Newby
Moderator: RT_Patrick
Forumregels
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
NIEUW HIER? LEES DAN OOK EVEN DIT >>
Newby
Hallo Allemaal,
Zojuist aangemeld op het forum als een newby op dit forum.
Ik sta op het punt mijn oude bmw f800s aanstaande vrijdag te verruilen voor een r850rt.
Het wordt de eerste boxer voor me, vooral bedoeld om probleemloos woon-werk verkeer te rijden (600 km P/week)
De proefrit op de motor in de stromende regen en harde wind (verleden week) beviel me prima, wat een verschil kan een beetje "Tupperware" maken ter bescherming tegen de Hollandse lentes/herfst.
Miste wel een beetje de punch van de f800s, maar ach, comfort is ook belangrijk.
(Geen rugtas meer, maar riante koffers)
Ik hoop op dit forum veel te lezen over de ervaringen van anderen.
Mvg
O1af
Zojuist aangemeld op het forum als een newby op dit forum.
Ik sta op het punt mijn oude bmw f800s aanstaande vrijdag te verruilen voor een r850rt.
Het wordt de eerste boxer voor me, vooral bedoeld om probleemloos woon-werk verkeer te rijden (600 km P/week)
De proefrit op de motor in de stromende regen en harde wind (verleden week) beviel me prima, wat een verschil kan een beetje "Tupperware" maken ter bescherming tegen de Hollandse lentes/herfst.
Miste wel een beetje de punch van de f800s, maar ach, comfort is ook belangrijk.
(Geen rugtas meer, maar riante koffers)
Ik hoop op dit forum veel te lezen over de ervaringen van anderen.
Mvg
O1af
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
Re: Newby
Hallo Olaf
en gefelciteerd met je RT. De tupperware zal je in barre omstandigheden zeker helpen . . . -top-

Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!