heen.
Ben
Motorrijden is meer dan merk en type. Motorrijden wil je liefst zorgeloos doen ... en met zekerheden qua veiligheid en toekomstverwachting van zo weinig mogelijk kosten.
- AGVerheij
- Bijz: RT-P uit 2015 in prachtig mat-blauw
- Woonplaats of omgeving: Utrecht
We wisten allemaal dat dit er aan zat te komen, maar het is toch onverwacht snel gegaan.
De RT-entree op het Bakkerspleintje en de aansluitende gesprekken zijn momenten die ik niet meer zal vergeten.
Alle familie, vrienden en bekenden: van harte gecondoleerd met dit verlies.
Ergens eerder in dit draadje heb ik aangegeven met Ruud mee te willen rijden op zijn laatste rit als ik daarvoor in de gelegenheid zou zijn. Maandag ga ik gelijk kijken wat ik kan regelen.
De RT-entree op het Bakkerspleintje en de aansluitende gesprekken zijn momenten die ik niet meer zal vergeten.
Alle familie, vrienden en bekenden: van harte gecondoleerd met dit verlies.
Ergens eerder in dit draadje heb ik aangegeven met Ruud mee te willen rijden op zijn laatste rit als ik daarvoor in de gelegenheid zou zijn. Maandag ga ik gelijk kijken wat ik kan regelen.
Groets, GerbeRT
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
"Zolang ik verkeerslichten moet herkennen om mijzelf te onderscheiden van een robot heb ik weinig vertrouwen in zelfrijdende voertuigen
- Baird
- 2024
Dat regelen heb ik vanmiddag gedaan, uitwerking is de volgende stap.Hazeldonk schreef:Ik moet wat gaan regelen maandag maar ik wil er wel heen.
Ben
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
ooit:
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
ooit:
- FredM
- Woonplaats of omgeving: Rijswijk
Met zorg en verdriet heb ik het bericht over het overlijden van Ruud verwacht... toch blijft het pijn doen.
Het was mooi dat we met een groep RT-ers in Castricum aanwezig waren om zijn 'feest voor het leven' luister bij te zetten, hij heeft er zichtbaar van genoten en dat voelt goed. Het afscheid van hem was moeilijk, geen tot ziens maar een sterkte, meer kon ik er niet uit krijgen.
Helaas kan ik er donderdag niet bij zijn, ik hoop dat anderen wel in de gelegenheid zijn. Vanaf een wolk zal hij glimlachen....
Sterkte allemaal.
Het was mooi dat we met een groep RT-ers in Castricum aanwezig waren om zijn 'feest voor het leven' luister bij te zetten, hij heeft er zichtbaar van genoten en dat voelt goed. Het afscheid van hem was moeilijk, geen tot ziens maar een sterkte, meer kon ik er niet uit krijgen.
Helaas kan ik er donderdag niet bij zijn, ik hoop dat anderen wel in de gelegenheid zijn. Vanaf een wolk zal hij glimlachen....
Sterkte allemaal.
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
- Nico4sen
- 2023
- Bijz: Ex-P met mudflap, V-Stream en Grip Puppies
- Woonplaats of omgeving: Hartje Fryslân
Sluit me volledig aan bij de forumbeheerders
- Baird
- 2024
Inmiddels aan Jamie gemeld dat ik er donderdag bij ben op de motor, ik hoop dat er meer van ons zullen zijn.
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
ooit:
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
ooit:
- Hazeldonk
- Contacteer:
Maandag een afspraak aanpassen voor donderdag en dan zal ik me ook bij Jamie melden.Baird schreef: ik hoop dat er meer van ons zullen zijn.
Ben
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
- Tourist64
- Type: Overig R-serie
- Bijz: R1200 GS Adventure
- Woonplaats of omgeving: Ede
Moeten we niet de titel van dit draadje aanpassen of een nieuw draadje starten?
1992 Yamaha XJ750 Maxim, 1995 Honda VT1100 Shadow, 1999 Yamaha XJ900 Diversion, 2013 een R1200RT en sinds 2018 een R1200 GS Adventure
- Hazeldonk
- Contacteer:
Vind ik ook want je kan het natuurlijk geen feest noemen a.s. donderdagTourist64 schreef:Moeten we niet de titel van dit draadje aanpassen of een nieuw draadje starten?
Ben
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
Ooit:
Jawa 350
Honda 250N
Yamaha 1100XS
Kawasaki 1000ST
BMW R 90S
BMW R 100RS
BMW K 1200LT
Qua Patet Orbis.
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Ivm de crematieplechtigheid van Ruud is hier een nieuw draadje geopend.
Wil je deelnemen aan het gemotoriseerde laatste saluut meld je dan hier aan.
Ook kunnen in dit draadje de condoleanceberichten geplaatst worden.
KLIK HIER >>
Wil je deelnemen aan het gemotoriseerde laatste saluut meld je dan hier aan.
Ook kunnen in dit draadje de condoleanceberichten geplaatst worden.
KLIK HIER >>
Jos WRSM
Jos WRSM
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2078 Weergaves
-
Laatste bericht door Ludo v e
-
- 7 Reacties