backup rugsteun of vergelijkbaar kopiëren?
Moderator: RT_Patrick
backup rugsteun of vergelijkbaar kopiëren?
Is er iemand op het forum van wie ik zijn rugsteun zou mogen lenen zo dat ik deze kan kopiëren.
Als er meerdere mensen zijn die er intresse in hebben zal de prijs wellicht een stuk interessanter zijn dan het geld wat ze vragen voor die gekke dingen bij de fabrikant
Ik vind het super fijn wat steun in mijn rug te hebben maar niet voor "400" euro
Als er meerdere mensen zijn die er intresse in hebben zal de prijs wellicht een stuk interessanter zijn dan het geld wat ze vragen voor die gekke dingen bij de fabrikant
Ik vind het super fijn wat steun in mijn rug te hebben maar niet voor "400" euro
- Kees BMW
Re: bakup rugsteun of vergelijkbaar kopiëren?
Goedenavond.mennuh schreef:Is er iemand op het forum van wie ik zijn rugsteun zou mogen lenen zo dat ik deze kan kopiëren.
Op het RT Treffen kun je mijn rugsteun bekijken,is trouwens al genoeg aandacht aan besteed op het forum.
viewtopic.php?f=61&t=8407
Gr-Kees.
Kees BMW
- bmwalter
- Type: Ik heb een andere motor
- Bijz: Toch maar overgestapt op een Harley...
- Land: nl
- Woonplaats of omgeving: nijmegen
Die van mij zal dan ook klaar zijn (zelfde draadje) maar daar heb je zo veel aan: Ik heb een 1200. Misschien voor de inspiratie. 

Tomos 4L,Zundap KS 50, Matchless 350, Jawa California, R69S, R60-7, Yamaha 920, Yamaha 920 Virago, R100RT, R1100RT, R1150RT, R1200RT, Harley Davidson Road King.
- Baird
- 2024
- Type: Ik heb een ander type BMW
- Bijz: R1200GS LC
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Baronie van Breda
Al vaker onder de aandacht gebracht:
Volledig opvouwbaar zodat er toch nog iemand achterop kan, de delen passen dan geheel in een zijkoffer, is volledig verstelbaar zodat het aangepast kan worden aan winter/zomerkleding en het verstellen van de zadelhoogte, bij een aanrijding van achter verpulvert het ding zodat ik niet nóg een keer mijn rug breek, rechte achterkant zodat je in de bochten lekker kunt bewegen in het zadel, rugsteun zelf is kantelbaar zodat hij altijd goed aanligt, gemaakt van FSC hardhout met aluminium verstevigingen en kostte een habbekrats, werkt al sinds 2001 prima.

Volledig opvouwbaar zodat er toch nog iemand achterop kan, de delen passen dan geheel in een zijkoffer, is volledig verstelbaar zodat het aangepast kan worden aan winter/zomerkleding en het verstellen van de zadelhoogte, bij een aanrijding van achter verpulvert het ding zodat ik niet nóg een keer mijn rug breek, rechte achterkant zodat je in de bochten lekker kunt bewegen in het zadel, rugsteun zelf is kantelbaar zodat hij altijd goed aanligt, gemaakt van FSC hardhout met aluminium verstevigingen en kostte een habbekrats, werkt al sinds 2001 prima.

Met vriendelijke motorgroet
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
BeRT
R1200GS LC
R25 (1951)
GPSMAP 276Cx
Volvo XC40 T5 Recharge Inscription
ooit:
Jawa CZ 150, Yamaha XS750, R80ST, R1100RT, R1150RT (2x). 500k+ km
Nou hen ik helaas geen tijd om naar het treffen te koken wegen andere bezigheden maar het idee is super heren dankje wel hier voor
De reden dat is vroeg om de rugsteun te kopiëren is omdat ik de looks en ogenschijnlijk het comfort na wil maken
Aangezien ik in mijn kennissen kring beschik over alle nodige machinerie van watersnijders tot cnc draaibanken etc leek het me handig om hier voor de bakup steun te gebreuken
Om hierbij meerdere forum leden te helpen om dat ik denk dat er wel meerdere zullen zijn die het een leuk idee vinden maar nie voor de prijs die je er voor moet betalen
Maar ik zal de draadjes is bekijken een kijken of we iets kunnen maken
De reden dat is vroeg om de rugsteun te kopiëren is omdat ik de looks en ogenschijnlijk het comfort na wil maken
Aangezien ik in mijn kennissen kring beschik over alle nodige machinerie van watersnijders tot cnc draaibanken etc leek het me handig om hier voor de bakup steun te gebreuken
Om hierbij meerdere forum leden te helpen om dat ik denk dat er wel meerdere zullen zijn die het een leuk idee vinden maar nie voor de prijs die je er voor moet betalen
- JOS WRSM
- Erelid
- Type: Ik heb geen motor (meer)
- Land: NL
- Woonplaats of omgeving: Amsterdam
- Contacteer:
We zijn benieuwd . . . .

mennuh schreef:Nou hen ik helaas geen tijd om naar het treffen te koken wegen andere bezigheden maar het idee is super heren dankje wel hier voor
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM
Jos WRSM
Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 4257 Weergaves
-
Laatste bericht door jbazelmans