Even voorstellen.
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
-
- Type: R1200RT/LC
- Bijz: Water gekoeld
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Deventer
Even voorstellen.
Beste mede motorrijders, Mijn naam is Pieter en rij nu even niet meer op mijn BMW R1200RT LC. In 2000 ben ik weer opgestapt met een BMW R1100RS die ik in 2003 heb ingeruild voor een nieuwe R1150RT. Tja als je eenmaal door het virus bent gegrepen dan smaakt het steeds weer naar meer. In 2007 volgt de R1200RT die in 2011 weer plaats maakt voor de nieuwe generatie R1200RT. Begin dit jaar begon het toch wel een beetje te jeuken. Na de foto’s op internet te hebben gezien en een preview bij mijn BMW dealer heb ik nog even gewacht op de motorbeurs in Utrecht. Ik wilde perse alle kleuren hebben gezien voordat ik een beslissing zou nemen. Uiteindelijk werd er op 24 april een nieuwe R1200RT LC aan mij geleverd. Tjonge wat een super machine. Na uitsluitend plezierige kilometers gereden te hebben heeft hij op 2 juni zijn eerste onderhoudsbeurt gehad. Maar ja even plezier van gehad want deze super fiets staat sinds zaterdag 7 juni naast zijn broeders in het gelid bij de BMW dealer.
Met vriendelijke motorgroet,
Pieter.
Met vriendelijke motorgroet,
Pieter.
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Even voorstellen.
Hallo Pieter
welkom op het
.
Jammer dat je nu niet met je LC kunt toeren en hopelijk is dit allemaal snel verholpen.
Voor de overige gedupeerden (bezitters R1200RT/LC) hebben we het platform TERUGROEPACTIE >> in het leven geroepen. Hier kan je laten weten hoe e.e.a. voor jou opgelost gaat worden.
welkom op het

Jammer dat je nu niet met je LC kunt toeren en hopelijk is dit allemaal snel verholpen.
Voor de overige gedupeerden (bezitters R1200RT/LC) hebben we het platform TERUGROEPACTIE >> in het leven geroepen. Hier kan je laten weten hoe e.e.a. voor jou opgelost gaat worden.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
- Franky
- Type: R1150RT
- Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Tilburg
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!