Een nieuwe RT rijder: Erik de RT Twente rijder
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Een nieuwe RT rijder: Erik de RT Twente rijder
Hoi hoi,
Na lang wikken en wegen de stap gemaakt en een 2jaar jonge grijze R1200RT aangeschaft, met alle denkbare BMW opties, vond het in eerste instantie wel overdreven,maar....... nu na 4 weken toeren is het allemaal super .
Meer dan 10 jaar rondgereden op een Honda Shadow 1100 en Yamaha Wildstar 1600, dus ik ben de twee cilinders trouw gebleven.
Na een aantal weken m'n oude motor op internet te hebben gehad, afgelopen weekend de Yamaha verkocht, vrijdag nog even voor de laatste keer op m'n dikke ploffer rond gereden enne ...... ja hoor toen wist ik het zeker dat ik een heel goede keus heb gemaakt.
Groeten en veel veilige kilometers
Erik de RT Twente rijder.
Na lang wikken en wegen de stap gemaakt en een 2jaar jonge grijze R1200RT aangeschaft, met alle denkbare BMW opties, vond het in eerste instantie wel overdreven,maar....... nu na 4 weken toeren is het allemaal super .
Meer dan 10 jaar rondgereden op een Honda Shadow 1100 en Yamaha Wildstar 1600, dus ik ben de twee cilinders trouw gebleven.
Na een aantal weken m'n oude motor op internet te hebben gehad, afgelopen weekend de Yamaha verkocht, vrijdag nog even voor de laatste keer op m'n dikke ploffer rond gereden enne ...... ja hoor toen wist ik het zeker dat ik een heel goede keus heb gemaakt.
Groeten en veel veilige kilometers
Erik de RT Twente rijder.
Re: Een nieuwe RT rijder: Erik de RT Twente rijder
Hallo,
Ook welkom hier en uiteraard veel plezier op je nieuwe bike, wat overigens geen probleem zal zijn
Groet Milan
Ook welkom hier en uiteraard veel plezier op je nieuwe bike, wat overigens geen probleem zal zijn

Groet Milan
- Walter
- Erelid
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
- Land: Nederland
- Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
- Contacteer:
Re: Een nieuwe RT rijder: Erik de RT Twente rijder
Hoi Erik,
Welkom hier op het altijd zonnige http://www.bmwrtforum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Da's nog eens een overstap, van een choppert naar een tourder.
Ben er zeker van dat je een keuze gemaakt hebt waarvan je niet snel spijt zult krijgen.
Ik ben benieuwd naar je ervaringen.
Veel plezier hier op en van het forum.
Welkom hier op het altijd zonnige http://www.bmwrtforum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Da's nog eens een overstap, van een choppert naar een tourder.
Ben er zeker van dat je een keuze gemaakt hebt waarvan je niet snel spijt zult krijgen.
Ik ben benieuwd naar je ervaringen.
Veel plezier hier op en van het forum.
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum

Medebeheerder BMW RT Forum

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!