Ik ben opzoek naar een niet al te duur communicatie setje voor op de motor.
Het liefst met DUO passagier en eventueel met andere motoren.
Kan je ieder willekeurig setje verbinden met andere sets? of is dit merk gebonden?
heeft iemand ideeën of tips?
![motorgroet [groet]](./images/smilies/motorgroet1.jpg)
Moderator: RT_Patrick
Dat is nu toch wel over hoor.Henk Opperman schreef:Ik zweer nog steeds bij autocom. Is een bedrade intercom waarop een portofoon kan worden aangesloten.
Bluetooth sets geven naar mijn idee nog teveel storingen, ook is de afstand beperkt.
Inspector Gadget schreef:Motor-naar-motor is inderdaad merk gebonden tenzij je portofoons e.d. gebruikt.
Uitzonderingen zijn zogenoemde OEM oplossingen zoals Schuberth's SRC welke een OEM is van Cardo Systems.
Wat de handigheid is wat Sena wel gedaan heeft, is door Bleutooth HPF te integreren in hun firmware waardoor je door die piggyback methodiek ook niet-Sena's kunt gebruiken, via een, letterlijke u-bocht.In general, it is shorter than normal intercom distance since it uses the Bluetooth Hands-Free Profile.
Het gekke is dat ik met bedrade systemen altijd problemen heb gehad met de bedrading.... :)marcel72 schreef:En ja, ik houd het liever ook op bedrade systemen. Als er dan een verbinding niet goed is, dan kan ik hier zelf nog iets mee. Bij draadloos ben ik radeloos....
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!