Nieuwe gereedschapskist

Alles op OFF TOPIC gebied

Moderator: RT_Patrick

Ed Spijker
Type: R1100RT

Nieuwe gereedschapskist

Ongelezen bericht door Ed Spijker »

Ik heb een nieuwe gereedschapskist gekocht bij HBM in Moordrecht .Op dit forum al een paar keer langsgekomen, bezoek hun website maar eens erg mooi of nog beter bezoek hun winkel je weet niet wat je ziet een echte snoepwinkel (ps heb geen aandelen) Groet EdAfbeelding

Hartelijk groeten van iPhone met behulp van Tapatalk
Een dag geen motor gereden is een dag niet geleefd
J vd B te V

Re: Nieuwe gereedschapskist

Ongelezen bericht door J vd B te V »

Ja, geweldig bedrijf. Heb daar al vele honderden euro's achtergelaten sinds begin negentiger jaren. Toen zat Herman nog in een pijpenlaatje in de Zeugstraat in Gouda.
Laatste aanschaf vorige week was een kist met helicoils en de maand daarvoor een verdeeltafeltje. Mijn grootste aankoop was vorig jaar voor +800 euro een Proxxon draaibankje met wat dingetjes er bij.
Dus die honderden euro's zullen eerder duizenden worden als ik goed ga na tellen :shock:
Is het een gevulde kist, of heb je hem leeg gekocht?
Mooi detail onderop, dat BMW-logo _004
Maarre waarom post je hier, en niet in: viewtopic.php?f=47&t=5997&hilit=zwarte+gat ????
J vd B te V

Ongelezen bericht door J vd B te V »

PS: kijk eens bij http://www.lemato.nl/
Die jongens werkten eerst bij HBM en deden alle beurzen.
Sinds een maandje is deze firma opgericht. Dus (zoals ik wel vaker deed) kun je voortaan bij hun dingen bestellen die zij dan naar de beurs van jouw keuze mee nemen.
In jouw geval had je dat afgelopen weekend bij Vehikel in Zwolle kunnen doen Big RT Smile
Ed Spijker
Type: R1100RT

Ongelezen bericht door Ed Spijker »

Hoi Jan heb het onderwerp via tapatalk geplaatst en daar kon ik het zwarte gat niet vinden De kist heb ik leeg gekocht ik heb zelf genoeg gereedschap hiervoor had ik een Gedore adjudant met 4 laden dus ben er4 laden op vooruit gegaan Deze kist heeft op de wielen zelf vetnippels had ik nog niet gezien op andere kisten Groet Ed
Laatst gewijzigd door Ed Spijker op 15 apr 2014, 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Een dag geen motor gereden is een dag niet geleefd

Wil je een advertentievrije ervaring? Registreer of log in en geniet van een advertentie-vrije omgeving!

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “RT Café”