Stel me voor: Peter Huisman

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

Peter Huisman

Stel me voor: Peter Huisman

Ongelezen bericht door Peter Huisman »

Hoi BMW rijders,

Even voorstellen... Ik ben al zolang op het forum aan het lezen, nog voordat ik begonnen was met rijlessen te nemen. Op een een of andere manier trekt deze prachtige vorm gegeven BMW motor mij aan. Ja, ik pas in het profiel van de BMW rijder, 45 gepasseerd, vrouw achterop, kinderen zelfstandig thuis, systeem helm, geen fleurige kleding en oppassend in het verkeer, beter te lang gewacht, dan er boven op geklapt zeg ik dan maar. Sinds vorig jaar september ben ik in het bezit van deze mooie uitvoering van de R 1100 RT, "75 jaar" uitvoering. Hoewel ik toen nog bezig was met mijn rijlessen, kon ik deze fiets niet laten staan... met nog geen 47.000 km op de teller. Vlak voor de kerst had ik het papiertje in mijn handen en heb sindsdien ieder weekend gereden. De eerste keer zelfstandig rijden op een grote BMW, ik was bloed nerveus, net afgestapt van het lessen op een "zware motor", zonder enige bescherming tegen wind en regen, op nu dan op mijn eigen eerste motor. De straat uit, links af de eerste bocht, wat een verademing, hij rolt door de bocht zonder problemen en zonder dat ik het gevoel heb dat de motor ruim 200 kilo weegt!. Inmiddels een half jaar verder, ruim 3000 km gereden, weekendje weg, de wegen uitgeprobeerd van polder tot en met de A2 van Den Bosch naar Amsterdam ed. Wat een feest! Voor mij is het rijden een ontspanning, je zal mij niet tegen komen in de files of de spits, daarvoor heb ik te veel "ongelukjes en net nog goed gaande" situaties gezien van mede weggebruikers die je als motorrijder niet zien...

De BMW tourtocht hebben wij onlangs gereden op de veluwe, fantastische rit uitgezet door mede forum genoten.

Peter
Den Bosch
Bijlagen
BMW2.jpg
PeeWee

Re: Stel me voor

Ongelezen bericht door PeeWee »

Hallo Peter.
Welkom hier op het forum en welkom als mede BMW-rijder.
Veel plezier en veilige kilometers gewenst met je "brommer", en wat betreft het profiel: alsof ik over mijzelf lees !
Walter
Erelid
Erelid
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Zumo 210 - GoPro Hero
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Naarden, 't Gooi
Contacteer:

Re: Stel me voor

Ongelezen bericht door Walter »

Welkom hier en veek plezier hier op en van dit fantastische liefhebbersforum.
Walter
Medebeheerder BMW RT Forum
Afbeelding

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”