Hallo

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderator: RT_Patrick

DesertStrom
Type: R1200RT/LC
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Noord Holland

Hallo

Ongelezen bericht door DesertStrom »

Hallo,
Sinds enige tijd lees ik hier ook mee, dus werd het eens tijd om mij voor te stellen.
Mijn naam is Edwin en een maand of twee geleden een -1150- uit 2003 gekocht.
'Tis een twinspark met bijna 60.000 km op de teller.
Voor mijn werk altijd in het buitenland en wanneer ik dan thuis ben, stap ik op de motor om te gaan toeren. Ben dus eigenlijk nooit thuis.

Zal wel vloeken in de kerk zijn, maar eigenlijk was ik na wat slechte ervaringen helemaal klaar met BMW, met name hoe de diverse dealers problemen oplossen.
Overgestapt op een Triumph Tiger 1200 (die heb ik ook nog steeds tot grote voldoening), en voor het asfaltloze werk ook nog een Suzuki DRZ 400.
En nu voor het "rustig aan" toeren dus een RT, bewust een wat ouder bouwjaar, uit de tijd dat lagers nog niet uit China kwamen.
Een gevarieerde verzameling in de garage dus.

Misschien een wat vreemde nick-name in deze omgeving, maar onder dezelfde nick ben ik ook wel te vinden op andere forums, dus waarom weer wat anders verzinnen. Uiteindelijk komen we hier toch om kennis, ervaringen en meningen te delen.
Inspector Gadget

Re: Hallo

Ongelezen bericht door Inspector Gadget »

Welkom!

Het is jammer en sneu dat je ervaringen met sommige dealers afbraak deed voor jou BMW genoegens.
En anders zou je Kenny & Niels van MotorServiceAmersfoort eens moeten overwegen, daar kan geen BMW dealer tegenop in mijn optiek.

BTW, aparte keuze voor de avatar van Bagdad Bob (Mohammed Saeed al-Sahhaf, محمد سعيد الصحاف‎)

Ik wens je in ieder geval heel veel plezier en vooral veilige kilometers op de spaarzame momenten dat je op 2 wielen beweegt.
En dan met name probleemloos en compromisloos. ;)
Franky
Type: R1150RT
Bijz: onze eerste BMW - witte richtingaanwijzers
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Ongelezen bericht door Franky »

Welkom, heel veel plezier en veilige kilometers gewenst ;)
Grts Franky
J vd B te V

Ongelezen bericht door J vd B te V »

Welkom hier op het forum!
Ik heb altijd een zwak gehad voor Triumph.
Prachtige avatar van "Comical Ali" Big RT Smile
JOS WRSM
Erelid
Erelid
Type: Ik heb geen motor (meer)
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

icon_welcome, gefeliciteerd met je -1150- en veel plezier met het RT-forum en wellicht tot ziens op het -treffen2014- Big RT Smile
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”