Nieuwe R1200rt Rijder: Michael Verheijen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

michael.verheijen

Nieuwe R1200rt Rijder: Michael Verheijen

Ongelezen bericht door michael.verheijen »

Hallo allemaal.

Als nieuwe gebruiker van dit forum stel ik mij als verse R1200RT rijder aan jullie voor.

Ik heb sinds kort (na een lang weekendje Londen) een nieuwe BMW r1200rt. Kl Biaritzblauw/Zwart
Dit is voor mij de eerste keer dat ik op een boxermotor rij. In het begin was dit voor mij zeer wennen.
Mijn vorige motoren waren (van laatste naar eerste) FJR1300a (5JAAR) CBR1100xx (6JAAR) CBR1000 (5JAAR) Yamaha FZR1000 (3jaar)

Ik gebruik de RT voornamelijk voor woon/werk. Daarbij ben ik lid v/d stichting Euro-Motards welke worden ingezet bij grote evenementen wielerrondes en activiteiten waarbij Motards voor de veiligheid zorgen tijdens z'n evenement.

Verder vind ik het leuk om op z'n tijd een leuke toertocht of vakantie met de motor de doen.
Mijn vrouw rijdt zelf ook motor.(dat geluk heb ik dus)

Ben woonachtend in het zuiden des landes.

Verder gr. en wie weet.

Gr. Michael Verheijen
**AC**

Re: Nieuwe R1200rt Rijder: Michael Verheijen

Ongelezen bericht door **AC** »

Hallo en welkom hier,

Veel plezier zal je zeker hebben aan je RT :D

Groet Milan
Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Re: Nieuwe R1200rt Rijder: Michael Verheijen

Ongelezen bericht door Walter »

Hoi Michael,

Welkom hier.

Een prima keuze voor een woon-werk fiets.

Veel plezier hier op en van het http://www.bmwrtforum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”